heiduderborte Skrevet 15. desember 2013 #1 Del Skrevet 15. desember 2013 Er så redd for at hun skal gå bort! hatt hun ved min side siden nesten hele oppveksten og kan ikke tenkte meg at hun om ikke lenge vil dø. Lille fine hunden min! Hva kan jeg gjøre for at hun får de beste siste månedene av sitt liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Del Skrevet 15. desember 2013 gjør det komfortabelt for henne. men virkelig.. ser du at hun lider så vil jeg si det er bedre at hun slipper enn at hun har det vondt. dette er så vanskelig :/ stell med henne, gi henne kosen hun liker og klapp henne mye der du veit hun elsker det. er ikk sikkert hun tenker over dette, men DU gjør det. å det vil gjøre noe med hunden å.. Anonymous poster hash: 276b0...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Del Skrevet 15. desember 2013 Min hund begyner også å bli gammel, det er kjempetrist. Men sånn er det bare. Jeg har hatt en hund som jeg bokstaveligtalt vokste opp med, men da han ble syk kjøpte vi vår nåværende hund, og da den gamle døde tok den nye hunden over den plassen. Jeg er nå svært sterkt knyttet til den hunden vi har nå, men prøver å gi han så mye kos og omsorg som mulig, han har det veldig bra. Men du kan jo kanskje kjøpe en ny en? Må nesten gjøre det etter han her også, siden det kommer til å bli ekstremt vanskelig. Anonymous poster hash: 5d693...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2013 Min hund begyner også å bli gammel, det er kjempetrist. Men sånn er det bare. Jeg har hatt en hund som jeg bokstaveligtalt vokste opp med, men da han ble syk kjøpte vi vår nåværende hund, og da den gamle døde tok den nye hunden over den plassen. Jeg er nå svært sterkt knyttet til den hunden vi har nå, men prøver å gi han så mye kos og omsorg som mulig, han har det veldig bra. Men du kan jo kanskje kjøpe en ny en? Må nesten gjøre det etter han her også, siden det kommer til å bli ekstremt vanskelig. Anonymous poster hash: 5d693...a17 Bor med mamma, får ikke lov til å kjøpe en :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2013 #5 Del Skrevet 21. desember 2013 Fortsett å gi henne kjærlighet og god omsorg. Vær som du pleier mot henne. Hvis hun blir fortere sliten er det bedre med flere korte turer enn en lang tur. Gi henne mat hun liker, som er tilpasset hennes helsetilstand. Pass på at hun har et godt sted å ligge, og la henne få sove i fred når hun sover. Hvis hun får litt smerter kan hun få smertestillende medisiner hos veterinæreren. Hvis hun får sterke smerter, eller andre plagsomme symptomer, bør hun få slippe å leve lenger. Noen veterinærer kan komme hjem til hunden hvis den skal avlives. Jeg tror det hadde vært fint for hunden å sovne inn hjemme hvis det er mulig, når den tid kommer. Klem Anonymous poster hash: 4386e...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stian86 Skrevet 24. desember 2013 #6 Del Skrevet 24. desember 2013 Det viktige som hundeeier er og alltid tenke hundes beste. Er for mange som har hunder som lider. Hunder som nesten ikke kan gå, full i klumper osv. At en hund blir gammel men ikke lider så ska den seff få leve. Men om du ser på hunden at han lider må den få slippe. Er plikt som ansvarlig hundeeier har.har sjøl hund og ser ikke fo meg livet etter han e vekke. Men vet den dagen kommer, eneste eg kan gjøre er og sørge for at han ikke lider. Uansett kor glad eg er i min lille gutt. Har sett fo mange hunder som lider, eier mener nok det godt. Men er på en måte dyreplageri. At man ska ha hunden lengst mulig for man klarer ikke og ta den tøffe avgjørelsen. Men sånn er det og ha dyr, man vet aldri når det er slutt. Men sånn er livet generelt og. Lykke til med hunden din og kos deg dek siste tiden som er. Er rart kor glad man blir i de. Er en følgesvenn for livet. Bare tanken på og miste han knyttrt det seg inni magen. Ta mye bilder osv. Og ha minner er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå