Roadrunner Skrevet 5. januar 2015 #1701 Del Skrevet 5. januar 2015 God morgen! Ta det pent om du farter ut i samfunnet, her var det skrekkelig glatt i morges. Mer fuktighet hadde fryst til, så var mye verre enn i går... Herlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. januar 2015 #1702 Del Skrevet 5. januar 2015 Trøtt... Og første dag i "8 uker uten snop". Og mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. januar 2015 #1703 Del Skrevet 5. januar 2015 De dagene min eneste grunn til å gå ut er matbutikken og jeg egentlig har særdeles vondt i viljen, blir jeg imponerende kreativ med det jeg allerede har i huset Hjemmebakt brød tyder som regel ikke på en god husmor hos meg - det tyder på at jeg ikke gadd å gå i butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. januar 2015 Forfatter #1704 Del Skrevet 5. januar 2015 Singling i glass ga dagen planer... Store, fine glassengelen min har blitt myrdet. Morderen er tatt, men innser ikke at hun har gjort noe galt. Så mine planer om å beholde jula til 13.januar utgår. Her må resten av englene bringes i sikkerhet i eskene sine... God morgen! Ta det pent om du farter ut i samfunnet, her var det skrekkelig glatt i morges. Mer fuktighet hadde fryst til, så var mye verre enn i går... Herlig... Ser rimelig polert ut utenfor her også, så det blir ikke noen lang utflukt på meg i dag. Og jeg får brodde meg godt når jeg beveger meg ut... Trøtt... Og første dag i "8 uker uten snop". Og mandag. Den utfordringa om åtte uker uten snop takket jeg pent nei til. Det kommer ikke til å holde likevel. Jeg har et mål om å klare å krympe minst ti kilo i år, men åtte uker uten snop... nei, det går ikke... De dagene min eneste grunn til å gå ut er matbutikken og jeg egentlig har særdeles vondt i viljen, blir jeg imponerende kreativ med det jeg allerede har i huset Hjemmebakt brød tyder som regel ikke på en god husmor hos meg - det tyder på at jeg ikke gadd å gå i butikken... Her er det påleggslageret som begynner å bli tomt. En tynn flis av en ost og litt syltetøy er liksom litt kjipt å starte uka med. Så jeg får nok brodde meg og ta turen til butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. januar 2015 #1705 Del Skrevet 5. januar 2015 (endret) Åtte uker uten sjokolade? Not gonna happen Her bugner kjøleskapet av Fazer-sjokolade fra Helsinki, samt ymse julegavesjokolade, tror det er bortimot halvannen kilo (ikke inkludert de fem pakkene med mintsjokoladekjeks som også ble med hjem fra Finland - de er fantastisk gode. Bare synes av dem i butikken får meg til å stoppe, sikle og hvese my precious...! ). Jeg har ikke planer om å kjøpe sjokolade på en stund da... Endret 5. januar 2015 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. januar 2015 #1706 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg har slått opp med Freia (og Nidar og Minde), og er på dag 4 uten sjokolade. Og det går veldig greit - det er rett og slett ikke noe alternativ denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. januar 2015 #1707 Del Skrevet 5. januar 2015 Er det et permanent brudd, eller har dere bare tatt en pause? Kanskje megling kan hjelpe? Tenk på barna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. januar 2015 #1708 Del Skrevet 5. januar 2015 8 uker uten snop er helt uaktuellet for meg. Spiser ikke så mye av det, men har jeg lyst, så har jeg lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. januar 2015 #1709 Del Skrevet 5. januar 2015 Er det et permanent brudd, eller har dere bare tatt en pause? Kanskje megling kan hjelpe? Tenk på barna! Det er nok et midlertidig brudd, men i første omgang varig frem mot påske, med et lite unntak i midten av mars. Megling har vi drevet med i mange år - dessverre til liten nytte... Men barna? Hvor kommer de inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. januar 2015 #1710 Del Skrevet 5. januar 2015 Ikke vet jeg - jeg bare følte det var på sin plass med noen klisjéer fra alle samlivstrådende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. januar 2015 #1711 Del Skrevet 5. januar 2015 Jeg trodde barna var alle sjokolader under 200 gramsplatene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. januar 2015 #1712 Del Skrevet 5. januar 2015 Ikke vet jeg - jeg bare følte det var på sin plass med noen klisjéer fra alle samlivstrådende... Selvfølgelig... Men på samme nivå er vel kommandoen: Dump HAM? Jeg trodde barna var alle sjokolader under 200 gramsplatene.... Man spiser da ikke barn! (ser ikke hva problemet er med å spise 200 gram? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 5. januar 2015 #1713 Del Skrevet 5. januar 2015 Haha, her er det bare pause, altså. Gikk for øvrig på trynet på vei på jobb i dag. Resultat: Stort hull i ene kneet, stort blåmerke på innsiden av andre kneet og hoven ankel (for ikke å snakke om den sårede stoltheten). Så da ble det null trening i dag. Men har ikke trøstespist snop. Vi har for øvrig tømt julelageret med snop. Unntaket er et par pakker plomme i madeira, og det syns jeg ikke er noe godt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1714 Del Skrevet 6. januar 2015 God morgen. Dagen i går gikk fort den. Engledrapet fikk meg til å pakke vekk jula. Så nå er alle engler trygt tilbake i eskene sine. Julegardinene er pakket ned. Det eneste som gjenstår nå er en juleduk på stuebordet. Den vandrer til skittentøyskurven i dag. Og midt oppi ryddinga i går fikk jeg besøk av en barndomsvenninne av mamma. I dag er planen å få vasket litt her. I tillegg vurderer jeg en utflukt til Europris for å kjøpe kattesand. Kjempeplaner for dagen... Gikk for øvrig på trynet på vei på jobb i dag. Resultat: Stort hull i ene kneet, stort blåmerke på innsiden av andre kneet og hoven ankel (for ikke å snakke om den sårede stoltheten). Så da ble det null trening i dag. Men har ikke trøstespist snop. Vi har for øvrig tømt julelageret med snop. Unntaket er et par pakker plomme i madeira, og det syns jeg ikke er noe godt... Uffda. God bedring til både knær, ankel og såret stolthet. *blåser på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #1715 Del Skrevet 6. januar 2015 Fikk meg en liten tur i dag. Ellers har jeg ikke fått gjort noe. Saueskrotten virker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1716 Del Skrevet 7. januar 2015 Morn-morn. Ingen god start på denne dagen. Gikta har visst bestemt seg for å ha en dårlig periode nå. Har hatt mye vondt de siste dagene, og denne dagen blir visst ikke noe bedre. Men jeg satser på at jeg kommer meg ut på en liten tur i dag også. Ser ut til å bli fint vær på formiddagen ihvertfall. Så da får jeg prøve å få litt frisk luft - og litt bevegelse i stive ledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. januar 2015 #1717 Del Skrevet 7. januar 2015 Mårnings Du får brodde deg godt - det var i alle fall stedvis riktig så glatt i dag morges. Stort sett bart og greit, men enkelte steder var det glatt... Bare sånn til info en onsdag morgen Dårlig periode er ikke bra... Håper det går seg til og at du får slappet godt av og får kroppen til å spille på lag igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1718 Del Skrevet 7. januar 2015 Mårnings Du får brodde deg godt - det var i alle fall stedvis riktig så glatt i dag morges. Stort sett bart og greit, men enkelte steder var det glatt... Bare sånn til info en onsdag morgen Dårlig periode er ikke bra... Håper det går seg til og at du får slappet godt av og får kroppen til å spille på lag igjen snart! Takk for info. Jeg skal brodde meg når jeg skal på tur. For skader vil jeg ikke ha. Har nok vondter fra før, jeg trenger ikke flere... Og takk for Jeg får slappet av. Det er ikke stort jeg gjør for tiden. Blir bare noen rusleturer og litt småpusling i rolig tempo her hjemme. Jeg skulle vært en tur til byen, men vet ikke når jeg kommer meg dit. Får hive innpå et par ekstra smertestillende og ta en spontan bytur når skrotten tillater det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. januar 2015 Forfatter #1719 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg slapp å bruke broddene. Bart og fint overalt her. Og jeg har vært på lang tur sammen med minstesøster og mini. Det var medisin det. Vondt i føttene nå, men etter en sånn tur er det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 7. januar 2015 #1720 Del Skrevet 7. januar 2015 Jeg slapp å bruke broddene. Bart og fint overalt her. Og jeg har vært på lang tur sammen med minstesøster og mini. Det var medisin det. Vondt i føttene nå, men etter en sånn tur er det greit. Her er bakken kald og været mildt så hålka har medført lite flaterende turnøvelser, i frittstående, både på vei til og fra jobb. Får legge til at jeg er overbevist om at jeg gjennomførte et par C-momenter på vei til jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå