Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

God morgen. :kaffekopp:

Jeg er veldig glad jeg var ute og ruslet i går og i forgårs - i dag er det nemlig :regn: igjen.

Så i dag blir det nok en innedag. Kanskje jeg skulle prøve å bli ferdig med de siste julekortene. Det er noen få igjen å lage. Så vi får se om det blir en klippe-lime-dag i dag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke klipp deg i fingeren og ikke lim deg fast :)

Ha en strålende helg Sauen!

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Det ser lovende ut for helga. Fingrene er ihvertfall hele og frie for lim. :)

Og på kjøkkenet står basen til en fiskesuppe og koker. Gleder meg til mat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Det begynner såvidt å lysne utenfor vinduet mitt nå, og det ser ut til å bli nok en grå og våt dag her. :regn:

Ja-ja, man får bare ta været som det er. Dette blir en fin dag uansett. :jepp:

Turbo, som var litt småsyk forrige helg, er ihvertfall heeelt frisk igjen. Snakk om å ha energi på morrakvisten - og stakkars lekemus... :ler:

Etterhvert skal jeg en tur i sentrum. Fant ut at jeg har glemt å kjøpe julegave til kusine. Og i ettermiddag skal jeg være med minstesøster og familien på besøk til henne. Da hadde det vært greit å få levert julegave og julekort. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørket bedro meg forresten. Det blir en strålende dag. Himmelen er klar og det er frost på bakken. :bolledeig:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag bedrar ihvertfall ikke mørket meg. Det er ingen tvil om at det :regn: i dag. Jeg ser det plasker i store dammer utenfor garasjeporten til husverten. Så i dag blir det nok noen timers kos med saks, lim og papir igjen. :jepp:

Gårdagen ble kjempefin. Julegave til kusine ble kjøpt, noen kort ble laget og det ble en sosial og trivelig tur til kusine. :strix:

Noe jeg ikke er fullt så fornøyd med er at Sauen stadig hilser på fjortisen i seg for tiden... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er Sauen litt fjortisfjolleforelska? :strix:

Virker desverre slik. Håper det snart går over igjen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*korrigerer innstilling*

Nyt fjortisfølelsen, krøll ulla og skru på sjarmen for alvor. (Med mindre fyren er opptatt, da. I så fall får man holde klauvene unna.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kompis er ikke opptatt, så den siden av saken er grei. Men det er vel det eneste som er greit med fjortisfaktene...

Altså, all mulig sunn fornuft sier at Kompis skal fortsette å være kompis. Problemet er at sunn fornuft løper og gjemmer seg når telefonen sier PLING... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så lenge kompis er ledig på torget så er det vel ikke krise om han avkompifiseres og heller kjærestifiseres? Og hvis det attpåtil er toveis fjortis.....? :hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

En dårlig start på dagen når man våkner kl 5.10 - og må opp for å ta smertestillende. Ja-ja, jeg fikk sovet litt til. Og smertene er litt bedre. Men dette blir nok en rolig dag. Har ingen store planer. Må en tur på butikken for å kjøpe brød og pålegg.

Tror jeg har nok julekort nå. Så kanskje jeg pakker sammen scrappesakene for jula i dag. Bør vel begynne å skrive på kortene. Planen er å få avgårde juleposten fredag (lønningsdag).

Men så koselig om Kompis kanskje kunne bli noe mer enn kompis :nigo:

Jeg tror det er større sjanse for at det faller en komet gjennom taket mitt... :ler:

Men altså, Kompis bor langt unna. Men han vurderer å flytte til disse trakter til våren (ikke pga meg, men pga jobb). Så hvem vet - kanskje det faller en komet en gang neste år... :ler:

Jepp, så lenge kompis er ledig på torget så er det vel ikke krise om han avkompifiseres og heller kjærestifiseres? Og hvis det attpåtil er toveis fjortis.....? :hjerter::hjerter:

For første gang er jeg faktisk litt usikker på hvor jeg har Kompis. :klo: Det er ihvertfall han som starter våre skriftlige samtaler for tiden. Så at han ønsker kontakt er det liten tvil om, men hva han legger i den kontakten skal være usagt. Jeg tror nok det bare er kompifisering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...