Gå til innhold

Er dominante mer EKTE?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Dominant står på smørbrødlistene til mange av damene her inne. De samme damene vil ha en EKTE mann/mannemann eller hva f*** det heter.

Er det virkelig så kult og maskulint? Kan jeg ikke være ekte mann uten å slenge dama rundt etter håret?

Anonymous poster hash: 8c1fc...6dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror det er det det betyr å være dominant, har du misforstått noe viktig.



Anonymous poster hash: 0acf9...fef
Skrevet

Nei.

Hilsen ei som lever et godt liv som submissive for sin dominante - og slett ikke blir slengt rundt etter håret ;)

Ikke er han noe særlig mannemann heller når jeg tenker meg om, mer en intellektuell og følsom grubler i grunn :) stereotyper er kun nettopp det



Anonymous poster hash: 0290c...a0e
Skrevet

Ja, alle er kule, maskuline, ekte menn. Spesielt kvinnene.

  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, alle er kule, maskuline, ekte menn. Spesielt kvinnene.

Og de har vi lært at ikke eksisterer ;)

  • Liker 1
Skrevet

Spiller han mye domino? Skulle ønske jeg var en dominerene dominant i domino.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...