Roadrunner Skrevet 3. mars 2015 #1921 Del Skrevet 3. mars 2015 Hva med en matbit, litt kjas og en liten tur i Kilden iløpet av juni en gang? Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #1922 Del Skrevet 4. mars 2015 God morgen. I dag har jeg en rusle-tur-og-spise-lunsj-avtale med minstesøster. Også må jeg fortsette prosjektet jeg startet på i går. Da kjøpte jeg sele til Turbo. Og utrolig nok godtok hun greit å få på seg sele. Vi var en liten tur ute også. Det var visst kjempeskummelt, men også spennende. Heldigvis gikk hun veldig fint i båndet. Så kanskje kan det bli slik at hun kan være med ut i bånd når jeg sitter ute i hagen i sommer... *Bare gir litt lyd fra meg* Så koselig å se deg. Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. mars 2015 #1923 Del Skrevet 4. mars 2015 Men, si meg, var ikke Turbo litt utekatt før dere flyttet? Jeg mener da å erindre det var noen basketak med nabopus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2015 Forfatter #1924 Del Skrevet 5. mars 2015 God morgen. Så langt glimrer sola med sitt fravær i dag. Og jeg tenker at jeg kanskje bør få gjort det jeg bør gjøre i dag... Men om jeg ender med å vaske gjenstår å se... Gårdagen ble kjempefin. Først en sosial formiddag sammen med minstesøster. Den formiddagen inkluderte også en fin rusletur til og fra lunsjstedet vårt. Og etter at jeg kom hjem tok jeg med Turbo ut. Vi satt ute på trappa i en time. Turbo ville egentlig helst inn igjen. Så hun lå mest bak meg eller innerst i kroken ute på trappa. Det er kjempeskummelt ute altså... Men jeg er veldig fornøyd med at hun uten protester godtar selen. Så det blir forhåpentligvis mange timer ute på oss framover. Men, si meg, var ikke Turbo litt utekatt før dere flyttet? Jeg mener da å erindre det var noen basketak med nabopus? Stemmer det. Hun var en del ute der vi bodde før. Og de basketakene med nabopus var fæle. Mer intenst hat enn det mellom de to har jeg knapt sett... Men der vi bodde før var det en skråning med skog rett utenfor døra. Og det var veldig liten trafikk. Det som gjør henne vettskremt her er all trafikken. Vi bor jo bare ti meter fra hovedveien. Så biler i alle varianter dundrer forbi. Og det er kjempeskummelt. Ja, også går det folk og hunder på gangveien mellom huset og veien, og de er også kjempenifse... Men det blir bedre når hun blir vant til lydene her ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. mars 2015 Forfatter #1925 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) God morgen. Det ble en våt og grå dag i går. Og jeg gjorde helt klart et lurt trekk ved å vaske huset i går. For i dag skinner igjen. Og da vil jeg ut på tur. Blir vel å rusle bort til familien Bulk, også blir nok minstesøster og mini med på trilletur. Kvelden i går ble også veldig hyggelig. Var på kvinneforening i en lokal menighet. Den kvinneforeningen er nok det nærmeste jeg kommer mandagsklubben i Saueland. Også er det så moro, for første gangen jeg var der møtte jeg nærmeste naboen. Hun var der i går også, så da fikk jeg skyss hjem igjen. Endret 6. mars 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 6. mars 2015 #1926 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg har en dum, dum sjef. Men denne uken gikk hun for langt, så nå er fagforeningen involvert. Jeg gidder ikke slik idiotoppførsel. HELG! Hjemme alene helt til søndag! Ingen planer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #1927 Del Skrevet 7. mars 2015 God morgen. Lørdag, regnvær og masse sport på tv... Tror det blir hviledag i dag. Foreløpig har jeg ikke orket gjøre noe med sovesveisen. Dessuten har jeg fremdeles pysjen på. Og fjeset er helt fritt for sparkel... Og jeg lurer på om det ikke blir slik hele dagen i dag. Jeg har til og med nok mat i huset. Så jeg trenger ikke tenke på noen tur til butikken. Må vel en tur til postkassa, men det kan jeg fint gjennomføre i pysj... I går ble det lang og fin tur med minstesøster og mini. Så da kan jeg kose meg inne med god samvittighet i dag. Jeg har en dum, dum sjef. Men denne uken gikk hun for langt, så nå er fagforeningen involvert. Jeg gidder ikke slik idiotoppførsel. HELG! Hjemme alene helt til søndag! Ingen planer! God helg, Rosalie. Håper du snart får bedre dager på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. mars 2015 #1928 Del Skrevet 7. mars 2015 Regn her også... Og jeg skal ut og løpe i dag. Et lite, lokalt, løp riktignok, ikke den berømmelige 10 km. Brr. Men blir sikkert gøy. Det er jo bare å ta en varm dusj etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #1929 Del Skrevet 8. mars 2015 God morgen. Her er det som vanlig en rolig søndagsmorgen, med frokost, kaffekopp og sangtimen på radio. Så snart det programmet er ferdig er det rett over i godstolen foran tv'n. Det er visst sport i hele dag også. Og på flere kanaler ser det ut til. Det er langrenn, skiskyting, hopp og alpint på nrk, vasaloppet på tv2 og sykkel på sportskanalen... Kommer til å bli sliten i tommelen av å betjene fjernkontrollen. Og i går begynte et av årets store høydepunkt: Finnmarksløpet. Så da må jeg regelmessig innom pc'n for å følge med litt der også... Det er jammen harde bud for en sportsidiot i disse tider. Godt jeg laget taco til middag i går. For da har jeg rester i kjøleskapet. Jeg har jo ikke tid til å lage middag i dag. Håper jeg finner energi og tid til å ta oppvasken en eller annen gang iløpet av dagen... Litt multitasking må også til. Så strikketøyet skal nok få litt oppmerksomhet samtidig som jeg ser tv. Det ser ut til at det blir et lilla sjal på meg til sommeren. Jeg har kommet så godt i gang at jeg har tro på at det blir ferdig i god tid før sommeren. Regn her også... Og jeg skal ut og løpe i dag. Et lite, lokalt, løp riktignok, ikke den berømmelige 10 km. Brr. Men blir sikkert gøy. Det er jo bare å ta en varm dusj etterpå. Hørte det gikk bra. Gratulerer med vel gjennomført løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #1930 Del Skrevet 8. mars 2015 Klarte faktisk å rive meg løs fra tv'n og komme meg ut på en liten tur. Det gjorde godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 8. mars 2015 #1931 Del Skrevet 8. mars 2015 Har vært ute og gått tur, og så på skogen med bikkja, så jeg skal nyte sofaen resten av kvelden ja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2015 #1932 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg fikk med meg både Noen og Frk på Spenst i dag! Etterpå var jeg så sliten at jeg ikke orket å lage middag en gang, og har bare ligget på sofaen siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 8. mars 2015 #1933 Del Skrevet 8. mars 2015 Håper du har hatt en fin søndag Her er det snart senga, trøtt fuggel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. mars 2015 Forfatter #1934 Del Skrevet 9. mars 2015 God morgen. Strålende her nå. Og jeg klør i hele kroppen etter å komme meg ut på tur. Men tenker jeg skal vente litt, slik at frokosten får synke og sola får varmet opp lufta litt. Hva jeg skal bruke resten av dagen til er usikkert. Får se hva jeg finner på... Har vært ute og gått tur, og så på skogen med bikkja, så jeg skal nyte sofaen resten av kvelden ja Så sprek du er. Håper vi sees til sommeren... Jeg fikk med meg både Noen og Frk på Spenst i dag! Etterpå var jeg så sliten at jeg ikke orket å lage middag en gang, og har bare ligget på sofaen siden. Men selv om du var sliten etterpå, så var jeg sikker på at det var godt å få trent litt. Håper du har hatt en fin søndag Her er det snart senga, trøtt fuggel... Godt å ha trekkfuggel'n trygt hjemme igjen. Søndagen min ble fin den. Gråvær, masse sport på tv, kakao i koppen og en liten rusletur. Fin søndag det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mars 2015 #1935 Del Skrevet 9. mars 2015 Du legger ut så mange koselige bilder på fb om dagen. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. mars 2015 #1936 Del Skrevet 9. mars 2015 Lengter ut i finværet her, men får bare innstille meg på at hverdagen er tilbake og at det blir jobb og en liten treningsøkt i dag. Rett og slett. Håper du nyter finværet og koser deg! Skjønner det ikke er så dumt å være klimaflyktning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2015 #1937 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg har vært tre og en halv time i skogen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #1938 Del Skrevet 10. mars 2015 Morn Dette ble en natt med fryktelig lite søvn. Jeg er mer enn litt sur på den fordømte røde katten som holder til rundt huset her for tiden. I natt tror jeg den hylte omtrent sammenhengende hele natta. Prøvde å jage den vekk, prøvde å skremme den... Men fem minutter etter var den tilbake på gjerdet rett utenfor soveromsvinduet mitt... Hersens uforsvarlige katteeiere som ikke steriliserer dyrene sine... Gårdagen derimot ble veldig fin. Tre timer ute i frisk luft gjør godt for en saueskrott. Gikk en litt annen vei enn vanlig. Har sett det går en sti på andre siden av elva. Og den måtte testes ut. Den endte da ved stranda nedenfor familien Bulk. Så etter en god treningstur på egenhånd, gikk jeg opp og hentet lille niese. Så hadde vi nesten en time på lekeplassen vi to. Hva jeg skal i dag er usikkert. Foreløpig er det vind og regn ute. Men skyene slår sprekker. Så kanskje blir det en tur ut i dag også. Hvis ikke kan det hende jeg lager bursdagskort til lille nevø. Han blir snart stor gutt på åtte år nå... Du legger ut så mange koselige bilder på fb om dagen. Takk. Jeg farter så mye rundt på koselige stier for tiden. Og da er det lett å dele... Lengter ut i finværet her, men får bare innstille meg på at hverdagen er tilbake og at det blir jobb og en liten treningsøkt i dag. Rett og slett. Håper du nyter finværet og koser deg! Skjønner det ikke er så dumt å være klimaflyktning? Nei, det er slett ikke dumt å være klimaflyktning. Senest i går la ei venninne ut bilde fra utkanten av Trondheim, og der var det et tynt lag med nysnø... Savner ikke snøen nei... Jeg har vært tre og en halv time i skogen i dag! Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #1939 Del Skrevet 11. mars 2015 God morgen. Det er strålende ute. Og jeg gleder meg vilt til å komme meg ut. Planene for dagen er relativt klare. Det blir en dag som kommer til å dra all energi ut av meg, men som helt sikkert kommer til å være verdt det. Først skal jeg på onsdagslunsjen. Det har blitt et av ukens høydepunkt. Triveligere sted har jeg knapt vært. Og det blir litt trim også, for det tar meg ca 30 minutter å gå hver veg dit. Deretter skal jeg til familien Bulk. Der blir det nok kos i hagen. Og hvis det er energi igjen når kvelden kommer, så har jeg lyst til å gå på et infomøte for et nytt prosjekt som skal startes opp her... Jeg har heldigvis sovet litt bedre i natt. Det var ikke fullt så mye kattehyl denne natta. I kveld skal jeg ut og spraye "get off-spray" på leveggen. Jeg har nemlig ikke lyst på så mange sånne dager som i går. Da var jeg sur og grinete og trivdes ikke i mitt selskap. Jeg var nemlig ikke noe koselig å være sammen med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 11. mars 2015 #1940 Del Skrevet 11. mars 2015 Nydelig vær ute og jeg står bare her og lengter ut. Får ta litt mat i full fart når jeg kommer hjem fra jobb, og ta en rusletur i finværet tenker jeg. Gjør godt for kropp og sjel Sovet ganske godt i natt jeg også - herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå