Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Dagen i går var full av fatigue, så lå og dormet frem til 2. Ikke akkurat full fart på meg resten av dagen, heller, men vi var til vennepar i gårkveld og spiste deilig middag og skravlet. Slikt er godt for sjela. :)

Siden lørdagsvasken utgikk i går, skal jeg straks sette i gang i dag. Gubben er ute på ski, og veldig greit å være hjemme alene når man rydder og vasker.

Håper bekymringene rundt venneflytting ikke blir for store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God formiddag. :kaffekopp:

Eller morgenen og formiddagen er ikke helt god. Ble syk i går ettermiddag. Gikk tur til familien Bulk på formiddagen, og skulle på konsert i går kveld. Men plutselig fikk jeg noe influensalignende greier kastet over meg. Det kom fort - og jeg håper det forsvinner like fort igjen... :sur:

Dagen i går var full av fatigue, så lå og dormet frem til 2. Ikke akkurat full fart på meg resten av dagen, heller, men vi var til vennepar i gårkveld og spiste deilig middag og skravlet. Slikt er godt for sjela. :)

Siden lørdagsvasken utgikk i går, skal jeg straks sette i gang i dag. Gubben er ute på ski, og veldig greit å være hjemme alene når man rydder og vasker.

Håper bekymringene rundt venneflytting ikke blir for store.

Nei, de bekymringene har jeg lagt vekk. Ble litt satt ut da jeg fikk nyheten. Men nå er jeg helt rolig. Det får bare bli som det blir. Jeg kan ikke gjøre ikke gjøre noe fra eller til med den saken uansett. Kommer han flyttende, så kommer han flyttende - og da får jeg i såfall bare gjøre det beste ut av det...

:sol:
Håper du får kost deg litt ute i finværet! :strix:

Ja, jeg hadde en finfin formiddag ute i finværet. :strix:

Ettermiddagen derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basillene holder stand de. Formen er vel ganske uendret. Trøtt, slapp, frossen og glovarm om hverandre... :sukk:

Men det er da sånt som går over igjen... og jeg har tv og Turbo. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Ny dag, nye muligheter eller ny dag i godstolen? Vi får se hva dagen bringer. Formen er ikke helt god. Men det er minusgrader og strålende :sol: ute. Så jeg må nok ut en tur selv om formen er pjusk. Kanskje blir jeg bedre av litt frisk luft. Men før den tid må jeg få i meg litt mer koffein og få meg en dusj. Nå har jeg sveis som forteller veldig godt at jeg har tilbragt halvannet døgn i horisontal stilling... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en smule usikker på hvor lurt det var å spise druer til dessert når middagen var fjertesuppe... Men her tar man ikke sorgene på forskudd. Det smakte godt, så får resultatet bli som det blir... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

:fryser: Kaldt her i dag. :kaffekopp:

Men jeg regner med det blir en fin dag når sola kommer fram. :jepp:

Har vel ingen planer for dagen i dag. Men kvelden er booket. Da er det bibelgruppe. :)

Så lenge ikke katta svimer av så...

:ler: Det ser ut til at hun har klart seg bra. :ler:

Luftig ettermiddag i heimen? :fnise:

Det gikk overraskende bra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

:kaffekopp:

Kaldt - men nydelig fullmåne og stjerneklar himmel. :strix: Satser på det blir nydelig vær og en fin dag! Og kos deg på bibelgruppe :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det blir en fin dag ja. Regner med at det blir en rusletur i :sol: i dag. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Her er :sol: i ferd med å komme fram over åsen. Dette blir nok en vakker dag. :jepp:

Og da er jeg rimelig sikker på at det blir rusletur i dag også. Formen er elendig, men de daglige (nesten hver dag ihvertfall) turene mine hjelper både fysisk og psykisk. :bolledeig:

Bibelgruppa i går ble veldig hyggelig. Jeg kjenner at jeg er heldig som har fått bli med i den. Veldig godt å bli bedre kjent med folk som bor her i bygda. :bolledeig:

Nattaklem :klemmer:

Morgenklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ikke så veldig busy. Blir mange timer på sofaen hver dag. Ligger rett ut og lader opp nå også. Må hvile mellom rusletur og sosialt samvær. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...