*bakepulver* Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #661 Del Skrevet 5. mars 2014 Åå, mage! Jeg lå ekstra lenge i senga hver morgen, og beundret/kjente på den lille kulen helt nederst i starten Hm, nå fikk jeg litt lyst til å være gravid igjen kjenner jeg ...skal dere ha fler da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 5. mars 2014 #662 Del Skrevet 5. mars 2014 Hm. Kanskje om noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. mars 2014 #663 Del Skrevet 5. mars 2014 Var bare jeg som så babymagen min de første ukene, trur at det er normalt Livmora di er over symfysen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. mars 2014 #664 Del Skrevet 5. mars 2014 Mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 7. mars 2014 #665 Del Skrevet 7. mars 2014 Tror du får jente jeg Mest siden alle tror du får gutt (noe jeg og føler på meg, men har en tendens til å bomme på gjettinga for tia.. Så da gjetter jeg jente) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 7. mars 2014 Forfatter #666 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) GUTT Mazilla Pasadena (52 cm, 4150 g) Bakepulver (Kakaoen er på en måte også på denne lista) Neferet Blondie65 HopsiDeisi MissDior JENTE Kakaoen Tekola (jente, type søt og nerd) La Traviata KatteLatte Stjernesol Daenrys Yesterday ROBOT Anje ALIEN Tekola Endret 11. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mars 2014 #667 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er helt lov! Men det hører med i graviddagbøker, akkurat som termintipping, slimpropper og andre uhumskheter Jeg tipper ei søt lita nerdejente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. mars 2014 #668 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg tipper også jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 7. mars 2014 #669 Del Skrevet 7. mars 2014 Gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 7. mars 2014 #670 Del Skrevet 7. mars 2014 Robot! Eller ... Eh ...er det kanskje ikke lov til å tippe det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. mars 2014 #671 Del Skrevet 7. mars 2014 Alien, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 8. mars 2014 #672 Del Skrevet 8. mars 2014 ..og jeg tipper han er 52 cm og 4150 g Dato får fylles inn når du har fått en termindato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 8. mars 2014 #673 Del Skrevet 8. mars 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. mars 2014 #674 Del Skrevet 8. mars 2014 gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 8. mars 2014 #675 Del Skrevet 8. mars 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #676 Del Skrevet 9. mars 2014 Tippeliste oppdatert! (den ble innlegg nr 666, bahahaha, tippelister er ONDE, vardetikkedetjegvisste) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 9. mars 2014 Forfatter #677 Del Skrevet 9. mars 2014 Off. Menneskeheten. Har såvidt begynt å kikke på utstyr. Primært stellebord/kommode/bord med stelletopp/whatever. Siden vi har et knøtt, pøtt lite bad er dte veldig få stellebord vi faktisk får plass til. Jeg trodde først vi ikke får plass i det hele tatt, men det gjør vi jo. Mellom dusjkabinettet og veggen går det såvidt med et smalt ett, og jeg tror det blir enkleste løsning. Så da er det greit å være tidlig ute med å kikke og følge med på bruktmarkedet tenkte jeg; så vet man litt hva som finnes og kan vente på at det dukker opp noe smart. Hells no. Altså. Folk som legger ut annonser på Finn er til tider en egen rase. Altså. det er et par ting jeg gjerne vil vite når jeg skal kjøpe møbler. Mål er en ting, det er ganske vitalt faktisk. Stand en annen. produsent er kjekt å få med seg. Og gjerne et helt OK bilde. Nå har jeg bladd meg gjennom sikkert 15 annonser hvor det er ett bilde som ser ut som om det kunne vært tatt av en tipptippoldemor i opiumsrus og som har smurt inn kameralinsa med baconfett først, ledsaget av tekst av slaget "Stelle Bor 400 kr". (i dypet av min sjel plager det meg at disse menneskene tydeligvis har formert seg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. mars 2014 #678 Del Skrevet 9. mars 2014 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. mars 2014 #679 Del Skrevet 9. mars 2014 Blondie har også notert seg at bilder på Finn * tas med dritten linse * med mobilkamera * på kveldstid uten naturlig lys Har vært for å sjekke leiemarkedet og der er det jo husverten som tar bildene. Grøss. Altså seriøst, nei jeg har ikke lyst å gidde å tenke på å vurdere å bo en plass som er så mørk og trist. Og når det gjelder ting og tang til salgs: kan heller ikke begripe at ikke mål bxhxd er standard. Men du må bare fortsette å lete. Har hatt to heldige Finn kjøp, det ene var sofaen jeg sitter i. Det andre var nattbordene jeg alltid har ønsket meg. Ellers er det jo verdt å ta en tur til Fretex også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. mars 2014 #680 Del Skrevet 10. mars 2014 Gutt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå