Gå til innhold

Han får den ikke opp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en fyr jeg har begynt å rote med, han er en potensiell kjæreste. Vi har brukt lang tid på å bli kjent og tatt ting rolig, så vi kjenner hverandre godt. Men alltid når vi skal ha sex har han problemer med å få den opp. Det er kjempefrustrerende. Den blir ikke helt hard og stiv, og sexen blir derfor ikke så bra for meg. Han kommer som regel og synes det er bra, men jeg føler rett og slett ikke så mye. Den er jo så slapp.

Vi har hatt en del sex, så har snakket om dette. Han sier han bare er nervøs, så jeg har ventet tålmodig til dette skulle gå over, men det går aldri over. Jeg vil ikke droppe han av den grunn, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg savner bra sex, og har holdt ut lenge. Vi bruker lang tid før sex for at han skal bli hard. Hadde ønsket han hadde vært som de fleste andre som blir helt hard allerede før man kommer til senga.

Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre? Kjenner jeg bare er veldig frustrert og vil ikke ha det slik. Føler at det er meg det er noe galt med, men kan jo ikke tenke at det er det heller siden han fortsetter å ha sex med meg. Og ser ikke ut som at han ser problemet i dette, han har det jo godt. Hvis han ikke klarer å bli helt hard kan han jo i grunn ikke gjøre noe med dette heller, men åh, er så frustrert.



Anonymous poster hash: 841fd...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner du er frustrert og tenker det er noe galt med deg. Men det er det ikke! Jeg kjenner situasjonen. Kjæresten min hadde samme problem, bare at det var så "ille" at han heller ikke kunne gjennomføre. Med tiden, når han ble trygg på meg og så jeg ikke tok det ille opp forsvant problemet :) Det tok tid (6 mnd kanskje), men så verdt det! Det er garantert verre for han.

Anonymous poster hash: 61e92...3fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr jeg har begynt å rote med, han er en potensiell kjæreste. Vi har brukt lang tid på å bli kjent og tatt ting rolig, så vi kjenner hverandre godt. Men alltid når vi skal ha sex har han problemer med å få den opp. Det er kjempefrustrerende. Den blir ikke helt hard og stiv, og sexen blir derfor ikke så bra for meg. Han kommer som regel og synes det er bra, men jeg føler rett og slett ikke så mye. Den er jo så slapp.

Vi har hatt en del sex, så har snakket om dette. Han sier han bare er nervøs, så jeg har ventet tålmodig til dette skulle gå over, men det går aldri over. Jeg vil ikke droppe han av den grunn, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg savner bra sex, og har holdt ut lenge. Vi bruker lang tid før sex for at han skal bli hard. Hadde ønsket han hadde vært som de fleste andre som blir helt hard allerede før man kommer til senga.

Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre? Kjenner jeg bare er veldig frustrert og vil ikke ha det slik. Føler at det er meg det er noe galt med, men kan jo ikke tenke at det er det heller siden han fortsetter å ha sex med meg. Og ser ikke ut som at han ser problemet i dette, han har det jo godt. Hvis han ikke klarer å bli helt hard kan han jo i grunn ikke gjøre noe med dette heller, men åh, er så frustrert.

Anonymous poster hash: 841fd...bb4

Kanskje han er homofil.

Anonymous poster hash: f88fc...8eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtes dere sjelden eller, siden han er så nervøs hver gang?



Anonymous poster hash: d8a8d...ffb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vår del var det motsatt. Jeg er jente da og sleit med dårlig sexlyst pga at jeg hadde opplevd overgrep. Har vært sammen med min kjæreste i 5 mnd og han måtte "vente" i 4 mnd. Så vi har hatt dårlig sex i 4 mnd, men nå er det kjempebra!

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Jeg føler i alle fall at dette har vist at han virkelig er glad i meg, for han har følt at jeg er verdt og vente på. Og jeg har følt meg som dritt fordi jeg ikke har fått det til (noe jeg ikke kan kontrollere) så jeg synes du skal prøve og vente litt til og sette deg litt inn i hans situasjon. Om du virkelig liker fyren, så klarer du å vente litt på bra sex. For det går nok til slutt.



Anonymous poster hash: f7eca...ebb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fyr jeg har begynt å rote med, han er en potensiell kjæreste. Vi har brukt lang tid på å bli kjent og tatt ting rolig, så vi kjenner hverandre godt. Men alltid når vi skal ha sex har han problemer med å få den opp. Det er kjempefrustrerende. Den blir ikke helt hard og stiv, og sexen blir derfor ikke så bra for meg. Han kommer som regel og synes det er bra, men jeg føler rett og slett ikke så mye. Den er jo så slapp.

Vi har hatt en del sex, så har snakket om dette. Han sier han bare er nervøs, så jeg har ventet tålmodig til dette skulle gå over, men det går aldri over. Jeg vil ikke droppe han av den grunn, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg savner bra sex, og har holdt ut lenge. Vi bruker lang tid før sex for at han skal bli hard. Hadde ønsket han hadde vært som de fleste andre som blir helt hard allerede før man kommer til senga.

Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre? Kjenner jeg bare er veldig frustrert og vil ikke ha det slik. Føler at det er meg det er noe galt med, men kan jo ikke tenke at det er det heller siden han fortsetter å ha sex med meg. Og ser ikke ut som at han ser problemet i dette, han har det jo godt. Hvis han ikke klarer å bli helt hard kan han jo i grunn ikke gjøre noe med dette heller, men åh, er så frustrert.

Anonymous poster hash: 841fd...bb4

En ting er sikkert. Du kan være helt sikker på at han er klar over problemet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han er homofil.

Anonymous poster hash: f88fc...8eb

Vær så snill å kutte ut det våset der. Sånne tullete innspill sender den som ber om råd ut i en endeløs og meningsløs tankespiral langt, langt oftere enn det hjelper noe som helst. Ikke hiv de aller mest far-fetchede teoriene rundt deg med en eneste gang.

Han kan ha sex med TS og komme, men blir ikke så hard at det er særlig givende for henne. Sjansen for at den situasjonen skyldes at han egentlig tenner på menn er forsvinnende liten.

Anonymous poster hash: 37982...5d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er så eid med dette?

Anonymous poster hash: 841fd...bb4

At han ikke får den opp, enda et problem for femi menn. Få han til å parfymere seg litt mer så har du kanskje en sjanse for at han kommer ut av skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke får den opp, enda et problem for femi menn. Få han til å parfymere seg litt mer så har du kanskje en sjanse for at han kommer ut av skapet.

Du har absolutt null grunnlag for å vite noe om hvordan fyren til TS er. Den kommentaren kunne du spart deg for, den reflekterer kun dårlig på deg selv.

Anonymous poster hash: 16ec2...d20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke får den opp, enda et problem for femi menn. Få han til å parfymere seg litt mer så har du kanskje en sjanse for at han kommer ut av skapet.

Gå og få deg et liv du kjære deg. Du får komme tilbake den dagen du er fått potensproblemer du også, og så si om man er homofil når man har det :)

Anonymous poster hash: f7eca...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette da? Har holdt ut i 6 måneder snart nå. Lurer på om det i det hele tatt klarer å fikses. Han må da vel begynne å bli trygg på meg nå.



Anonymous poster hash: 841fd...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med dette da? Har holdt ut i 6 måneder snart nå. Lurer på om det i det hele tatt klarer å fikses. Han må da vel begynne å bli trygg på meg nå.

Anonymous poster hash: 841fd...bb4

Alle menn blir ikke nødvendigvis like stive, eller det kan være stress, dårlig blodsirkulasjon etc. som er grunnen. Det vet i så fall bare han.

Penisring kan f. eks prøves som et middel.

Anonymous poster hash: 8f60e...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spurt om det har vært tilfelle med andre, eller hele tiden? Hvor mange partnere har han hatt før deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om det har vært slik med andre. Han har hatt en del forhold, så regner med han har hatt en del partnere. Han runker seg selv under akten og, ikke alltid han blir så stiv da. Vet ikke hvordan det er når han gjør ting på egenhånd.



Anonymous poster hash: 841fd...bb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...