Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok

*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dulting med innvendig UL-stav.... :fnise:

Tenk, nå er det nok ikke mange ukene til du begynner å kjenne noe! Se Alien-filmene nå, om du har planer om å se dem i løpet av de neste syv månedene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var innvendig på meg :hoho: var hos gynekolog da, så det er vel den metoden hun foretrekker :fnise:

Åjaa, snart kan du kjenne bittesmå spark! Jeg kjente det fra uke 15-16 :) ...og fikk min første kynner i uke 15 :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sssj, ikke minn meg på kynnere! :ler:

Jeg gleder meg til spark i ukene mellom OUL og høygravid, og så bare fortrenger jeg de siste syv ukene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de kan være litt stressende. Mine var veldig hyppige, men ingen av dem gjorde vondt heldigvis! Det var bare stramt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig morkake som ligger litt på fremsiden, så han mente det kan ta litt lengre tid før jeg kjenner bevegelse. Kjeeeedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine kynnere kjentes på en måte som når du strammer magemusklene, livmoren trekker seg litt sammen og blir helt hard. Varte vel i alt fra 10 sek til et par minutter pr kynner. Ofte kom og gikk de hele dagen, og økte når jeg slappet av.

Det kjennes rart når livmoren fortsatt er ganske liten, og sææært når den fyller hele magen :ler:

Endret av Pasadena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde morkaka foran og kjente første bevegelse i uke 16-17 (husker ikke nøyaktig) men så det ikke utenpå før uke 23 og ca da ble det ganske regelmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...