Yesterday Skrevet 3. mars 2014 #641 Del Skrevet 3. mars 2014 Vi har ikke heldress på i vognposen, alt for varmt, alt for varmt med en jakka og. Kun en body (og selvsagt lue, skjerf og votter) Ull om det er mange minusgrader. Nå har vi kuttet ut vognposen, bruker bare et pledd. Men igjen så har vi en varmblodig unge Så ting gjøres forskjellig, man må bare prøve seg frem og finne ut hva som er rett for sin unge. Derfor er det ekstra vanskelig å gi gaver, så jeg ville gitt noe som giveren mest sannsynlig vil bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 3. mars 2014 #642 Del Skrevet 3. mars 2014 Nå var jeg gal nok til å strikke en tradisjonell norsk strikkejakke til min nyfødte nevø. Supertynt ullgarn, aldeles nydelig med tinnknapper og strikkedebånd langs alle kanter. Den ble brukt altså, i alle fall mens jeg så på. Jeg liker å strikke til de som står meg nær sine nyfødte, men jeg ville da altså strikket størrelse 6 mnd eller større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 3. mars 2014 #643 Del Skrevet 3. mars 2014 Jeg ELSKER hjemmestrikkede plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2014 #644 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg har ikke så mye fornuftig å komme med i klesdebatten, men jeg stikker innom og litt for at du har rundet 15 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2014 #645 Del Skrevet 4. mars 2014 Hjemmestrikkede plagg er bare helt fantastisk! Vi har alt fra jakker til gensere til dresser til sokker og luer. Heller hjemmestrikket i ull enn fleece som mellomlag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #646 Del Skrevet 4. mars 2014 Hjemmestrikket genser og jakke har vi brukt mye, de er mye enklere å ta av og på og alt. De vi har hatt som har væry kjøpt har blitt brukt en gang, maks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2014 #647 Del Skrevet 4. mars 2014 *legger bort KG og tar opp strikketøyet. Inspirert...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 4. mars 2014 #648 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg og elsker hjemmestrikk. Det er så tøyelig og enkelt å ta på Strikker det enkleste selv, og alt anna gjør jeg bare slik: Seeeee mamma.. Tror du ikke babyen hadde vært søt i en Mariusdress?? HINT HINT HINT HINT And Mariusdress it is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #649 Del Skrevet 4. mars 2014 Jaaah, 15 uker! Nå er knerten rundt 10 cm og veier ca 70 gram. Tenk det a? Begynner å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. mars 2014 #650 Del Skrevet 4. mars 2014 Hurra for 15 uker, 10 cm og 70 gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 4. mars 2014 #651 Del Skrevet 4. mars 2014 Ca, 1/5 av fødselslengden det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 4. mars 2014 #652 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Skal si deg som han vokser, knerten! Har du fått innkalling til ordinær UL? Vi må jo ha tippeliste!! Endret 4. mars 2014 av Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2014 #653 Del Skrevet 4. mars 2014 Ca, 1/5 av fødselslengden det! Heldigvis over 1/5 av svangerskapet da. Uff, det hadde vært fælt... Skal si deg som han vokser, knerten! Har du fått innkalling til ordinær UL? Vi må jo ha tippeliste!! Tippeliste trengs ikke, jeg er helt sikker på at det blir en gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #654 Del Skrevet 4. mars 2014 Ja, den fikk jeg andre uka i januar! 28. mars er det. Men jeg kan ikke love at vi kommer til å be om å få vite kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 4. mars 2014 #655 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg tror også det blir gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #656 Del Skrevet 4. mars 2014 Jeg og! (men jeg er ikke så sikker som jeg var. Kanskje fordi broren til mannen mente veeeldig bestemt at det var en gutt, kun basert på hodeformen på ultralydbildet. Jeg har litt lyst til at han skal ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #657 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Åh, det har begynt å stikke ut en liten mage her, altså! Jeg har til vanlig ikke verdens flateste mage, og jeg har jo vært oppblåst siden uke 7 eller noe sånt, men da har jo hele magen blitt stor. Nå ser jeg at det er en ekstra, liten bulk nederst på den. Trolig bare jeg i hele verden som ser det, men whatever! Mage! Endret 4. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 5. mars 2014 #658 Del Skrevet 5. mars 2014 Åå, mage! Jeg lå ekstra lenge i senga hver morgen, og beundret/kjente på den lille kulen helt nederst i starten Hm, nå fikk jeg litt lyst til å være gravid igjen kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. mars 2014 #659 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Hurra for mage!! Plutselig er det fler enn deg som ser den også! Og forresten, jeg tror også det blir gutt! Og tippelister på kjønn kan jo fungere fram til fødselen også, det må jo ikke avsløres på UL! Endret 5. mars 2014 av Neferet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #660 Del Skrevet 5. mars 2014 Den synes kanskje litt for andre og den magen, men jeg tror jeg likte gjerne kan tolkes som "kvapsete" som "gravid". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå