*bakepulver* Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #581 Del Skrevet 21. februar 2014 Dyrker baby, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 21. februar 2014 #582 Del Skrevet 21. februar 2014 Av en eller annen grunn dumpet denne sangen inn i hodet mitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. februar 2014 #583 Del Skrevet 21. februar 2014 Gjødsler med godis og slikt? Jeg har allerede begynt med "Babyen er sulten", "babyen vil ha sjokoladepudding" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. februar 2014 #584 Del Skrevet 21. februar 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #585 Del Skrevet 21. februar 2014 Av en eller annen grunn dumpet denne sangen inn i hodet mitt nå Vææh! Du er rar! Gjødsler med godis og slikt? Jeg har allerede begynt med "Babyen er sulten", "babyen vil ha sjokoladepudding" Jaaa...? Det der begynte jeg med for noen uker siden. Fungerte nok til å sjarmere mannen til å gi meg det jeg ville ha første gang, har ikke fungert så godt etter det God helg! Til deg også, La Traviata! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 21. februar 2014 #586 Del Skrevet 21. februar 2014 Vææh! Du er rar! Neehei! Dyrking og sånt, jo! Eh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 24. februar 2014 Vi har fått vårt første babytøy! Hadde besøk av et vennepar i går, de hadde med en presang til lille. Supersøt body og en smokk (med bilde av monstre på!). Mannen ble bare sittende og holde opp bodyen og stirre, og kommentere at den var bittebitteliten, og at han ikke helt skjønte hvordan noen liksom skal få plass i den. Nå kjenner jeg shoppetrangen komme snikende her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. februar 2014 #588 Del Skrevet 24. februar 2014 14 uker ... Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 25. februar 2014 #589 Del Skrevet 25. februar 2014 Iiih, babytøy! Så koselig! Og så 14 uker da, som tida flyr! Åh, nå fikk jeg også lyst på sjokoladepudding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. februar 2014 #590 Del Skrevet 25. februar 2014 Så koselig med babytøy i gave! Da føles det plutselig litt virkelig, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. februar 2014 #591 Del Skrevet 25. februar 2014 Så stas (og skummelt?!) med babytøy i gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. februar 2014 #592 Del Skrevet 25. februar 2014 Babytøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 25. februar 2014 #593 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Så koselig med babyklær Endret 25. februar 2014 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 25. februar 2014 #594 Del Skrevet 25. februar 2014 Koselig med babytøy Mannen min reagerte på samme måte når han så den første bodyen jeg kjøpte. Han: "er babyen SÅ liten" Jeg: "ehh ja.. Den skal jo tross alt klare å komme ut mellom beina mine" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #595 Del Skrevet 26. februar 2014 14 uker ... Hurra! jaaa! denne uka får lille bittebittesmå fingernegler! Det er så kult hvor fort detgår; nå er knerten knapt 10 cm lang, og alle delene er i grunnen på plass. Nå skal de bare bli store og sterke. Iiih, babytøy! Så koselig! Og så 14 uker da, som tida flyr! Åh, nå fikk jeg også lyst på sjokoladepudding! ikke snakk! Og jeg som vanligvis ikke er så ivrig på smågodt - gjett hvem som kjøpte seg en diger pose på harryhandel i går? Så koselig med babytøy i gave! Da føles det plutselig litt virkelig, ikke sant? ja, definitivt! Rart det der... men den følelsen begynner å gå litt over. Må nok kjøpe litt mer.Så stas (og skummelt?!) med babytøy i gave! Skummelstas! Babytøy Så koselig med babyklær innmari. Også var den søt da; hvit body som det står "gullunge" på. Akkurat passe nussekig. Koselig med babytøy Mannen min reagerte på samme måte når han så den første bodyen jeg kjøpte. Han: "er babyen SÅ liten" Jeg: "ehh ja.. Den skal jo tross alt klare å komme ut mellom beina mine" hahaha, poeng! Ikke var den av de aller minste heller, tror det var strl 62. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 26. februar 2014 #596 Del Skrevet 26. februar 2014 Koselig med første babygaven Så, *bakepulver*, føler du at du har begynt å heve enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #597 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Nei vet du - det er fortsatt kjempeuvirkelig! Sikkert mest fordi det er lite heving, bortsett fra at jeg stadig ikke får kneppa igjen noen av bukseknappene mine, men det har jeg jo ikke kunnet siden uke 6 Det har liksom ikke seget ordentlig inn, til tross for at vi snakker endel om det, mannen stadig melder seg på verdenmesterskap i magekosing og jeg jo merker at det skjer ting med kroppen. Men det kommer nok. Gleder meg til det blir litt mer mage og jeg kan kjenne bevegelse der inne! Også merker jeg jo at jeg har blitt litt sånn forelska i den lille allerede. Selv om det ikke helt går inn at det lille nurket på ultralydbildene faktisk er VÅR unge, så blir jeg helt bergtatt av dem. (jeg har til og med hviska "jeg er glad i deg" til magen min. Også følte jeg meg umiddelbart litt teit. Også gikk det over, og jeg begynte å sippe i stedet, fordi jeg er så glad og det er så uvirkelig og magisk. Også følte jeg meg som verdens snåleste person. ) Endret 26. februar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 26. februar 2014 #598 Del Skrevet 26. februar 2014 Naaaaw, sippe-koze-mose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. februar 2014 #599 Del Skrevet 26. februar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #600 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg pleier ikke være så vannvittig klisse-klisse-nutte-dutt. Disse hormonene, altså? Endret 26. februar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå