AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #1 Skrevet 15. desember 2013 Vi ar vært gift i c 4år, er i begynnelsen av 30-årene og har ikke barn. Og vi har så og si aldri sex, det kan gå mnd imellom hver gang. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, men han blir bare sur og tar det om at jeg klager. Jeg kan ikke forstå at han ikke savner det, men nei, han sier han ikke gjør det og blir sur. De gangene vi har sex er det null vorspill, ut/inn sex i 4 min før han kommer også er det ferdig. Jeg er tydeligvis den rare som ikke kommer av dette. Han mener jeg er unormal som må ha klitoris stimulering for å komme. Jeg leker med meg selv nesten daglig og kommer da veldig lett. Men savner å bli tatt hardt av en mann. Er det slik det er å være gift?? Jeg ser vel ok ut, ikke tykk, er veldig renslig og mye sexy dyrt undertøy. Men tenner han gjør jeg jo tydeligvis ikke:( Det er en del menn som prøver seg på meg, og jeg kjenner jeg snart gir etter.. jeg savner sex!!!! Anonymous poster hash: 43a0c...ec7
Gjest Elseby13 Skrevet 15. desember 2013 #2 Skrevet 15. desember 2013 Det er svært dårlig gjort av ham å oppføre seg slik. Nei, du er ikke unormal. Jeg tenker muligens at han er utro. Eller kanskje homo. Jeg hadde ikke giddet dette, tenk deg selv hvirdan det blir når det kommer barn.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #3 Skrevet 15. desember 2013 Kjære deg. Sånn er kan du rett og slett ikke ha det. Sex er noe av det beste i livet. Det burde du så absolutt ikke gå glipp av. For meg høres han ut som en som ikke bryr seg om dine følelser og behov. Kom deg videre. Finn en som setter pris på deg seksuelt og vil ha deg. Anonymous poster hash: 4a637...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #4 Skrevet 15. desember 2013 Du ville vært veldig rar om du ble tilfredsstilt av det der. Han trenger å lære seg hva det er kvinner tenner på og trenger. En ting er at han ikke tenner på deg, men elsker dere hverandre og viser hverandre ømhet og kjærlighet i hverdagen? Anonymous poster hash: 02f80...3ee
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #5 Skrevet 15. desember 2013 Nei slik er det ikke å være gift! Er selv gift på 16. året og har masse sex. Vi er tidlig i 40-åra. Altså ti år eldre enn dere. Still han et ultimatum, dette må dere dette dere ned og snakke om.Anonymous poster hash: dd3f8...31b
Gjest Summers Skrevet 15. desember 2013 #6 Skrevet 15. desember 2013 Det er svært dårlig gjort av ham å oppføre seg slik. Nei, du er ikke unormal. Jeg tenker muligens at han er utro. Eller kanskje homo. Jeg hadde ikke giddet dette, tenk deg selv hvirdan det blir når det kommer barn. Hvorfor homo?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #7 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar. Jeg prøver å ta det opp, men ikke noe hjelper..han blir bare sur og mutt. Sier at "har aldri vært borti en dame som ikke kommer av sex før" Han er god på å kose og å ligge inntil, men sex vil han ikke ha. Kjenner jeg blir lei meg og føler meg lite attraktiv. TS Anonymous poster hash: 43a0c...ec7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #8 Skrevet 15. desember 2013 Ts her igjen, Og det er faktisk mange menn som prøver seg på meg, så så stygg og ekkel kan jeg jo ikke være. Anonymous poster hash: 43a0c...ec7
Gjest Elseby13 Skrevet 15. desember 2013 #9 Skrevet 15. desember 2013 Hvorfor homo? Siden han ikke finner sin kone attraktiv.
Betasuppe Skrevet 15. desember 2013 #10 Skrevet 15. desember 2013 Si at uansett hva han måtte mene så funker det ikke for DEG og det er det som er saken her. Hvis han ikke vil gjøre noe med det så må du ut av forholdet før livet ditt har passert. Plutselig er du pensjonist ikke sant. Men slike ting som dette burde komme av seg selv. Så det spørs om du ikke burde gå ut av forholdet uansett...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #11 Skrevet 15. desember 2013 Siden han ikke finner sin kone attraktiv. Kan jo være at det bare er meg han ikke finner attraktiv... TS Anonymous poster hash: 43a0c...ec7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #12 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar. Jeg prøver å ta det opp, men ikke noe hjelper..han blir bare sur og mutt. Sier at "har aldri vært borti en dame som ikke kommer av sex før" Han er god på å kose og å ligge inntil, men sex vil han ikke ha. Kjenner jeg blir lei meg og føler meg lite attraktiv. TS Anonymous poster hash: 43a0c...ec7 Haha, det sa samboeren min også, men han holdt kjeft da parterapeuten vår spurte om hvor mye erfaring han hadde med damer. Mange damer, særlig unge, lar seg rive med og tror at sex skal være kjapt og spontant og med masse sprut, men det er jo ikke veldig tilfredsstillende i lengden. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er bare å vise ham en hvilken som helst artikkel om sex og forskjellen på hvordan menn og kvinner tenner. Jeg synes dere bør søke hjelp. Anonymous poster hash: 02f80...3ee 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #13 Skrevet 15. desember 2013 Haha, det sa samboeren min også, men han holdt kjeft da parterapeuten vår spurte om hvor mye erfaring han hadde med damer. Mange damer, særlig unge, lar seg rive med og tror at sex skal være kjapt og spontant og med masse sprut, men det er jo ikke veldig tilfredsstillende i lengden. Det er ikke deg det er noe galt med. Det er bare å vise ham en hvilken som helst artikkel om sex og forskjellen på hvordan menn og kvinner tenner. Jeg synes dere bør søke hjelp. Anonymous poster hash: 02f80...3ee Jeg har foreslått hjelp, men det nekter han:( Anonymous poster hash: 43a0c...ec7
Froz1 Skrevet 15. desember 2013 #14 Skrevet 15. desember 2013 Jeg er sikkert litt ung til å komme med råd, men som noen andre sa her kan det ligge noe annet bak. Hvis dere har vært gift i fire år regner jeg med dere var sammen en stund før dette også. Han kan ikke plutselig klage på at du ikke kommer under sex. Eller har han alltid vært sånn? Jeg tror ikke han er homofil siden han driver å klager på at hun ikke er den letteste å tilfredsstille. Det kan være en mulighet for utroskap, eller at han tenker på det. Personlig syntes jeg han virker ganske umoden. Viktigste i et forhold er jo kommunikasjon og sex/nærhet. Jeg ville også påtvunget en samtale om dette. Hvis ikke blir det jo heller ikke bedre. Få sannheten om hvorfor han oppfører seg slik. Evnt parterapi.
Froz1 Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 Om han nekter hjelp så kan du jo da si at han har valget mellom å fortelle problemet til en profesjonell eller deg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Jeg har foreslått hjelp, men det nekter han:( Anonymous poster hash: 43a0c...ec7 Det var det samme her. Det tok ett år uten sex før samboeren var villig til å oppsøke hjelp. Vet ikke helt hva jeg skal råde deg til her Kanskje trenger han tid til å venne seg til tanken? Mener han helt seriøst at det er greit at du ikke har et godt sexliv med han? Hvis han mener at du trenger å terapi siden det i følge han er unormalt at du ikke kommer etter få minutter med jokking, så kan jo du oppsøke en terapeut selv. Jeg kan imidlertid nesten garantere deg at denne terapeuten kommer til å si at mannen din må lære seg å tilfredsstille deg også og bla bla bla. Anonymous poster hash: 02f80...3ee 1
Gjest Whitestripes Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar. Jeg prøver å ta det opp, men ikke noe hjelper..han blir bare sur og mutt. Sier at "har aldri vært borti en dame som ikke kommer av sex før" Han er god på å kose og å ligge inntil, men sex vil han ikke ha. Kjenner jeg blir lei meg og føler meg lite attraktiv. TS Anonymous poster hash: 43a0c...ec7 Spør om han har hørt om damer som faker Dette er slett ikke sånn ekteskap er eller skal være, nei. Her er det han som kommer til kort, og han vet nok det selv også, etter som han blir sur og mutt og prøver å legge dette over på deg. Jeg tenkte med en gang at han kanskje er aseksuell, etter som han er så lite interessert. Noen er jo det, og det er det lite å gjøre med, dessverre. Og du skal slett ikke tenke at det er deg det er noe galt med. Det virker som du har en sunn seksualitet. Jeg hadde ikke orket å leve sånn. Det ødelegger både selvtillit og sexlyst. 3
Peter007 Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Hei TS. For å si det litt "slumsete" er dette ofte begynnelsen til slutten. Det ville være naturlig at du hadde sex med en annen mann før eller senere. En god "sengevenn" eller annen venn. Kanskje han godtar du har med. Spør han da vel om dette. http://no.wikipedia.org/wiki/Aseksualitet Les artikkel Wikipedia. kan det være noe slikt han plages med? Snakk med han. Det kan være en sykdom han har? Kan legen hjelpe? Det kan hende han er redd du skal bli gravid. Det er faktisk menn som er det og ikke vil ha sex. Årsaken kan være mental eller fysisk. Ønsker dere lykke til.
Djungelvrål Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Takk for svar. Jeg prøver å ta det opp, men ikke noe hjelper..han blir bare sur og mutt. Sier at "har aldri vært borti en dame som ikke kommer av sex før" Han er god på å kose og å ligge inntil, men sex vil han ikke ha. Kjenner jeg blir lei meg og føler meg lite attraktiv. TS Anonymous poster hash: 43a0c...ec7 Hvor mange har han ligget med før deg? 1?? De fleste oppegående menn vet at ikke alle kvinner kommer vaginalt,og ihvertfall ikke etter bare 4 minutter og uten forspill. Jeg ville tatt en skikkelig prat med han, og blåst i om han ble sur! 1
Gjest Lille-pus Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Jeg undrer meg litt på om dette er noe som har oppstått i den senere tid, eller om det faktisk har vært slik fra dag 1? Du sier dere har vært gift i 4 år. Jeg går, kanskje feilaktig, ut i fra at dere jo hadde sex (mye sex) før dere giftet dere? Så underer jeg meg litt på referansegrunnlaget hans når han mener de 4 minuttene med inn-ut skal være det som gir nærmest alle kvinner orgasme... Jeg forventer absolutt ikke at du skal ha detaljkunskap om hans referansegrunnlag, men du kan gjøre både deg selv og ham en tjeneste ved å snakke tydelig med ham. Hinting er aldri noen god løsning så vær tydelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå