Gjest Blondie65 Skrevet 26. februar 2014 #601 Del Skrevet 26. februar 2014 Men det er jo meningen at du skal bli glad i Bakverket ... Så kose med magen og bli litt rørt er jo veeeeldig søtt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. februar 2014 #602 Del Skrevet 26. februar 2014 Aww, så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. februar 2014 #603 Del Skrevet 27. februar 2014 Aaw Da jeg var gravid og skulle reise med fly (sånn rundt uke 12), så sa jeg inni meg "nå må du holde deg godt fast lille venn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. februar 2014 #604 Del Skrevet 27. februar 2014 Så søt du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #605 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeje. "Siden jeg først er på Oslo City, kan jeg jo bare sjekke hva som finnes av babytøy i butikkene. Bare for å få en oversikt over priser og sånt, lizzom." 3 bodyer, 3 bukser, 1 genser og 2 par sokker senere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2014 #606 Del Skrevet 27. februar 2014 Søta Babyklær er farlig. Sikkert derfor jeg har en hel Ikea-pose med overskuddsklær vi aldri brukte i 62/68, og det er etter å ha sendt to poser med 50 og 56 til ei jeg kjenner. Og dette er da altså etter å ha tatt vare på en hel haug til nestemann Alt overskudd kjøpt brukt, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. februar 2014 #607 Del Skrevet 27. februar 2014 Been there, done that! Babytøy-shopping er kos da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #608 Del Skrevet 27. februar 2014 Kjempekos! Vi aner jo ikke hvor mye vi kommer til å få av andre og sånt enda, så det er vel fornuftig å ikke gå helt bananas. Men jeg er også VELDIG overbevist om at det er smart å ha endel klær siden vi ikke har vaskemaskin i leiligheten og må bruke vaskekjelleren. Jo færre turer, jo bedre - sant? Mannen har vært borte i et par dager nå i forbindelse med jobb, hankommer hjem sent i kveld. Han kommer til å bli overfalt av mini-klesplagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 27. februar 2014 #609 Del Skrevet 27. februar 2014 Minishopping er såå stas ..men uansett hvor mange plagg man har, så ender man opp med å bruke favorittene som er myke og strekkelige, og dermed også enklest å kle på og av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. februar 2014 #610 Del Skrevet 27. februar 2014 Signerer Pasadena. Kjøpte og fikk en del søte kjoler, endte som oftest med body med sånn stor åpning i halsen (altså, ikke knapper, men sånne overlappende kanter) og en stooor posete ballongbukse vi kjøpte brukt og et par sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 28. februar 2014 #611 Del Skrevet 28. februar 2014 Omslagsbodyer var kjekt helt i starten syns jeg, når babyen var helt "slapp" og man ikke var så dreven i påkledning enda Da var det bare å legge utover bodyen, legge babyen oppå og vips så var den påkledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2014 #612 Del Skrevet 28. februar 2014 Omslagsbodyer eller sånne med vid, overlappende hals er ganske kjekt når babyen har bæsja rennende morsmelkbæsj utenfor bleia også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. februar 2014 #613 Del Skrevet 28. februar 2014 Jeg kan levende se for meg at det er lett å gå i den fella... Hvordan reagerte mannen på innkjøpene...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 28. februar 2014 #614 Del Skrevet 28. februar 2014 Fort gjort å handle litt ja Jeg har merkelig nok ikke handlet noe enda, mest fordi jeg er redd for at når jeg starter så kommer jeg til å gå helt bajas .....så prøver å holde igjen. Men det rykker i shopping nervene. Og baby tøy er jo så søtt Morsomt å gå bananas og handle. Endelig er det vår tur .....så klart babyen må ha masse tøy Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #615 Del Skrevet 1. mars 2014 Ja, jeg har fulgt med på den dos and don'ts-tråden på graidforumet og plukket opp endel tips. ..sånn som at folk synes veeeldig forskjellige ting. Jeg synes jo disse omslagsbodyene ser kjekke ut da! Har kjøpt en sånn, det blir vel kanskje ikke den siste Snakker om sola... Hehehehehheeeeeh. *vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 1. mars 2014 #616 Del Skrevet 1. mars 2014 Fiiin skulle bare vært body! Jeg fikk det aldri til med skjorter eller gensere på lille da hun var baby. De havnet oppunder armene i en diger skrukk hele tiden. Body var tingen, og det er det egentlig enda. Holder bleien fint på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #617 Del Skrevet 1. mars 2014 De har den som body og. Farlig det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #618 Del Skrevet 1. mars 2014 Jeg har kjøpt én genser, og jeg tenker at jeg jaggu ikke gidder å kjøpe fler før jeg ser hvordan det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mars 2014 #619 Del Skrevet 2. mars 2014 Så koselig! Takk, og velkommen! Jaja, jeg kan kose meg fint med ribbe og poteter også, jeg! Og ja - det går vel ikke over på en... 19-20 år den bekymringa her? Tusen takk! Åh. Mannen ja. Greia var at vi jo egentlig hadde tenkt å teste og se resultatet sammen. Men jeg står gjerne tidligere opp enn ham i helgene, og i tillegg så har han vært syk og overarbeida i det siste - så han trengte virkelig å sove ut. Og graviditetstester skal som kjent helst tas på morgenurin så tidlig. Så da min verden ble snudd på huet var det forsatt over 2 timer til han skulle stå opp. Jeg tror det er de lengste to timene i mitt liv. Jeg tok en dusj. Spiste frokost. Pakka inn graviditetstesten og Verdens beste pappa (som jeg kjøpte til ham da vi begynte prøvinga) og hang på julekalenderen hans, i håp om at han skulle se det når han stod opp. Ombestemte meg fordi aldri i verden om jeg kom til å orke å vente så lenge. Pakket opp, tok ut testen, pakka inn boka igjen. Venta. Drakk litt kaffe. Google hvor mye kaffe jeg kan drikke nå. Drakk litt mer kaffe. Kladdet en graviditetsdagbok på KG. Ombestemte meg. Gråt litt. Lo mer. Kikka femten ganger på testen for å se det igjen og at jeg ikke bare drømte. Spiste en klementin. Google matråd for gravide. Og så var klokka endelig nok til at jeg kunne gå og vekke ham med god samvittighet. Inn på soverommet, krøp under dyna og inntil ryggen hans. Sa at klokka var 9 og at han måtte våkne og alt det der. "Ååååjammhfmhmhfff" sa han. "Har du sovet godt?" sa jeg. "Mmmfganhskhe goft" sa han. "Det har vi også" sa jeg. DA var han ikke så trøtt lenger! Stivna til, plutselig var hodet hans 10 cm over puta, spurte om det var sant og sa næææææ og oiiiii og klemte meg vel egentlig helt fast. Han er så fin når han blir kjempeglad. Også ble vi bare liggende og prate. I to timer. Er visst blitt en stund siden, men Meg vil oooog! Åååå, masse fint! Og hihi: Hvor?!?!?! Dere poster så mye morsomme babyklær - det er ikke sunt! Jeg får lyst til å shoppe vilt, og jeg er ikke gravid engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 2. mars 2014 #620 Del Skrevet 2. mars 2014 Genser funker ikke. Punktum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå