Gå til innhold

Kjenner du noen her inne?

Fremhevede innlegg

Gjest Moonshadow
Skrevet
Fordi det var en av bryllupsjentene som jeg vet dialekten til og som skulle på samme arrangement som meg (Ganske få på det arrangementet). Så jeg visste det var henne og hun visste at jeg var meg, men ingen sa noe til den andre... :ler2:

Oki :P Hadde sikkert vært hyggelig å prata med hverandre da, tror du ikke?! :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg vet hvem 1 er. Så at hun var fra samme byen som meg,så fant jeg et bilde av henne,og visste godt hvem var. men hun vet inegnting :-)

Skrevet

Oki :P Hadde sikkert vært hyggelig å prata med hverandre da, tror du ikke?! :ler:

Hadde vært veldig koselig det...hadde man ikke bare vært så innmari sjenert og feig! :ler2: Mote meg opp til neste arrangement da... hehe!

Skrevet

Jeg har kjent igjen en bruker. Vi er ikke venner, men har felles bekjente. fant det ut ved en tilfeldighet - pga bilder vedkommende har lagt ut her.

Hun vet det ikke - og vet sikkert ikke hvem jeg er irl engang! :-)

Ellers er det ingen. Ihvertall ikke som jeg vet om! Såvidt jeg vet er ingen av mine nære venninner KG-surfere. Men sikker kan man kanskje aldri være...?

Skrevet

Kanskje jeg kjenner mange her inne og snakker med dere IRL men vet bare ikke om det :wink:

Skrevet
Kjenner ikke noen her jeg.

Ikke jeg heller!

Gjest Phair
Skrevet

Men vi skal jo få rettet opp noe av de mangelende bekjentskapen på oslo treff den 30 mai da :P

Skrevet

Jeg kjenner ingen, men det hadde vært gøy å bli kjent med noen.

Skrevet

Smilla1 kjenner heller ikke noen her inne :veldigsur:

Skrevet

Har vært på treff noen ganger og de som var på det første treffet jeg var på har blitt venner av meg. Fantastiske damer hele gjengen. :blomst_opp:

Den ene av disse kommer på et vis fra nabobygda til der jeg vokste opp, og i tillegg har vi merkelige felles familiære bånd. Det fant vi ut ved en tilfeldighet på treff. :ler:

Jeg vet også hvem Glamourgirl er IRL. Kjenner henne ikke, men kjenner veldig godt til henne. Så det fortalte jeg via PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...