Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1801 Del Skrevet 28. januar 2015 God morgen. Ble sittende og se Mord og mysterier til langt over midnatt - og sov dermed litt lenger enn normalt i dag. Ja-ja, det gjør ikke noe om jeg sov vekk litt av regnværsdagen. Lå en sms og ventet på meg når jeg våknet. Spørsmål om jeg ville være med og spise lunsj på et lokalt møtested. Det vil jeg jo gjerne. Så jeg får vel snart komme meg i dusjen... Som erfaren sjuske kan jeg meddele at oppvask fint kan utsettes både tre og fire dager uten at større skade oppstår. Hvertfall så lenge man skyller av de mest mugg-vennlige matrestene, og ikke glemmer en kjele med grøt-rester litt for lenge... Har vel omtrent samme erfaring jeg også. Men etter at jeg flytta har jeg vasket opp sånn omtrent hver dag. Jeg liker ikke at det står oppvask på kjøkkenet. Jeg må tross alt gå gjennom kjøkkenet på veg fra stua og soverommet til gangen og badet. Så rot på kjøkkenet blir veldig synlig her... Tips til gode brodder: Snowline pro. Fikk av mannen til jul, helt utrolige!! De skal jeg sjekke ut til neste vinter. De broddene jeg har holder resten av denne vinteren Har sett beinet ditt. Hirudoid anbefales på det sterkeste. Jeg får blåmerker bare noen tenker litt hardt på meg, og Hirudoid er grunnen til at jeg ikke gikk rundt mørkeblåsvart fra hofter til ankler hele fotballsesongen (jepp, frøken sart var keeper). Hmmm... den må jeg vurdere om jeg skal skaffe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. januar 2015 #1802 Del Skrevet 28. januar 2015 Så koselig med lunsjavtale! Passer fint på en regnværsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. januar 2015 #1803 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Syns så absolutt sauen bør vurdere en tube Hirudoid. Ikke veldig dyr, men veldig drøy. Kos deg på lunsjdate! Endret 28. januar 2015 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1804 Del Skrevet 28. januar 2015 Det ble en superkoselig formiddag. Det er noen fantastiske mennesker som har krysset mine stier de siste ukene. Rosalie: jeg må høre med legen før jeg tør prøve den salven. Jeg prøver aldri nye medisinske remedier uten godkjenning fra lege. Skulle det være virkestoffer i det som er i konflikt med medisinene eller sykdommen kan det bli et katastrofalt resultat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 28. januar 2015 #1805 Del Skrevet 28. januar 2015 Kan være lurt, ja. Du får huske det ved neste legebesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #1806 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg skal prøve å huske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #1807 Del Skrevet 29. januar 2015 God morgen. Jeg har vært våken en times tid, men ikke kommet meg innom her før nå. Er litt tungstartet i dag. Hadde egentlig tenkt meg en tur i en lokal kirke i dag. Men jeg er sannelig ikke sikker på om det er lurt å dra noe sted i dag. Kanskje blir formen bedre om jeg kommer meg ut en tur, kanskje blir den verre... Ikke godt å spå om det... Får prøve en liten tur til nærmeste butikk først, så får vi se hvilke signaler kroppen gir... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 29. januar 2015 #1808 Del Skrevet 29. januar 2015 Håper broddene er skarpe og signalene fra kroppen er positive. Er det like glatt hos deg som det er her så hadde det vært en god ide med pinsvin-sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. januar 2015 Forfatter #1809 Del Skrevet 29. januar 2015 Det var faktisk ganske fint å gå uten brodder i dag. Det meste av isen regnet bort i går. Ble ingen tur i kirka. Men derimot ble det en runde i bygdas klesforretninger. Fangsten ble en lang strikkejakke og en hvit bluse. Fine klær til våren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2015 #1810 Del Skrevet 29. januar 2015 Herlig med klesskjøp. Jeg kjøpte meg en tunika og en kjole i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2015 #1811 Del Skrevet 29. januar 2015 Gratulerer med ny garderobe. (Kanskje ikke hele garderoben da, men...) Hvit bluse og lang strikkejakke kan alltids brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. januar 2015 Forfatter #1812 Del Skrevet 30. januar 2015 God formiddag. Synes ikke det var noe kos å se ut av vinduet da jeg våknet i dag... Men-men, selv om det snør i dag, så er det en dag nærmere våren... Hva denne dagen bringer gjenstår å se. Kanskje får jeg sparket igang husmora, og vasket litt til helga. Kanskje blir jeg sittende i godstolen med strikketøyet. Kanskje blir det litt av begge deler... Kanskje drar jeg til byen på et møte i kveld... Herlig med klesskjøp. Jeg kjøpte meg en tunika og en kjole i går. Ja, det er veldig godt når man får kjøpt seg noen nye klær. For min del sitter det veldig langt inne å gå inn i en klesbutikk og se på klær til meg selv. Men det er herlig når jeg kommer hjem med noe nytt i posen. Tunika og kjole høres veldig bra ut. Hvilke farger? Gratulerer med ny garderobe. (Kanskje ikke hele garderoben da, men...) Hvit bluse og lang strikkejakke kan alltids brukes. Det er vel ikke hele garderoben som er fornyet nei... Jeg har heldigvis litt mer enn en strikkejakke og en hvit bluse i skapet. Men jeg fikk ihvertfall kjøpt to basisplagg som kan brukes i forskjellige anledninger. Og begge passer like godt til jeans som til skjørt... Så jeg er storfornøyd med gårdagens handel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. januar 2015 #1813 Del Skrevet 30. januar 2015 Grattis med handel! Fikk fornyet garderoben litt denne uka jeg, også. To topper, to skjørt og to strømpebukser. Forresten herlig bilde av pus som hadde sovesveis på ryggen du sendt! Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1814 Del Skrevet 31. januar 2015 God morgen. Dette tror jeg blir en fin dag. Det er en minusgrad ute og sol i åsen på andre siden av elva. Spørs om det ikke blir en liten rusletur langs elva i dag... Dessuten skal jeg på konsert i kveld. Endelig litt kulturelt påfyll. Blues i et lokalt kulturhus. Passer meg utmerket å kunne gå til og fra konserten. Grattis med handel! Fikk fornyet garderoben litt denne uka jeg, også. To topper, to skjørt og to strømpebukser. Forresten herlig bilde av pus som hadde sovesveis på ryggen du sendt! Riktig god helg! Ja, hun var søt med sovesveis. God helg til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1815 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Blir ikke akkurat hæppi av å få melding om at en bekjent vurderer å flytte til samme fylke som meg. Vedkommende ser på meg som en god venn, mens jeg prøver å holde avstand... Jeg unner vedkommende å få seg ny kjæreste her sør, men skulle ønske vedkommende kunne holde seg i nord... *egoist som ikke har lyst på besøk* Endret 31. januar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. januar 2015 #1816 Del Skrevet 31. januar 2015 Au, den var kinkig. Bedre med vennskap som balanserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1817 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Jepp. Han er en energityv som jeg helst vil ha litt avstand til. Liker ikke tanken på at han skal bosette seg få km unna meg. Og ikke har jeg særlig tro på det forholdet heller. Og har slett ikke lyst til å havne oppi et drama... Ikke er det så lett å kutte kontakten med ham heller. I og med at vi har felles slektninger i nord kommer jeg liksom ikke unna... Ja-ja, jeg får håpe dama tar til vettet før han flytter sørover... Endret 31. januar 2015 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1818 Del Skrevet 31. januar 2015 Men lykkelig er den Sauen som har fått en lang og god rusletur i nydelig vintersol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. januar 2015 Forfatter #1819 Del Skrevet 31. januar 2015 Herlig konsert i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. februar 2015 Forfatter #1820 Del Skrevet 1. februar 2015 God morgen. Som vanlig sitter jeg her med sangtimen og kaffekoppen min på søndagsmorgenen. Og kjenner at det er helt ålreit å være meg nå. Konserten fra i går sitter i kroppen enda. God blues setter spor i meg. Det er noen små planer her i dag. Jeg gikk glipp av et par tv-program i går, og de går i reprise i dag. Så da får jeg se Mesternes mester nå på morran. Og Hver gang vi møtes i ettermiddag. Kvelden skal tilbringes i en lokal kirke. Det er en konsert der. Jeg aner ingenting om de som skal synge. Men jeg satser på at det blir noe god lovsang eller gospel eller noe annet jeg liker å høre. Og innimellom der må jeg nok ut i frisk luft. Ting tyder på at det blir fint turvær i dag også. Joda, dette kan bli en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå