Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #701 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg tror det vil gå helt fint med 50x70 som stelleplass! Babyer tar ikke så mye plass i bredden. Kan være at armene veiver borti veggen/dusjen innimellom, men det er vel det eneste "problemet" jeg kan komme på. Endret 11. mars 2014 av Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2014 #702 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Ellers var jo denne "stellematten" genial! http://www.bebitoshop.no/blogg/stellebord Endret 11. mars 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2014 #703 Del Skrevet 11. mars 2014 Elfa og IKEA har også skapstammer i 50 cm bredde. Ellers har du jo Ivar hylle 50x70 - med litt tilpasning er jo det starten på et enkelt stellebord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #704 Del Skrevet 11. mars 2014 Ikea har ikke vanlige kjøkkenstammer i 50 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2014 #705 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Ikea har ikke vanlige kjøkkenstammer i 50 vel? De har hatt det før. Men ser nå at de ikke har det lenger. Endret 11. mars 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #706 Del Skrevet 11. mars 2014 De eneste jeg ser nå er 40 eller 60. Jeg tror de skiftet ut standardene sine for ikke evigheter siden. Men takk for innspill! Klaffebord kan nok enkelt lages selv ja, men da er det plutselig nok en ting som må gjøres... Og det er litt dummere å ordne ordentlig oppbevaring. Samtidig er det jo litt mer praktisk. Vi får se, det fine med å begynne å tenke tidlig på dette er at det går an å tenke seg om en masse ganger og følge litt med på finn.no, loppemarkeder og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #707 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Oyh. Mannen har bestemt seg for at Lille egentlig er en skikkelig treiging. Eventuelt et dovendyr. Jeg har fortalt et par at vi så ungen "sprelle" på ultralyden i uke 12. Jeje, en liten overdrivelse, men det var ihvertfall vifting med både armer og bein. Om enn i bedagelig tempo. Noe han har presisert (og demonstrert! ) hver gang jeg har nevnt ordet sprell. Eller bevegelse. Eller... baby. Så. Nettopp ytret i heimen: - *ett eller annet tull om treig unge* - Øy! Du mobber barnet vårt! - Jeeeg? Neida, jeg mobber ikke barnet vårt. Jeg bare forventer ikke så mye av det. Og sånn går nu dagan. Det blir en sær unge. Endret 11. mars 2014 av *bakepulver* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. mars 2014 #708 Del Skrevet 12. mars 2014 Tenk om Lille sparer opp all sin energi inne i magen og så kommer ut som skikkelig turbokid! Type sitter ikke rolig før ungdomsskolealder! Da skal mannen din få litt å bryne seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 12. mars 2014 #709 Del Skrevet 12. mars 2014 Jeg tror det er en slik en som tenker seg nøye om for å pønske ut noe skikkelig til pøbelstrek, og så gjennomfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mars 2014 #710 Del Skrevet 12. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #711 Del Skrevet 12. mars 2014 Jaja. Det er liv i'n ihvertfall. Vært på kontroll hos legen og hørt hjerteslag. (det er magisk hver gang, det!) Og tatt influensavaksine (bedre sent enn aldri?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. mars 2014 #712 Del Skrevet 12. mars 2014 Hjerteslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. mars 2014 #713 Del Skrevet 12. mars 2014 Så herlig å få høre hjertet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #714 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Herregud, jeg er gravid. ....hæ? Gravid? Jeg? Jeg skal bli mamma? Nope. Synker IKKE inn. Endret 12. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. mars 2014 #715 Del Skrevet 12. mars 2014 (endret) Det sank ikke inn for meg at det var en baby inni magen før hun datt ut av meg på fødestua, eller at jeg hadde fått en baby som var min før vi bar henne ut i bilen fra sykehuset, om det er noen trøst. Og mammafølelsen kom først etter nesten to måneder Kjenner du noen enda? Er jo mye enklere andre gangen, for da vet man hva og hvor man kjenner etter! Endret 12. mars 2014 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. mars 2014 Forfatter #716 Del Skrevet 12. mars 2014 Det sank ikke inn for meg at det var en baby inni magen før hun datt ut av meg på fødestua, eller at jeg hadde fått en baby som var min før vi bar henne ut i bilen fra sykehuset, om det er noen trøst. Og mammafølelsen kom først etter nesten to måneder Kjenner du noen enda? Er jo mye enklere andre gangen, for da vet man hva og hvor man kjenner etter! Nehei, kjenner ingen ting! Bortsett fra noen murringer og stikninger av og til, men det er vel bare livmora som strekker på seg. Ikke like stas. Og det at jeg ikke kjenner bevegelse er ihvertfall IKKE pga mangel på forsøk. Men det er jo uansett tidlig, og ultralyden viste i tilleggat morkaka ligger foran sånn at det fort kan ta enda litt mer tid. Så tålmodighet. Har noen en diger bøtte med det, for jeg må smøre meg. Det sank ikke inn for meg at det var en baby inni magen før hun datt ut av meg på fødestua, eller at jeg hadde fått en baby som var min før vi bar henne ut i bilen fra sykehuset, om det er noen trøst. Og mammafølelsen kom først etter nesten to måneder Kjenner du noen enda? Er jo mye enklere andre gangen, for da vet man hva og hvor man kjenner etter! Wait, what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. mars 2014 #717 Del Skrevet 12. mars 2014 Ah, da er det ikke så rart nei. Men plutselig kjenner du noe! Og så begynner magen å bevege seg! Jupp. Datt. Jeg stod på knærne i senga og lente meg på prekestolen, og så ba jordmor neg om å ikke presse, men kroppen gjorde jobben og hun sklei ut så jordmoren bare så vidt fikk tatt i mot! Husker jeg kikket ned og bare "åja, var det dét som var inni der!" helt uanfektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 12. mars 2014 #718 Del Skrevet 12. mars 2014 http://www.galskap.net/?tag=venninner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2014 #719 Del Skrevet 13. mars 2014 Skulle ønske mine unger datt ut av meg! Men seriøst...jeg må fremdeles ta meg i det jeg altså. Hæ? Mamma? Jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 14. mars 2014 #720 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg kan heller ikke tro det noen ganger Nesten litt skummelt, jeg skal bli mamma ....er jeg klar .....æææææ Kjenner bevegelser hver dag og det er veldig koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå