AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Del Skrevet 15. desember 2013 Vil ta livet mitt. Men er for redd. Ingen gleder, ingen venner, ingen familie, ingen ord. Er så tom og trist. Blir behandlet som om jeg var en mygg (den var litt morsom) Men ja. Noen som har det som meg som har kommet seg opp? hva gjør man uten en familie. Mamma, pappa.. Borte. Eller de er her, men samtidig ikke. Anonymous poster hash: 1dde5...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Del Skrevet 15. desember 2013 Du må regne med at denne tråden blir stengt, men du vil også få et tlf til en hjelpetlf du kan ringe til. Det er veldig leit at noen føler livet så håpløst at de ikke vil fortsette. Håper du søker hjelp å kommer på andre tanker Anonymous poster hash: ee8c1...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summers Skrevet 15. desember 2013 #3 Del Skrevet 15. desember 2013 Selvmordstråder er ikke lov på forumet, men du må virkelig ikke gi opp! Vanskleig å gi konkrete råd, men ring fastlegen i morgen! Venner og slikt får du faktisk til, du må bare tørre å prøve å skaffe nye eller ta kontakt med gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 15. desember 2013 #4 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Usj.. Faren min fant masse gamle tegninger fra da jeg var rundt 7 år og viste de stolt frem til besøket. På alle tegningene sto det at jeg var glad i han og sånt. Men egentlig var det min måte å ta avskjed på, jeg planla min død og det var min måte å skrive selvmordsbrev på. Det var sårt. Men hold ut, det er hjelp å få! Endret 15. desember 2013 av Fågel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Del Skrevet 15. desember 2013 Du skaper ditt eget liv og en ny familie. Bestående av nye venner, og adopterer nye foreldre, tanter, onkler og besteforeldre. Og det beste av alt, de behøver ikke å dele blodsbånd! Det er min plan Anonymous poster hash: 28da6...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. desember 2013 #6 Del Skrevet 16. desember 2013 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn. Av den grunn er det ikke lov med å skrive om selvmordstanker på forumet. Jeg ser at du har fått en del tips allerede. Jeg vil også minne om Mental Helse: http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud, og de har også en nettside http://sidetmedord.no/. Det skal være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Lykke til! Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg