^^Belle^^ Skrevet 10. mars 2014 #681 Del Skrevet 10. mars 2014 Bruktmarkedmennesker er rare dyr, ja! Men allikevel er jeg så glad for at det finnes! Vi har handlet mye brukt til ungene, både utstyr og klær. Jeg bruktmarkedet på fb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 10. mars 2014 #682 Del Skrevet 10. mars 2014 Off. Menneskeheten. Nå har jeg bladd meg gjennom sikkert 15 annonser hvor det er ett bilde som ser ut som om det kunne vært tatt av en tipptippoldemor i opiumsrus og som har smurt inn kameralinsa med baconfett først, ledsaget av tekst av slaget "Stelle Bor 400 kr". (i dypet av min sjel plager det meg at disse menneskene tydeligvis har formert seg) Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #683 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er til tider litt mer misantropisk enn jeg burde være YAY, 16 uker! Jeg har laga meg et finurlig system på nesten alle buksene mine. Én hårstrikk fra knapphullet til knappen. Og på buksa jeg hadde i går: én hårstrikk til, fra dragreia på glidelåsen og til knappen (fordi det er sånn teit glidelås som ikke blir der jeg ber den om, men glir ned av seg selv). ...likevel endte jeg etter lunsj med å sitte med alle strikker av, og smekken dratt helt opp fordi det var så j%#@ trangt. Bra jeg hadde lang genser Og internett forteller meg at nå er lillebsånn ca 11-12 cm stor og veier 90-100 g, har sterke nok nakkemuskler til å løfte hodet litt...og tisser sånn i gjennomsnitt hvert 45. minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 #684 Del Skrevet 11. mars 2014 Har du vurdert å investere i noen mammabukser snart?? Det er virkelig et av de mest behagelige plaggene jeg kan tenke meg, nest etter joggebukse. Denne gangen har jeg brukt dem siden uke 13 ellerno. Sist styrte jeg sånn som deg i mange uker, men angret da jeg fant ut hva jeg hadde gått glipp av.. 16 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2014 #685 Del Skrevet 11. mars 2014 Ps: Ser jeg og minien din tisser ca like ofte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #686 Del Skrevet 11. mars 2014 Ps: Ser jeg og minien din tisser ca like ofte.. ...jeg skulle til å kommentere at mammaen ikke må fullt så ofte på do. Enda. Men at det nok tar seg opp. Jooo, jeg lurer på om tiden har kommet for noen mammabukser. Litt irriterende, de andre buksene passer jo perfekt ellers, det er bare den forbanna linninga. Vurderer faktisk å finne frem symaskina og gjøre om et par av de som er litt slitne og snart må kasseres uansett til mammabukser. Ser ikke så vanskelig ut Også går jeg mye i kjole om dagen, det funker jo heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. mars 2014 #687 Del Skrevet 11. mars 2014 Kjoler Jeg utsetter å kjøpe mammabukser lengst mulig, siden jeg må bestille på nettet. Hurra for å bruke 48 i bukser. Skulle tro det var mulig å få tak i mammabukser i den størrelsen i Norge, men ikke det jeg har funnet. Og XLen de hadde på Ellos eller noe for halvannet år siden var i hvert fall en vits, så jeg gidder ikke teste det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2014 #688 Del Skrevet 11. mars 2014 Mammabukser er helt fantastisk! På H&M har de ikke fullt så dyre bukser, ofte på salg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #689 Del Skrevet 11. mars 2014 Mammabukser er såå deilig!!! Alle burde bruke det, alltid Jeg støtter Belle og sender deg på H&M. Nå! Marsj med seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #690 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Men, men, men... jeg tror ikke sjefen blir så blid om "jeg skal bare ut en tur fordi de på nettet sa det" På vei hjem i dag. Eller postordre om latheten tar meg. Og ikke alle buksene mine er så ille som den jeg måtte åpne helt, altså! Endret 11. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #691 Del Skrevet 11. mars 2014 Jaha. Denne på finn.no var jo praktisk: selger to fine kontor bord, med noen bruksmerker.bordet kan justeres i høyden på begge sider.høyde: 61 til 77 cmspør om bredde og dybde Selektive mål der altså. Jeg gir opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 11. mars 2014 #692 Del Skrevet 11. mars 2014 Praktisk at det kan justeres på begge sider da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 11. mars 2014 #693 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg elsker fb-annonser. Jeg har meldt meg inn i den lokale gruppa mest for underholdningen. Siste er et bilde av en komode der noen har hatt tommelen(?) forran linsa så mesteparten av bildet er en oransje globb. Men ta ett nytt bilde? Neida! Men de fleste får det til, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. mars 2014 #694 Del Skrevet 11. mars 2014 Det er ei jente Kjøpte et par mammabukser men likte de ikke. Ble stilongs og joggebukser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #695 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg har jo kjøpt ett par, fordi de var på kjempetilbud på nettet. Prøvde de på nå, og de er bare... blæ. Ser det er noen dårlige kommentarer på noen som ligner fra samme merke (de jeg kjøpte er utsolgt), så jaja. Hjemmebukser. Får nesten gå i butikk tror jeg, ellers så er det jo hundre ganger vanskeligere enn vanlig å vurdere om de kommer til å passe. Men... - passer disse greiene så godt når man ikke har noe mye mage? Ser liksom ikke for meg at de kommer til å holde seg oppe så godt. Endret 11. mars 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. mars 2014 #696 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) De er ikke noe å bruke uten en passe stor mage, men når magen er ganske stor sånn etter uke 30 så syntes jeg at de ble for små over magen, sklei ned da og. Så var bare noen få uker hvor de var greie å bruke. Min erfaring, andre mener annet Endret 11. mars 2014 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 11. mars 2014 Åh. Prosjekt stellebord. Eller prosjekt Tetris-med-store-og-rare-brikker, tror jeg vi like gjerne det kan kalles. (laga en tråd om det også, her kommer kortversjonen) Stelleplass må man jo ha. Vi kjøper nok en løs matte som kan brukes overalt, men det frister med en litt mer permanent plass også. Vi bare sliter med å finne den. Vi har en treroms. Fin størrelse på leiligheten, men litt snål planløsning og bittebittelite bad. Egentlig er det ikke plass og/eller praktisk å ha stellebord noe sted. Det går an både på soverommet, ekstrasoverommet og i gangen utenfor badet, med det er og litt kløn med alle de stedene. Det aller, aller mest praktiske er nok å ha det på badet. Der har vi én liten minikrok hvor det går an å dytte inn et stellebord: mellom dusjkabinettet og veggen. Der er det smalt. 51 cm. Og frem til hjørnet på døra er det 70 cm. Og stellebord i den størrelsen finnes jo ikke. Det vil si: jeg fant ett, men det kosta over 2000 spenn. Alt for dyrt. Vi kan godt bruke endel penger på møbler vi har i årevis, men ikke noe som tross alt ikke er i bruk så lenge. Og vi vil gjerne ha noen med hyller, for andre opbevaringsmuligheter har vi ikke på badet. Stellekommoder er for store. Og alle vegghengte stellebord jeg har sett er for brede. Så da prøver vi å tenke alternativt. Finne noe som kan brukes som stellebord, som ikke er et stellebord. - hadde vært genialt med et vanlig klaffebord, men jeg finner ingen i passende størrelse (men har opprettet autosøk på finn.no ). - finne en bokhylle/hylle/nattbord/bord/whatever i riktig størrelse. Ikke så lett, viser det seg - siste smarte idé: IKEA har skapstamme til kjøkkenskap som er smale og dype, og har hyller på riktige siden (f.eks. denne). Ikke så dyre, og kan enkelt mekkes litt på. ...også lager vi eller kjøper en stellebordstopp som vi kan montere oppå. Jeg tror dette kan gå an? Spørsmålet er hvor praktisk det er å stelle ungen på en såpass smal plass og hvor lenge det går. Hva tror dere som faktisk har gjort det før? (eventuelt andre kreative forslag mottas med takk!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #698 Del Skrevet 11. mars 2014 Oi, det ble langt innlegg. Gullstjerne til de som i det hele tatt gidder å lese hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2014 #699 Del Skrevet 11. mars 2014 Men et klaffebord på mål er jo enkelt å lage selv? To trekantede "hylleknekter"" til hver ende av ordet som hengsles slik at de ligger flatt mot veggen når bordet er nedslått. Og bordplate får man jo i metervare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. mars 2014 #700 Del Skrevet 11. mars 2014 Se på bildet her så skjønner du hva jeg mener med trekanter. http://www.bo-billig.no/artikel.php?anr=10683 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå