Gå til innhold

Nyttårsbekledning, hjelp.


Gjest Crohnie

Anbefalte innlegg

Rask beskrivelse av meg:

Midt i 20-årene, men ser yngre ut.

170 cm høy.

43 kg sist jeg veide meg.

Str. xs eller s - usikker.

Små pupper, flat rompe, benete kropp (ryggrad, hofteben, "bekkenplatene" (?) bak, skulderben, brystben, ribben, krageben, haleben - alle stikker ut i varierende grad), meget tynne armer og lår pga muskeltap, blek hud, kort kommuneblondt hår (ca 3-4 cm i lengde, vurderer å se om frisør har tid til å farge det i en kul midlertidig farge, som lys rosa, lilla, lys blå) som står til alle kanter + det krøller seg litt samme søren hva jeg prøver (men det er forsåvidt greit nok, det ser okei ut).

|| Bare for å gjøre det klart med en eneste gang; jeg har ikke spiseforstyrrelser. Jeg har bl.a en kronisk tarmsykdom som gjør at jeg er utsatt for vekttap og som gjør det vanskelig å legge på de kiloene jeg ønsker og trenger! ||

Jeg er på utkikk etter et komplett antrekk å ha på meg på årets siste aften. Jeg vil så gjerne føle meg fin, det er veldig sjeldent mellom gangene det skjer nå for tiden dessverre. Skal ikke på fest eller noen fancy tilstelning, jeg skal være med familie og vil være fint kledd. Om det er bukse og skjorte/pen topp, maxiskjørt og strikkegenser eller en lang kjole og cardigan/strikkejakke, det spiller ingen rolle.

Mine "krav" er:

  • Norsk nettbutikk, maks 1000-1500 kr.
  • Ikke høye hæler, men gjerne noen gode innesko.
  • Underdel må rekke ned til anklene, kan ikke være veldig stramt rundt leggene, men kan gjerne ha litt inntilsittende overdel.
  • Bør helst ha lange ermer, gjør ikke noe om det er litt gjennomsiktig (liker bare ikke å vise fram mine tynne armer og benete, ekle skuldre :( så vil dekke over littegranne).
  • Det bør ikke være for utringet.
  • Evt. sminketips (for blå øyne og blek hud) må være for sensitiv hud og ikke testet på dyr.

Jeg liker farger (men ikke oransje), jeg liker paljetter, blonder og blomster, jeg liker kjoler, jeg liker maxiskjørt, jeg liker strikkeklær, jeg liker løse bukser, jeg liker bluser, skjorter og topper, jeg liker såkalte statementsmykker og er egentlig ikke så kresen selv om jeg selvfølgelig har mine ting som jeg absolutt ikke liker. Men ekte lær, skinn og pels holder jeg meg langt unna. Det samme gjelder ull (tåler ikke).

Så, jeg trenger tips til klær som gjerne dekker over noen av mine skavanker (dvs, de utstikkende benene) og tilbehør.

Takker så mye på forhånd for svar.

¤ Crohnie

Endret av Crohnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje noe lign. men ikke den der, for den såg fæl ut.

og helst ikke fra Nelly, har så mange dårlige erfaringer derfra fra tidligere at jeg har lyst til å brenne ned nettbutikken og "kundeservicen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...