Auroressa Skrevet 16. desember 2013 #1 Skrevet 16. desember 2013 Så igår ble jeg dumpet, vel igår (idag) hva kan man si? Mandags formiddag. Over telefonen. Jeg sitter her og gråter , er i sjokk. Får ikke sove. Ikke har jeg spist noe heller. Vet ikke hva jeg skal gjøre, føles ut som om hjertet mitt er revet i biter...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #2 Skrevet 16. desember 2013 Huff så kjedelig Anonymous poster hash: 79c80...018 2
JamesHardy Skrevet 16. desember 2013 #3 Skrevet 16. desember 2013 Føler med deg. Brudd er hardt når det skjer. Især når man er den som gjerne vil mer mens den andre parten vil gå andre veier. På sikt så vil det jo endre seg i forhold til hvordan det er nå. Det er en fattig trøst, men det kan hjelpe litt å tenke på at det kommer ting i fremtiden også. Viktig å kunne gå igjennom det som er vondt. Om mulig så få grått ut litt, snakke med noen eller skrive om det. Bearbeide.. 1
Silfen Skrevet 16. desember 2013 #4 Skrevet 16. desember 2013 Kjære deg, gubben din var et nepskrell av dimensjoner. Du får det seriøst bedre uten. Jeg er forresten i Bergen, jeg kan sparke han i leggen for deg.
Auroressa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2013 Kjære deg, gubben din var et nepskrell av dimensjoner. Du får det seriøst bedre uten. Jeg er forresten i Bergen, jeg kan sparke han i leggen for deg. Han er faktisk hjemme nå, så han var 20 minutter unna meg.. Hadde planlagt og se hverandre siden han reiste hjem, men han kom bare med unnskyldinger, så ringte han igår, og da var det over.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Han er faktisk hjemme nå, så han var 20 minutter unna meg.. Hadde planlagt og se hverandre siden han reiste hjem, men han kom bare med unnskyldinger, så ringte han igår, og da var det over. Så trist! Dere skulle feire julaften sammen, sant? Anonymous poster hash: 48d92...0ec
Auroressa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2013 Så trist! Dere skulle feire julaften sammen, sant?Anonymous poster hash: 48d92...0ec Ja.
Auroressa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2013 Ser ut som julaften blir feiret i senga med antidepressiva og valium, ho ho ho merry christmas .
Silfen Skrevet 16. desember 2013 #9 Skrevet 16. desember 2013 (endret) Slutt nå! Skal du la den idioten ødelegge deg? La et nepskrell av en useriøs og negativ mann knekke deg? Rak i ryggen, jente, spytt han i trynet! Endret 16. desember 2013 av Silfen 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #10 Skrevet 16. desember 2013 Enig med Silfen! Dessuten så kan man ha en koselig julaften alene også. Pynt hjemme hos deg selv, lag god mat og sett på julefilm Tenk at du er verdt så mye mer enn en dritt som dumper deg over telefonen. Stor klem til deg <3 Anonymous poster hash: d466e...f83 2
frøkna Skrevet 16. desember 2013 #11 Skrevet 16. desember 2013 Ser ut som julaften blir feiret i senga med antidepressiva og valium, ho ho ho merry christmas . Det beste du kan gjøre er å plukke deg selv opp og ha det kjempebra! Vise han at du klarer deg fint, helt på egen hånd!
Auroressa Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. desember 2013 Det er veldig vanskelig, da jeg ikke har noe og gå til . Eller noen.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #13 Skrevet 16. desember 2013 Enig med Silfen! Dessuten så kan man ha en koselig julaften alene også. Pynt hjemme hos deg selv, lag god mat og sett på julefilm Tenk at du er verdt så mye mer enn en dritt som dumper deg over telefonen. Stor klem til deg <3 Anonymous poster hash: d466e...f83 vel, nå er ikke livet sånn at man automatisk kan tenke seg til lykke en dag etter et brudd. det er en prossess og det finnes ingen snarveier Anonymous poster hash: 18564...dfb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå