Gå til innhold

Du som har sex med mange..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen kriterier du følger? Velger du vekk de som er gift, i et forhold, osv? Slike ting?

Eller tar du alle som byr seg?



Anonymous poster hash: b3eb5...306
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke sex med mange nå, men hadde det slik for noen år siden.

Ja, man har da kriterier for hvem man ligger med.

Han skulle ikke være opptatt, syk, voldelig, teit osv

Det er ikke alle som byr seg som er aktuelle.

Førsteintrykk, utseende, personlighet, hygiene osv er viktig for meg.

Det må jo være noen som tenner meg.

Skulle jenter på byen tatt alle som byr seg, så hadde det vært veldig normalt med gangbangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jenter på byen tatt alle som byr seg, så hadde det vært veldig normalt med gangbangs...

Hehe, det hadde blitt stygt. Den mest ettertraktede jenten med alle 5 mennene som bydde seg på utestedet. Uff.

Anonymous poster hash: 62f08...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har man en viss standard selv om man ligger med mange. Her i Oslo er det mye fint å plukke i, og med mine 21 år har jeg muligheten til å både velge blant de på min egen alder og opp til 30-noe (sjeldent interessert i de som begynner å bli eldre enn det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rota meg aldri borti menn i forhold. Aldri! Har da empati selv om jeg hadde mye tilfeldig sex! Det betyr ikke at man automatisk er et rasshøl! Duh..

Om de løy til meg, kan jeg derimot ikke vite... Men såvidt jeg vet, var alle single.

Anonymous poster hash: a50f5...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg til single menn og jeg tar ikke hva som helst.

Anonymous poster hash: 8b014...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder meg til single menn og jeg tar ikke hva som helst.

Anonymous poster hash: 8b014...e98

Trur poenget til forfatteren av tråden var å høre kva ein ikkje tok, altså få høre kva ein ikkje likte. Som då gjer at du eventuelt avviser dei.

Edit: Eller kanskje om du har nokon kriterier i det heile, las ikkje overskrifta

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si jeg har hatt sex med "mange". Men har hatt noen ons. Kriteriene mine et at jeg skal ha hatt god kjemi med de, at de er singel, helst ikke er god venn med bekjente (kan jo oppstå kleine situasjoner i etterkant) og vil bruke kondom!

Har opplevd et par ganger når utestedet stenger, at det står gutter "klare" til å finne seg en å ta med. De velger jeg definitivt bort! Samme med de som prøver seg på hver eneste jente på utestedet.

Også er jo kjekt om han er litt kjekk da! Tar ikke hvem som helst.

En annen ting er jo om jeg vil også. Blir ikke med noen med mindre jeg virkelig har lyst og ikke gjør det bare fordi han håper på det.



Anonymous poster hash: 510ef...3cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold nå.

Men, da jeg var singel var det moro med en tur ut på byen og gjerne et tomannsnash. Hadde en fast etter hver helg om inget annet gøy bøy seg, plutselig etter vi var ferdige med sexen en dag fortalte han at jenta han holdt på med kom tidlig dagen etter, så det var fint om jeg kunne komme meg hjem før det. Aldri snakket med han igjen OG kom meg fort hjem for å si det sånn.

Gutter i forhold, gifte menn osv er ikke lov, men fortsatt vanskelig å vite om de prater sant da.. Selvfølgelig har jeg en viss standar og har ikke sex med hvem som helst, og det hendte ofte at jeg falt tilbake på gamle ons.



Anonymous poster hash: 91327...bbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de er i forhold blir det deres eget problem. Har vært med mange med hjem etter byen, også sier de dagen etterpå at de har kjæreste..too late! Hilsen mann



Anonymous poster hash: fb978...420
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...