Gå til innhold

Troy - noen som skal se?


vixen

Skal du se Troy?  

  1. 1. Skal du se Troy?

    • Nei
      5
    • Ja
      21


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal se den, men ikke i dag.

Må innrømme at jeg blir litt fnisete når jeg ser traileren hvor Brad Pitt snakker "britisk", eller hvertfall ett forsøk på det. Hehe.

Hvorfor er det sånn at når Hollywood lager en film om "gamle dager", så snakker alle skuespillerne en forkvaklet form for britisk, selv om handlingen foregår i Hellas/Roma/Kina etcetc? Syns det blir urkomisk.

Uansett, gleder meg til Troja, om ikke for annet en de gedigne slagscenene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta i.i

Vi skal se den i kveld, ble spontant bestemt i dag. Så jeg må ofre Idol-finalen... Får se den i reprise i morgen, men det blir jo ikke helt det samme... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Skal inn til byen om en liten time og skal se den med typen og jallagjengen hans... jaja siden vi ikke går alene krever jeg iallfall å sitte på siden av han :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake
Hørte på tv2 av en veivete skakkhodet filmkritiker at filmen er tydelig inspirert av ringenes herre' date=' eller som han sa; noe for de med ringenes herre abstinenser. Store slag med menneskehorder, pompøs språkføring og mytologiske vesener. Jeg som liker Brad så godt med kul sveis, kule klær og kule solbriller.. Vi får se om han gjør seg som gresk helt med beckham-hår.[/quote']

Tøft! Det med ringenes herre inspirasjonen, nå gleder jeg meg iallfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se den etter premierehelga. Gleder meg! Skal sikle over de fine mennene, og sikkert gremme meg over den uunngåelige Hollywoodvrien på Illiaden... Så på dagbladet.no at de hadde lagt inn mer kjærlighet - det var visst ikke nok med Helena, Paris og Menelaos... :roll:

Men jeg liker "storfilmer!" Blir sikkert bra...

Amarone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i dag jeg. Lett å iritere seg dersom man forventer at den skal være tro til boka og historien, men ellers en grei og underholdende film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

håhååååååå for noen slag/slossscener!!! Blir nok ikke siste gang jeg ser denne nei!

Og orlando var jo virkelig pen i denne filmen og, makan! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal se Troja - i morgen, kanskje? Er uansett ikke bekymret for at den ikke skal komme opp mot Gladiatoren, for den var så full av historiske feil at min venninne med latin hovedfag satt og lo seg skakk ved siden av meg - denne filmen skal jeg ikke se sammen med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...