Yesterday Skrevet 7. februar 2014 #461 Del Skrevet 7. februar 2014 Mener du å hekle inn tråden? Den er bare å sy inn etterpå, neste gang du glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 7. februar 2014 #462 Del Skrevet 7. februar 2014 Å, bakepulver Du er så skjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #463 Del Skrevet 8. februar 2014 Nei, å "strikke" den oppover sånn som videoen til Pasadena viste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #464 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Rare kropp. Plutselig kvalm igjen. Spydd og greier. Fortsatt kvalm. Og sulten. Men den eneste maten jeg synes høres fristende ut er sushi. Merkelig nok. (eller kanskje ikke. Jeg har alltid lyst på sushi) Har kikket gjennom hele kjøleskapet og fryseren, og all maten der er ekkel. Sushi er ikke ekkelt. Men den må man ringe etter, og så gå og hente - og det er litt ekkelt, for da kan det jo hende at man spyr på veien. (mannen er ikke hjemme) WEHEY, verdensrekord i snåle i-landsproblemer! Endret 8. februar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. februar 2014 #465 Del Skrevet 8. februar 2014 Syltet ingefæææær, scampi og sushiris Vi trenger flere steder som leverer på døra uten at det koster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #466 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Sant nok! Jeg er litt forsiktig med sushien for tiden, synes det er beste å kjøpe fra de stedene jeg har kjøpt fra hundre tusen ganger før (og det er et par steder ), for da vet jeg at hygienen er OK. Åååååååh, føkk it. *ringer stamstedet for å bestille det vanlige* Endret 8. februar 2014 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. februar 2014 #467 Del Skrevet 8. februar 2014 Veldig lurt, både å kjøpe fra steder man kjenner og å ende med å bestille nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 8. februar 2014 #468 Del Skrevet 8. februar 2014 Og så hender det jo at frisk luft hjelper på kvalme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #469 Del Skrevet 8. februar 2014 Ja, også kom jeg frem til at det er jo mørkt, så jeg kan ninja-spy. Nok en grunn til å unngå mørke, tomme gater i Oslo. Det kan ha vært en gravid der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. februar 2014 #470 Del Skrevet 8. februar 2014 Ingerfær skal funke mot kvalme mens jeg blir kvalm av ingefær Ninja-spy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 8. februar 2014 #471 Del Skrevet 8. februar 2014 Sushi var en periode det eneste jeg ikke ble kvalm av. Merkelige greier! Kos deg og god bedring med kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. februar 2014 Forfatter #472 Del Skrevet 8. februar 2014 Sushi var innmari godt! Såpass at jeg nå har laga meg litt popcorn også. Popcorn og leking med Photoshop. Nok en partylørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasadena Skrevet 8. februar 2014 #473 Del Skrevet 8. februar 2014 Jeg har bakt to kaker i dag, og spist MYE av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 8. februar 2014 #474 Del Skrevet 8. februar 2014 Hurra for partylørdag Her har jeg hatt party med strikkepinnene Brekker meg bare av tanken på sushi jeg Takler virkelig ikke konsistensen av rå fisk.. Så den ender på lista mi over ting jeg skulle ønske jeg likte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2014 #475 Del Skrevet 9. februar 2014 Fine, morsomme boka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 9. februar 2014 #476 Del Skrevet 9. februar 2014 Sushi var innmari godt! Såpass at jeg nå har laga meg litt popcorn også. Popcorn og leking med Photoshop. Nok en partylørdagskveld Hurra for late dager! Du har faktisk gjort mer enn jeg gjorde. Klarte å ligge hele dagen på sofaen og så på QI. Kom plutselig til å tenke på noe. Om nøyaktig et år er det din tur til å bli feiret på morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 9. februar 2014 #477 Del Skrevet 9. februar 2014 Elsker QI. Favoritt episode er den der Bill Bailey spiller den femte Beatle. Kan se den igjen og igjen og igjen ... Eller den med jordens to måner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 9. februar 2014 #478 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) QI er superdupert! Lærer mye unyttig. Det var en eisode hvor Stephen sa at når hunder parret, vrir hannen seg bakover, så de parrer rumpe mot rumpe. Satt hjemme og så som et stort spørsmålstegn. Da måtte jeg inn på youyube og skrive inn noen ord jeg aldri hadde trodde jeg ville skrive "Dogs mating". Og ut fra de klippene jeg så, så stemmer det. MIND BLOWN! Endret 9. februar 2014 av Soleklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. februar 2014 #479 Del Skrevet 9. februar 2014 mmm sushi! Sist graviditet hylte jeg på det hele veien, men sambo som ikke liker sushi var ikke like åpen alltid. Hadde sushi i går, og det er seriøst beste middagen jeg har hatt på lenge.. namnamnamnamnamnam!!!! Hei forresten! vil gjerne følge med her hos deg. Klaffa i PP2 hos oss omså.. lett som en smett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anje Skrevet 9. februar 2014 #480 Del Skrevet 9. februar 2014 Sushi, partyhelg med Photoshop og ninja-spying. Dette er min type gravid-dagbok. Hvordan går det med pleddet? Blir det hjemmelaget med sjel og egenart slik pledd bør være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå