Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig kos at du stikker innom selv om du ikke har så mye å gi akkurat nå, loffen. Tenker masse på deg. :hug:

Takk og god bedring! :hug:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Jeg skal ikke ut i dag. :regn: :regn:

Formen er ikke noe å skryte av, men jeg lever - og det er ikke verst bare det... :ler:

Skrotten verker, tempen er på litt ville veier, snuten er tett og energien er fraværende. Men det er sånt som går over.

Og om jeg gikk glipp av konserten i går, så fikk jeg underholdning fra stuevinduet. Det var visst full brannutrykking rett over gata her. Tre brannbiler, sykebil og politi rett utenfor huset... Litt skremmende faktisk... :redd: Men det var nok ikke noe alvorlig. Det var ihvertfall et kortvarig besøk av blålysene...

God bedring, Sævven.

:helen::klem:

Takk og god bedring! :hug:

:hjerte:

Takk :klem:

God bedring :klemmer:

God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tåka ligger tjukk over bygda nå. Og det tror jeg er et tegn på at det kommer til å bli sol utover dagen...

Formen er betydelig bedre i dag. Og jeg lurer på hva jeg skal bruke dagen til. Vurderer om jeg skal ta en tur til det store kjøpesenteret og SparKjøp som ligger rett ved siden av... Men jeg vet ikke om jeg orker... :vetikke:

God bedring! :klem:

Takk. :klem: Er mye bedre i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåka letner, og det er :sol: og :regn: om hverandre her. Og etter å ha tatt oppvasken kjenner jeg at jeg ikke skal på noen utflukt til kjøpesenteret. Men kanskje ta meg en liten tur i gågata her. Der andre har som nyttårsforsett å handle mindre har jeg forsett om å kjøpe minst ett nytt klesplagg hver måned dette året. Garderoben min er et katastrofeområde... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en Oslo-tur, så skal jeg stille som personal shopper... :shoppe:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta deg en Oslo-tur, så skal jeg stille som personal shopper... :shoppe:

Vi får se hva skatteoppgjøret viser... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg misliker å handle på nett. Alt jeg kan kjøpe over disk blir kjøpt over disk... *sær og engstelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har billett. :strix:

Også ramla jeg visst over en til Jonas Fjeld også...

*konsertbudsjettet er sprengt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lykkelig dag fortsatte å være lykkelig - eller kanskje mer rett å si at en lykkelig sau fortsatte å være lykkelig. :strix:

Kjøpte billetter, også kjøpte jeg meg en :kaffekopp: og satt lenge i Kilden. Jeg har virkelig forelsket meg i det stedet.

Så dro jeg hjemom en liten tur, før jeg tok en rusletur. Og på den turen gikk jeg innom et vennepar og drakk enda en :kaffekopp: Før jeg gikk bort til familien Bulk. Der fikk tante masse kos. Og jammen fikk jeg middag også.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåka letner, og det er :sol: og :regn: om hverandre her. Og etter å ha tatt oppvasken kjenner jeg at jeg ikke skal på noen utflukt til kjøpesenteret. Men kanskje ta meg en liten tur i gågata her. Der andre har som nyttårsforsett å handle mindre har jeg forsett om å kjøpe minst ett nytt klesplagg hver måned dette året. Garderoben min er et katastrofeområde... :flau:

SÅNNE nyttårsforsett kan man heie på :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig at du fikk ordnet billetter! :strix:

Liker Kilden veldig godt jeg også - gleder meg til mer underholdning derfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg øyner håp om en fin dag i dag også. :jepp: Så langt ser været veldig bra ut. Det er kaldt ute enda, men sola skinner på toppene rundt her, så jeg tror det blir bra. Og planene for dagen inneholder en lang rusletur. Jeg trenger trim. :jepp:

Og på veg hjem fra den rusleturen må jeg innom garnbutikken for å kjøpe en strikkepinne. Jeg ramlet over noen nøster lilla mohair i går. Og planen er at de skal forvandles til et sjal. Men jeg trenger en ny pinne... Til de strikkende som ramler innom denne dagboka, så kan jeg opplyse om at de nye trepinnene de har fått inn hos Nille er ubrukelige. :opplyser: Jeg kjøpte en for å prøve, men den går i søpla. Strikkepinner skal være glatte. Men på den pinnen fra Nille blir det mye hal og dra for å få strikketøyet til å flytte seg på pinnen. Men-men, da har jeg testet dem, og gjør det ikke igjen...

Herlig at du fikk ordnet billetter! :strix:
Liker Kilden veldig godt jeg også - gleder meg til mer underholdning derfra!

Hva med en matbit, litt kjas og en liten tur i Kilden iløpet av juni en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...