Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du vært på biblioteket har du alltid fått noe ut av dagen :opplyser:

:fnise:

Det er sant. Jeg er veldig fornøyd med den turen. Jeg leverte en fantastisk bok jeg akkurat ble ferdig med (Bobs bok). Også lånte jeg Fredagsstrikkeklubben. Jeg har lest den en gang før for noen år siden. Men jeg husker egentlig ikke stort annet enn at jeg syntes boka var god. Så jeg må lese den en gang til. Og jeg begynte med den i går, så jeg fikk jo en kosestund med bok også i går. Så jeg fikk noe ut av dagen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Jeg har ikke bestilt :regn: i dag :opplyser:

Planen er at jeg skal på onsdagslunsjen i dag. Og det betyr at jeg må gå en halvtime hver vei. Og det blir en heller våt fornøyelse. Men-men... Jeg overlever helt sikkert... :jepp:

Og det blir en tur ut i kveld også. Da er det bibelgruppe.

Dagen i går ble veldig rolig. En liten rusletur i sentrum. Og ellers ble det mest å ligge på sofaen. :veslejenta:

Heisann fine Sauen! :klemmer:

Heisann loffen. :klemmer: Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk vennen, det går vel bra stort sett. Dagene flyr og jeg er litt opp og ned, men sånn er det.. :trist:

I dag har jeg vært og bestillt nytt pass som får verdens mest grusomme bilde :eeeh: , besøkt pappa på sykehjemmet, mamma, en kompis som er innlagt på sykehuset, og flere andre ærend.

Jeg har vært ut og inn av bilen 18 (!) ganger i dag. :daane: Så nå er ryggen og hele meg litt sånn.. :veslejenta::sprettoy:

:ler:

Nattinatt, sov godt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: I dag er været snilt mot meg. Jeg må et par ærend i byen. Og da er det kjekt med oppholdsvær. Jeg får kjøpt det meste jeg trenger her i bygda. Men fondant til kake må jeg til byen for å få tak i. Og jeg har lovet lille nevø trommekake til søndagens 8-årsdag.

Ellers håper jeg dagen bringer nok energi til at husmora kan virke litt etter byturen. Jeg skulle bakt litt. Og jeg bør absolutt vaske litt her. Det er en viss fare for at det kan dukke opp besøk her i morgen...

Gårdagen ble fin til tross for regnværet. Onsdagslunsjen var fin som alltid. Det er så koselig der. :bolledeig: Og bibelgruppa var også fin, selv om jeg blir litt frustrert over enkelte i den gruppa. Det er noen utsagn som blir fryktelig bastante og trangsynte i mine ører...

Takk vennen, det går vel bra stort sett. Dagene flyr og jeg er litt opp og ned, men sånn er det.. :trist:

I dag har jeg vært og bestillt nytt pass som får verdens mest grusomme bilde :eeeh: , besøkt pappa på sykehjemmet, mamma, en kompis som er innlagt på sykehuset, og flere andre ærend.

Jeg har vært ut og inn av bilen 18 (!) ganger i dag. :daane: Så nå er ryggen og hele meg litt sånn.. :veslejenta::sprettoy:

:ler:

Nattinatt, sov godt!

Håper du og ryggen har fått en god natt og hvilt godt ut etter den slitsomme gårdagen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sol: I dag er været snilt mot meg. Jeg må et par ærend i byen. Og da er det kjekt med oppholdsvær. Jeg får kjøpt det meste jeg trenger her i bygda. Men fondant til kake må jeg til byen for å få tak i. Og jeg har lovet lille nevø trommekake til søndagens 8-årsdag.

Ellers håper jeg dagen bringer nok energi til at husmora kan virke litt etter byturen. Jeg skulle bakt litt. Og jeg bør absolutt vaske litt her. Det er en viss fare for at det kan dukke opp besøk her i morgen...

Gårdagen ble fin til tross for regnværet. Onsdagslunsjen var fin som alltid. Det er så koselig der. :bolledeig: Og bibelgruppa var også fin, selv om jeg blir litt frustrert over enkelte i den gruppa. Det er noen utsagn som blir fryktelig bastante og trangsynte i mine ører...

Håper du og ryggen har fått en god natt og hvilt godt ut etter den slitsomme gårdagen. :klemmer:

:lur:

Jeg vet! :strix:

Hihihi!

God morgen, Sauen!

Ser ut til å bli en strålende dag ja, og en bytur høres veldig fint ut! :hoppe:

Her blir det innedag på jobb, men får litt luft i ettermiddag heldigvis.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er det bare frisk luft som gjelder.. Rygg likte ikke 5 km løp på asfalt, og er endt opp i hjemmeuke :sukk: Bikkja er fornøyd da, vi er mye ute :fnise:

Håper på bilde av kaka, synes sånt ser så gøy ut, men jeg holder meg til å beundre og spise ;)

Og morgendagen: :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille dager i fjøset, håper det betyr at sauen har fine dager :klemmer:

Klar for morgendagen? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for morgendagen? Vel, jeg har ikke bakt og ikke vasket... Kom meg til byen. Fikk kjøpt pynt til søndagens trommekake. Også fikk jeg handlet litt mat til eget bruk. Og da var det tomt for krefter. :sukk:

Det blir iskake og fest med hybelkaninene i morgen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også ble jeg veldig glad da husverten ringte på døra, og spurte om jeg ville ha kompe til middag. :bolledeig:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimse: håper ryggen snart blir din venn igjen. :klemmer:

Og bilde av trommekake kommer sikkert på Facebook, uansett om den blir vellykket eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med morgendagen, og trommekakebaking! :hoppe:

Jeg hadde en god natt, og en mye bedre dag i dag. I morra blir det kanskje en tur i skogen igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bursdag: Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

:blomst::klemmer::blomst:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bestilt :regn: på bursdagen min. Men jeg må nok bare ta det været jeg får. Ja-ja, jeg slipper å ødelegge synet mitt med å se på solformørkelsen da. :jepp:

Hva denne dagen bringer er uklart enda. Jeg skal snart en liten tur i butikken. Og på ettermiddagen skal jeg en tur bort til familien Bulk. En kusine kommer innom der. Så da blir det en liten feiring der. Ellers blir det en rolig dag i fjøset. Har ikke invitert noen. Men har is i fryseren i tilfelle det kommer overraskende besøk (ikke at jeg tror det skjer, men man vet aldri...). Og hvis jeg finner lyst og energi til det, så er det en konsert i kulturhuset i kveld. Dessuten tror jeg Pizzabakeren skal få komme med middag til meg i dag. :jepp:

Også skal jeg i Kilden og høre på Bjarne i morgen. Det blir bursdagsgave til meg selv det. :strix:

Lykke til med morgendagen, og trommekakebaking! :hoppe:

Jeg hadde en god natt, og en mye bedre dag i dag. I morra blir det kanskje en tur i skogen igjen. :)

Tusen takk. :klemmer:

Det blir en rolig dag i dag. Og trommekake til 8-åringen blir kreert på søndag.

:bursdag: Gratulerer så mye med dagen! :bursdag:

:blomst::klemmer::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen. :roser:

:gratulerer:

Tusen takk :klemmer:

Gratulerer med dagen!

Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen fine sauen. :klemmer:

Jeg skulle gjerne kommet innom på snarvisitt helt overraskende, men du bor litt for lang unna. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...