Fibonacci Skrevet 10. februar 2014 #501 Del Skrevet 10. februar 2014 Gratulerer med 12 uker, så stas å få høre hjertelyden! Masse lykke til på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 10. februar 2014 #502 Del Skrevet 10. februar 2014 Gratulerer med 12 uker Så herlig å høre hjertelyden også for første gang Og det kosedyret var litt creepy.. eller igrunnen hele bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. februar 2014 #503 Del Skrevet 10. februar 2014 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. februar 2014 #504 Del Skrevet 10. februar 2014 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 10. februar 2014 #505 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) 12 uker :dansejente: Endret 10. februar 2014 av Blondie65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 11. februar 2014 #506 Del Skrevet 11. februar 2014 Hurra for 12 uker! :) Var fysen på sushi i svangerskapet jeg også. Nam nam... Det er vel den sunneste formen for fast food, så spis med god samvittighet! Bare hold deg unna tunfisken, men det vet du sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. februar 2014 #507 Del Skrevet 11. februar 2014 Din feil at jeg skal kjøpe sushi etterpå *sender regning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 11. februar 2014 #508 Del Skrevet 11. februar 2014 Hurra! 12 uker og hjertelyd, så nydelig! Og UL på fredag som du bare kan glede deg til Så stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. februar 2014 #509 Del Skrevet 11. februar 2014 12 uker! Jeg tror jeg må vise de "kosedyrene" til kjære, han er megafan av Alien, jeg er bare vanlig fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 11. februar 2014 #510 Del Skrevet 11. februar 2014 Jækk et sånt kosedyr skal vi ikke ha her! 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. februar 2014 #511 Del Skrevet 11. februar 2014 Hurra for tolv uker og ultralyd på fredag! Du skal ikke kjøpe en sånn til baby, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 11. februar 2014 Forfatter #512 Del Skrevet 11. februar 2014 Hurra for 12 uker! :) Var fysen på sushi i svangerskapet jeg også. Nam nam... Det er vel den sunneste formen for fast food, så spis med god samvittighet! Bare hold deg unna tunfisken, men det vet du sikkert Ja, er klar over det . Pleier sjeldent bestille tunfisk uansett, jeg synes den fort blir kjedelig i forhold til mange av de andre typene. Din feil at jeg skal kjøpe sushi etterpå *sender regning* Jaja. Jeg var til inspirasjon. Det er verdt det. Hurra for tolv uker og ultralyd på fredag! Du skal ikke kjøpe en sånn til baby, da? Nei, skal ikke kjøpe sånn. Vi har en! : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 11. februar 2014 #513 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg glemte å kjøpe sushi! Var så sliten og kvalm da jeg satt på bussen og hang over barnevogna at jeg fikk tonnevis av sympatiblikk fra de gamle damene! Og så ble jeg heeelt uttafor da jeg var på vei inn døra og innså at jeg hadde glemt sushien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. februar 2014 #514 Del Skrevet 11. februar 2014 Hva er den der grå babytingamajongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2014 #515 Del Skrevet 12. februar 2014 Hva er den der grå babytingamajongen? Det lurer jeg også på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er en Companion Cube. (har ikke spilt noe Portal selv, men Mannen har. Og jeg har sett nok på når han spiller til at jeg har plukka opp de viktigste referansene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #517 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg glemte å kjøpe sushi! Var så sliten og kvalm da jeg satt på bussen og hang over barnevogna at jeg fikk tonnevis av sympatiblikk fra de gamle damene! Og så ble jeg heeelt uttafor da jeg var på vei inn døra og innså at jeg hadde glemt sushien Neiiiii!? Da må du kjøpe dobbelt så mye neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #518 Del Skrevet 12. februar 2014 Rare gravidkroppen er fortsatt rar. Jeg har jo vært lite kvalm, særlig de siste 4-5 ukene. Litt uggen i perioder, men laaangt fra noe prekært. I går var jeg bittebittelitt uggen før middag. Men så, BÆM, helt plutselig i det jeg hadde spist opp 4/5 av middagen så måtte jeg spurte på do. Fordi den maten - den hadde én plan her i livet, og det var at den skulle opp igjen. NUH. Følte meg litt som en impulsiv bulimiker på speed. Også var jeg helt grei igjen resten av kvelden. Sæææært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 12. februar 2014 #519 Del Skrevet 12. februar 2014 Det skjedde med meg også, to ganger og til samme matrett! var ikke noe uggen på forhånd da, og maten var kjempegod. Men så måtte jeg plutselig kaste opp, uten forvarsel! Ble ikke kvalm engang. Tror det hadde med maten å gjøre, det var de eneste to gangene jeg spiste sweet chili-saus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #520 Del Skrevet 12. februar 2014 Sært! Har skjedd en gang før og, men da var jeg inne i kvalme-perioden. Da var det noe sånn taco-pizza-opplegg som var litt sterk. I går var det grillkylling. Jeg er ikke kjeeempeglad i sterk mat nå merker jeg (veldig glad i det til vanlig), så jeg tippa det var chillien på pizzaen som gjorde det. Men kyllingen var jo ikke så sterk. Jeje. *slår seg til ro med at kroppen er rar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå