Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Åå, mage! Jeg lå ekstra lenge i senga hver morgen, og beundret/kjente på den lille kulen helt nederst i starten :)

Hm, nå fikk jeg litt lyst til å være gravid igjen kjenner jeg :overrasket:

...skal dere ha fler da? :lur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bare jeg som så babymagen min de første ukene, trur at det er normalt ;) Livmora di er over symfysen nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du får jente jeg :rodmer: Mest siden alle tror du får gutt (noe jeg og føler på meg, men har en tendens til å bomme på gjettinga for tia.. Så da gjetter jeg jente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GUTT

Mazilla

Pasadena (52 cm, 4150 g)

Bakepulver

(Kakaoen er på en måte også på denne lista)

Neferet

Blondie65

HopsiDeisi

MissDior

JENTE

Kakaoen

Tekola (jente, type søt og nerd)

La Traviata

KatteLatte

Stjernesol

Daenrys

Yesterday

ROBOT

Anje

ALIEN

Tekola

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Det er helt lov! :ler:

Men det hører med i graviddagbøker, akkurat som termintipping, slimpropper og andre uhumskheter :nigo:

Jeg tipper ei søt lita nerdejente! :jepp:

20652907_150519_full.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og jeg tipper han er 52 cm og 4150 g :nigo: Dato får fylles inn når du har fått en termindato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Off. Menneskeheten.

Har såvidt begynt å kikke på utstyr. Primært stellebord/kommode/bord med stelletopp/whatever. Siden vi har et knøtt, pøtt lite bad er dte veldig få stellebord vi faktisk får plass til. Jeg trodde først vi ikke får plass i det hele tatt, men det gjør vi jo. Mellom dusjkabinettet og veggen går det såvidt med et smalt ett, og jeg tror det blir enkleste løsning. Så da er det greit å være tidlig ute med å kikke og følge med på bruktmarkedet tenkte jeg; så vet man litt hva som finnes og kan vente på at det dukker opp noe smart.

Hells no. Altså. Folk som legger ut annonser på Finn er til tider en egen rase. Altså. det er et par ting jeg gjerne vil vite når jeg skal kjøpe møbler. Mål er en ting, det er ganske vitalt faktisk. Stand en annen. produsent er kjekt å få med seg. Og gjerne et helt OK bilde. Nå har jeg bladd meg gjennom sikkert 15 annonser hvor det er ett bilde som ser ut som om det kunne vært tatt av en tipptippoldemor i opiumsrus og som har smurt inn kameralinsa med baconfett først, ledsaget av tekst av slaget "Stelle Bor 400 kr". (i dypet av min sjel plager det meg at disse menneskene tydeligvis har formert seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Blondie har også notert seg at bilder på Finn

* tas med dritten linse

* med mobilkamera

* på kveldstid uten naturlig lys

Har vært for å sjekke leiemarkedet og der er det jo husverten som tar bildene. Grøss. Altså seriøst, nei jeg har ikke lyst å gidde å tenke på å vurdere å bo en plass som er så mørk og trist.

Og når det gjelder ting og tang til salgs: kan heller ikke begripe at ikke mål bxhxd er standard.

Men du må bare fortsette å lete. Har hatt to heldige Finn kjøp, det ene var sofaen jeg sitter i. Det andre var nattbordene jeg alltid har ønsket meg.

Ellers er det jo verdt å ta en tur til Fretex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...