Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

....og der leste jeg "varm Turbo med melk". Muligens er ikke øynene helt i vater ennå? :klo:

Pøser på med :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varm Turbo med melk høres ut som en fornøyd katt, spør du meg :ler:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Trøtt og tungstartet sau i dag. Men det gjør ingenting. :kaffekopp:

Jeg hadde en finfin dag i går. Først et veldig fint foreningsmøte. Riktignok med en taler jeg hadde problemer med å forstå hva sa, men bortsett fra det var alt helt supert. :jepp: Deretter var jeg heldig og fikk bilskyss hjem til minstesøster. Der var det kaffeslaberas når jeg kom. Så da ble det veldig koselig med skravlings og brownies og kaffe og glade unger. :bolledeig: Jeg fikk til og med middag der før svoger kjørte meg hjem. Jeg er i grunnen ganske så bortskjemt. :bolledeig:

I dag står det legetime på programmet. Første time hos ny fastlege. Jeg gruer meg en anelse. Jeg liker ikke å gå til nye leger. Men det går helt sikkert fint...

....og der leste jeg "varm Turbo med melk". Muligens er ikke øynene helt i vater ennå? :klo:

Pøser på med :kaffekopp:

:ler:

Varm Turbo med melk høres ut som en fornøyd katt, spør du meg :ler:

Skrevet

Fremdeles mørkt ute. Men inne er det lyst, godt og varmt. Jeg elsker disse morgenstundene med kaffe, mat og radio. Ja, og med Turbo. Jeg er så ufattelig glad for at det ordnet seg slik at hun kunne være med på flyttelasset. Riktignok kan hun omtrent drive meg til vanvidd innimellom, men likevel er hun så god. :hjerte:

Gårdagens legetime gikk fint den. Ikke noe spennende å fortelle fra den timen. Legen virket grei, men litt stresset (men stresset tror jeg henger sammen med at jeg hadde siste timen i går, og at han skulle direkte over på legevakt).

I dag står det ikke noen store ting på programmet. Skal antageligvis ut på en liten handletur med svoger. Jeg må ha meg strykebrett slik at jeg kan stryke julegardinene. Dessuten trengs det påfyll av kattesand. Og sånne tunge ting er det greit å få fraktet med bil. :jepp:

Skrevet (endret)

Synes jeg ser deg på bussen med katgtesand og strykebrett under armen ja.

:rulle:

Ha en fin kveld! :klemmer:

Endret av loffen
Skrevet

Planene for dagen var ikke store, men du verden hvor mye som har blitt gjort. Først handletur med svoger. Og deretter kom minstesøster for å hjelpe meg med å vaske. Da tok vi like godt fram julegardiner og julepynt og vips så var det jul her i huset. :tree::ler:

Etter at hun hadde dratt gikk jeg til dyrebutikken for å kjøpe en trekilos pose med kattemat. Det viste seg at de hadde tilbud på kattemat nå. Trekiloen kosta 365 kr og en åttekilos pose kosta 399. Så da fikk jeg trent armene litt i dag likevel. :ler:

Ha en fin kveld! :klemmer:

:ler: Det hadde nok vært et syn. Men nå var det gåavstand til butikken, så buss hadde jeg sluppet uansett. Men kattesanda er ganske tung. Så det var greit å få litt transporthjelp. :jepp:

Skrevet

Herlig! :tommelsmil:

Deilig å få så mye gjort!

Jeg fikk ryddet itt her i dag jeg, endlig fått putene til utemøblene opp på loftet og sånt.. været er på min side, så jeg hadde nesten 'ny' kropp kjentes det ut som. :ler:

Også har jeg jo fått kosrtisonsprøyter i ryggen som virker ennå.

Må forte meg å gjøre så mye jeg orker den neste uka, før virkningen går ut igjen. :P

I morra skal jeg gå tur! :strix:

*ønsker meg mer sol, høytrykk og kulde* :nigo:

Skrevet

Solskinnet gav ny giv her og.

Utrolig hvor mye det været påvirker oss!

Jeg skal vaske vinduer og henge opp julegardiner til helgen.

Det er liksom startskuddet for jula. :hjerte:

Godt å lese at du trives!

:)

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Store planer for dagen? Her blir det hektisk ettermiddag, men er jo koselig at det skjer litt også :jepp:

Godt i rute med julegaver også - det liker man!

Skrevet

Det var deilig å stå opp til et hus som luktet såpe i dag. Ja, og det er lunt og godt når de hvite gardinene er byttet ut med røde. :bolledeig:

I dag er det ikke noe spesielt som står på programmet. Må en tur på Europris for å bytte et bomkjøp. Men bortsett fra det er dagen åpen. Så jeg satser på at det blir noen timer i kortmakeriet.

Herlig! :tommelsmil:

Deilig å få så mye gjort!

Jeg fikk ryddet itt her i dag jeg, endlig fått putene til utemøblene opp på loftet og sånt.. været er på min side, så jeg hadde nesten 'ny' kropp kjentes det ut som. :ler:

Også har jeg jo fått kosrtisonsprøyter i ryggen som virker ennå.

Må forte meg å gjøre så mye jeg orker den neste uka, før virkningen går ut igjen. :P

I morra skal jeg gå tur! :strix:

*ønsker meg mer sol, høytrykk og kulde* :nigo:

Håper du får en herlig turdag i dag. :klemmer:

*ønsker meg også mer sol, høytrykk og kulde*

Solskinnet gav ny giv her og.
Utrolig hvor mye det været påvirker oss!

Jeg skal vaske vinduer og henge opp julegardiner til helgen.
Det er liksom startskuddet for jula. :hjerte:

Godt å lese at du trives!

Ble noen dager for tidlig her, i og med at jeg fikk hjelp i går. Og det er godt å være ferdig med det. Jeg venter riktignok til helga med å tenne stjerna og advetsstaken. Det får være måte på tyvstart her. :fnise:

Og ja, jeg trives veldig godt her. Så langt har jeg ikke angret et sekund på at jeg flytta. :bolledeig:

Mårnings!

Store planer for dagen? Her blir det hektisk ettermiddag, men er jo koselig at det skjer litt også :jepp:

Godt i rute med julegaver også - det liker man!

Mårnings Fuggel'n. Og takk for :kaffekopp:

Ingen store planer i dag. Skal bytte et bomkjøp på Europris og lage noen julekort - tror jeg... Etter at jeg flytta hit vet jeg skjelden hva dagene bringer. Plutselig dumper det innom et besøk eller en invitasjon... :ler:

Skrevet

...sa en som åpenbart ikke tar bussen så ofte ;) At folk tar bussen også med større innkjøp enn et par handleposer er et helt vanlig syn I Oslo, hvertfall...

Skrevet

Turen til Europris er unnagjort. Kjøpte kromkakejern der i går. Men fant ut da jeg tok det ut av eska at det jernet lager altfor tykke kaker. Heldigvis fikk jeg levert det tilbake, og fikk pengene tilbake. Ruslet videre til Euronics og kjøpte nytt jern der. Det jernet ser veldig bra ut. :)

Når jeg først var ute og ruslet tok jeg turen bortom legesenteret. Skulle bestille time for influensavaksine. Men så hadde de ledig time et kvarter senere. Og vips så er jeg vaksinert. :nigo:

Og planene om å lage kort i dag er lagt på is. Det er så fint vær at jeg må ut og rusle. Tar nok turen bort til minstesøster. Kanskje blir det en tur ned til elva også. Se om de fine endene er der i dag. :bolledeig:

Skrevet

Øyh, jeg vil også ha. Krumkakejern altså. Men kvier meg litt. Dels pga. manglende lagringsplass i heimen og dels fordi jeg husker det eksen kjøpte. Det laget også megatykke kaker. Hvordan klarer man å se sånt før man har kjøpt katta i sekken, eller kanskje heller "jernet i skapet" i dette tilfellet? :klo:

Skrevet

Beklager forresten alle mine tastfeil om dagen, jeg har aldri hatt så lange negler før.

:fnise:

Skrevet

Mårnings i fjøset!

Skrevet

Jeg er glad jeg brukte mye av dagen i går utendørs, for i dag er det visst gråvær igjen. Så da passer det godt å sitte inne i kortmakeriet. :jepp:

Det blir nok en tur ut i ettermiddag. Det er tenning av julegrana på torvet i dag. Og såfremt det ikke plasker ned blir det nok en tur dit. :tree:

Øyh, jeg vil også ha. Krumkakejern altså. Men kvier meg litt. Dels pga. manglende lagringsplass i heimen og dels fordi jeg husker det eksen kjøpte. Det laget også megatykke kaker. Hvordan klarer man å se sånt før man har kjøpt katta i sekken, eller kanskje heller "jernet i skapet" i dette tilfellet? :klo:

Jeg vet egentlig ikke helt jeg. :vetikke: Håper bare at det jeg har kjøpt er bra (men det kan selvsagt være at jeg har bommet). Det første jernet jeg kjøpte kunne jeg se glippet mellom stekeflatene...

Lurer på det samme som Cata!

Og jeg har ikke noe godt svar.

Beklager forresten alle mine tastfeil om dagen, jeg har aldri hatt så lange negler før.

:fnise:

Jåla. :fnise:

Mårnings i fjøset!

Mårnings, Fuggel'n. :)

Skrevet (endret)

:sexy:

Her høljer det ned, jeg skal vaske klær og trene.

Artig dag.

Heldigvis var det sol og fint i går, og jeg var på tur! :)

Men akkurat nå.. :Gjesp:

Kos deg med å lage superfine kort i dag! :klem:

Endret av loffen
Skrevet

Det plasker ned her og. :regn:

Så jeg orket ikke gå ut for å se på juletretenninga. Får se på treet en kveld det er oppholdsvær. Jeg ser liksom ikke helt sjarmen i å stå med paraply og slagstøvler og se på at juletreet tennes. Da har jeg det bedre her inne hvor det er både tørt og varmt. :jepp:

En bestilling på seks kort er gjort ferdig i dag. Og nå er det vel tid for å se om man får laget seg noe mat. Jeg er sulten. :spise:

Skrevet

Jeg har ingen grunn til å våkne så tidlig i dag. :Gjesp: Men jeg får ikke sove mer. :Gjesp:

Ja-ja, da får jeg kanskje mye ut av dagen da. :kaffekopp: Dessuten liker jeg sånne tidlige morgenstunder. Jeg koser meg med frokost, kaffe, radio og pc. Ja, og med Turbo da. :catmilk:

God morgen, forresten. :kaffekopp:

Hva dagen kommer til å bringe aner jeg ikke. Må vaske en maskin med klær. Det er det eneste som står på MÅ-lista.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...