Cata Skrevet 11. mars 2015 #1941 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har nemlig ikke lyst på så mange sånne dager som i går. Da var jeg sur og grinete og trivdes ikke i mitt selskap. Jeg var nemlig ikke noe koselig å være sammen med... Det er en litt kjip tilstand når man er aleneboer. Man kan liksom ikke stikke av fra irritasjonsmomentet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 12. mars 2015 #1942 Del Skrevet 12. mars 2015 Mårnings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1943 Del Skrevet 12. mars 2015 God morgen Gårdagen ble veldig fin. Kjempekoselig lunsj. Litt skravlings med kjentfolk jeg møtte mens jeg var ute og gikk. Og masse kos med tanteungene. Strålende hele dagen. Sånne dager gjør veldig godt. Hva dagen i dag bringer vet jeg ikke. Håper det blir greit turvær. Jeg begynner å merke at alle turene mine hjelper nå. Jeg tåler å gå både fortere og lengre. Jeg må fremdeles ha mange timer på sofaen hver dag. Men den generelle formen kommer seg. Nydelig vær ute og jeg står bare her og lengter ut. Får ta litt mat i full fart når jeg kommer hjem fra jobb, og ta en rusletur i finværet tenker jeg. Gjør godt for kropp og sjel Sovet ganske godt i natt jeg også - herlig! Søvn og frisk luft gjør veldig godt for kropp og sjel ja. Det er en litt kjip tilstand når man er aleneboer. Man kan liksom ikke stikke av fra irritasjonsmomentet heller. Jepp. Det er veldig kjipt når man ikke liker sitt eget selskap... Mårnings! Morn-morn. Og takk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #1944 Del Skrevet 12. mars 2015 Veeel, etter noen timer i våken tilstand innser jeg at denne dagen blir slapp. Skrotten fungerer bare ikke i dag. Ingen krise. Bare en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. mars 2015 Forfatter #1945 Del Skrevet 13. mars 2015 God morgen. Satser på at denne dagen blir bedre enn gårdagen. Ikke at dagen i går ble så ille. Den ble rolig, men så lenge jeg holdt meg i ro gikk det greit. Jeg fikk lest litt, strikket litt, sett litt på TV, kost litt med Turbo. Med andre ord en dag på sofaen trenger ikke være ille... I dag håper jeg det er mer energi å finne. Jeg håper sola stikker fram etterhvert, og at jeg kommer meg ut på en liten tur ihvertfall. Og på den turen er planen å gå innom legesenteret. For i går kom endelig kopi av legejournalen min fra min gamle fastlege. Så da kan jeg få levert den til min nye lege før neste kontroll. Og hvis jeg finner ut at jeg har lyst og energi, så skal jeg på foreningsmøte i byen i kveld. Men det aller viktigste nå er å være i form til i morgen kveld. Da skal jeg høre Jonas Fjeld i Kilden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #1946 Del Skrevet 14. mars 2015 God morgen. Her er det blå himmel og strålende Fra plassen min ved kjøkkenvinduet ser jeg endene som koser seg på elva. Radioen fyller rommet med musikk og interessante reportasjer. Det er ofte tidlig om morgenen de beste radioreporasjene sendes. Og om få timer skal jeg rusle bort til minstesøster. Dette blir en dag i hagen hos dem. Og i kveld skal jeg på konsert. Dessuten kommer Kompis til å dukke opp enten i dag eller i morgen. Han er på disse trakter, og har sagt han stikker innom en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. mars 2015 #1947 Del Skrevet 14. mars 2015 Stas med kompisbesøk da! Kanskje han plutselig flytter hitover igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. mars 2015 #1948 Del Skrevet 14. mars 2015 Yay, Kompis som i Kompis med stor "K"??? Wuhuu. Det må bli en bra helg i Nyfjøset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #1949 Del Skrevet 14. mars 2015 Stas med kompisbesøk da! Kanskje han plutselig flytter hitover igjen? Er vel litt blandete følelser i forhold til det... Jeg er fremdeles nesten helt sikker på at det aldri blir noe forhold der... Men han er jo en trivelig mann, så blir koselig å se ham igjen ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #1950 Del Skrevet 14. mars 2015 Yay, Kompis som i Kompis med stor "K"??? Wuhuu. Det må bli en bra helg i Nyfjøset. Ja, Kompis med stor K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 14. mars 2015 #1951 Del Skrevet 14. mars 2015 *ler høyt* Kos deg!! Og ja, håper vi får til å treffes i sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2015 Forfatter #1952 Del Skrevet 14. mars 2015 Noe sier meg at vimse ramlet oppi en velplassert koffert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #1953 Del Skrevet 15. mars 2015 God morgen. Det var et tykt skylag her da jeg våknet i dag. Men nå ser det ut til at skyene slår sprekker, så kanskje blir dette også en fin dag. Jeg sitter og vurderer om jeg skal rusle bort til familien Bulk i dag også. Har ikke helt bestemt meg enda... Foreløpig sitter jeg i pysjen... Det eneste som er planlagt for denne dagen er et møte med Kompis. Gårdagen ble ihvertfall en herlig dag. Mange timer med hagekos hos familien Bulk. Kjenner jeg er litt støl i dag. Jeg klarer jo ikke sitte og se på at de andre jobber i hagen. Så jeg var med og dro fram en diger haug med kvist. Dessuten måtte jeg jo sparke litt fotball med nevø... AU! Vondt til leddene, men godt til hjertet... Og konserten i går kveld var helt fantastisk. Første gang jeg har hørt Jonas Fjeld live. Og jeg håper det ikke var siste. For en mann, for noen musikere, for noen sanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. mars 2015 #1954 Del Skrevet 15. mars 2015 Er veldig spent på om Kompis svarer til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2015 Forfatter #1955 Del Skrevet 15. mars 2015 Har egentlig ingen forventninger i forhold til Kompis. Er bare en dustete sau som er litt forelsket i en som det aldri kommer til å bli noe annet enn vennskap med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #1956 Del Skrevet 16. mars 2015 God mandagsmorgen. Ny dag uten planer. Regner med at det blir en liten trimtur i løpet av dagen. Utover det aner jeg ikke hva som skjer... I går ble det en tur til familien Bulk. Kjempekoselig. Og i går kveld kom Kompis på besøk. Et par trivelige timer med skravlings og cola. Nå er han på veg nordover igjen. Og jeg ser ham ihvertfall ikke igjen før langt utpå sommeren - heldigvis... Avstand er veldig greit når hode og følelser ikke snakker sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. mars 2015 #1957 Del Skrevet 16. mars 2015 Tjobing! Er du HELT sikker på at dette ikke kan utvikle seg litt? Det kan jo fint hende at han setter ekstra pris på deg også? Fyren hadde i alle fall lyst på et besøk hos deg og en prat? Regner med det var en koselig kveld? Håper du får en fin start på uka i dag, Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. mars 2015 Forfatter #1958 Del Skrevet 16. mars 2015 Tjobing på deg Fuggel'n. Og takk for Og Kompis skal forbli en kompis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 16. mars 2015 #1959 Del Skrevet 16. mars 2015 Så koselig med litt sommerfugler i magen da. Og du vet.... ingen kjenner framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. mars 2015 Forfatter #1960 Del Skrevet 17. mars 2015 God morgen. Dagen i går ble det i grunnen lite ut av. En liten tur på biblioteket. Og utover det ble det bare sløving hele dagen... Og hva dagen i dag vil bringe er helt uklart. Blir nok ganske rolig i dag også. Været er grått og Sauen er trøtt. Men jeg kommer meg nok ut en liten tur - tror jeg... Uansett er dosering av medisiner for en uke framover det eneste jeg MÅ gjøre i dag. Så utover det får dagen leve sitt eget liv... Så koselig med litt sommerfugler i magen da. Og du vet.... ingen kjenner framtiden Hehe... joda, sommerfugler er fine dyr det... Men jeg vil bli veldig overrasket om jeg noensinne blir fru Kompis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå