AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Dominant står på smørbrødlistene til mange av damene her inne. De samme damene vil ha en EKTE mann/mannemann eller hva f*** det heter. Er det virkelig så kult og maskulint? Kan jeg ikke være ekte mann uten å slenge dama rundt etter håret?Anonymous poster hash: 8c1fc...6dd
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Hvis du tror det er det det betyr å være dominant, har du misforstått noe viktig. Anonymous poster hash: 0acf9...fef
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Nei. Hilsen ei som lever et godt liv som submissive for sin dominante - og slett ikke blir slengt rundt etter håret Ikke er han noe særlig mannemann heller når jeg tenker meg om, mer en intellektuell og følsom grubler i grunn stereotyper er kun nettopp det Anonymous poster hash: 0290c...a0e
Cathrine88 Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Ja, alle er kule, maskuline, ekte menn. Spesielt kvinnene. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Ja, alle er kule, maskuline, ekte menn. Spesielt kvinnene. Og de har vi lært at ikke eksisterer 1
Brian O'Conner Skrevet 16. desember 2013 #6 Skrevet 16. desember 2013 Spiller han mye domino? Skulle ønske jeg var en dominerene dominant i domino.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå