Rosalie Skrevet 27. oktober 2014 #1461 Del Skrevet 27. oktober 2014 Så herlig! Du har virkelig tatt rett valg, altså, med å flytte nærme slekta di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #1462 Del Skrevet 28. oktober 2014 God morgen. Jeg har ikke vært ute enda, men gjennom kjøkkenvinduet ser jeg at det blåser og regner. Jeg aner forøvrig ikke hva denne dagen bringer. Jeg er trøtt og sliten. Flyttinga henger i kroppen enda, og jeg la meg altfor sent i går kveld... Men det bryr meg egentlig ikke så veldig. Jeg har ingenting jeg MÅ gjøre i dag. Ja, bortsett fra at det er tomt for melk her. Så enten må jeg i butikken en tur, eller så må jeg drikke kaffe uten melk i morgen tidlig... Jeg skal ihvertfall ha noe kvalitetstid med Mr.Lahlum i dag. Så herlig! Du har virkelig tatt rett valg, altså, med å flytte nærme slekta di. Ja, jeg er ganske så sikker på at jeg har valgt rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 28. oktober 2014 #1463 Del Skrevet 28. oktober 2014 Skikkelig ruskevær for tiden, og synes det blir skrekkelig tidlig mørkt nå... Og enda er det nesten to måneder til sola snur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #1464 Del Skrevet 29. oktober 2014 God morgen. Sovna til lyden av regn som slo mot ruta i går kveld. Og da jeg våkna i dag tidlig var det jammen meg blå himmel ute. Hva dagen skal brukes til er helt uklart. Er ikke så mye energi i skrotten for tiden. Blir nok mye sofa og bok i dag også. Men en liten rusletur må jeg nok ha når været er bra. Ellers må jeg bare lade så godt jeg kan. For lørdag ettermiddag kommer to små gutter som skal overnatte hos tante. Og minstemann er en travel liten mann, så jeg regner med at det kommer til å kreve ganske mye av tante. Men-men, heldigvis er en flink storebror med, så jeg trenger ikke løpe etter minsten hele tiden. Godt med litt hjelp. Skikkelig ruskevær for tiden, og synes det blir skrekkelig tidlig mørkt nå... Og enda er det nesten to måneder til sola snur Huff ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #1465 Del Skrevet 29. oktober 2014 En dusj og en ekstra gjorde nesten underverker. Tror jeg tar en bytur i finværet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. oktober 2014 #1466 Del Skrevet 29. oktober 2014 Veldig godt med litt oppholdsvær og ute! Skulle bare ønske jeg kunne styrte ut og nyte i stedet for å stå inne og glo på skjermen... Håper du koser deg i byen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #1467 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ble en veldig koselig bytur. Fikk jammen kjøpt noen julegaver i dag også. Og nå er jeg sliten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter #1468 Del Skrevet 30. oktober 2014 God morgen. Ser ut til å bli en fin dag i dag også. Himmelen er ihvertfall rosa, og det pleier å være et godt tegn. Turbo er helt turbo nå. Flyr tulling rundt her. Jeg drikker spiser skive med leverpostei, hører på radio og tar livet med ro. Jeg antar at jeg må ut en tur i dag. Også ser jeg for meg at det må vaskes en maskin med klær. Ellers ingen planer. Tar dagen som den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #1469 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Morn-morn. Etter to fine dager er det igjen her i bygda. Håper det blir lettere utover ettermiddagen og kvelden. Jeg synes litt synd i de ungene som skal ut og gå Halloween i regnet. Jeg vet mine tre kommer en tur. Men de tør ikke gå til ukjente. Så de blir kjørt rundt til kjentfolk og slipper å bli altfor våte. Bortsett fra de tre, aner jeg ikke hvor mange jeg kan regne med at kommer. Endret 31. oktober 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 31. oktober 2014 #1470 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ser vel ikke så veldig bra ut med tanke på oppholdsvær i dag... Men håper Sauen har en fin fredag og koser seg med Lahlum og innevær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter #1471 Del Skrevet 31. oktober 2014 Blir mange våte unger her i distriktet ja... Men jeg er godt forberedt til de som måtte ringe på. Godteskålene er velfyldte. Mr.Lahlum har jeg ikke sett noe til i dag. Ble ferdig med boka i går kveld. Så nå må jeg bare håpe at han skriver fort... Men jeg har kost meg så langt i dag. Hatt koselig kaffebesøk. Vært en tur på butikken. Og ellers bare sløvet. Snart lage grøt til middag. Også blir det vel noe å se på tv etterhvert. *koser meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 31. oktober 2014 #1472 Del Skrevet 31. oktober 2014 Her står bollen med gosis klar ute i gangen. Ungene har både slaps og regn å traske seg gjennom men jeg håper de får en fin kveld likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2014 #1473 Del Skrevet 31. oktober 2014 Vi hadde akkurat nok godteri, nok til at Noen og jeg kunne kose oss med hver vår lille Kindersjokolade nå. De er så gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. november 2014 Forfatter #1474 Del Skrevet 1. november 2014 God morgen. Stille morgen her i Fjøset. Radio, kaffe og frokost som vanlig. Også får jeg vel spille noen hjernedøde spill før jeg begynner å gjøre noe fornuftig. Må få huset i orden til det kommer to små overnattingsgjester. Det kom ikke så mange unger på døra her i går. Så det er rikelig med godteri igjen her. Jeg spiste nok litt mer enn jeg hadde godt av i går kveld. Og kjenner at det meste må ut av huset. Får holde igjen litt lørdagsgodt til guttene (og en liten bit til meg også... ) også sender jeg nok resten med minstesøster når hun kommer med guttene. Hun og svoger skal jo ha halloween-fest med venner i kveld, og da får sikkert godteriet bein å gå på... Her står bollen med gosis klar ute i gangen. Ungene har både slaps og regn å traske seg gjennom men jeg håper de får en fin kveld likevel. Det ble nok litt for vått for ungene her. Ikke mange som dukket opp... Vi hadde akkurat nok godteri, nok til at Noen og jeg kunne kose oss med hver vår lille Kindersjokolade nå. De er så gode. Kindersjokolade er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. november 2014 Forfatter #1475 Del Skrevet 3. november 2014 God morgen. En stille mandagsmorgen er godt etter en helg med full fart. Det gikk veldig greit å ha guttene her. Jeg fryktet det verste i forhold til minstemann og nattesøvn, men det gikk over all forventning. Det tok vel en halvtime å roe ham ned i senga. Men deretter sov han nesten hele natta. Våknet bare et par ganger, og da var det bare å dytte i smokken og legge over dyna før han sovnet igjen. Men jeg kjenner at jeg er sliten. Som jeg sa til minstesøster da hun hentet dem - det blir ikke hver helg jeg har overnattingsbesøk... I går kveld fikk jeg melding med spørsmål om jeg ville være med på bedehuset en tur. Og det ble en fin kveld der. Godt med et møte igjen. I dag vurderer jeg igjen om jeg skal dra på mandagsklubb. Vi får se hva dagen bringer. Først skal jeg ihvertfall en tur på Europris. Ser i kundeavisa at de skal ha ensfargete røde gardiner på tilbud. Og jeg har lyst på nye julegardiner til stua... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. november 2014 #1476 Del Skrevet 3. november 2014 Så bra at overnattingsbesøket gikk fint i helga! Men skjønner godt du er sliten, det krever sitt av en voksen skrott med to små på besøk. Håper du får en fin mandag og finner fine gardiner på tilbud! Her må det handles inn litt småtteri etter jobb, og så MÅ jeg får støvsugd hjemme i ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. november 2014 #1477 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er sliten nok når jeg har hatt én på besøk... Ikke fordi noen av dem er vanskelige, men fordi det krever en konstant tilstedeværelse og oppmerksomhet jeg ikke er vant til - vanligvis kan jeg jo vase rundt og være litt halvsløv hjemme... Godt at de sovnet greit - det gjør det mye enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. november 2014 #1478 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er sliten nok når jeg har hatt én på besøk... Ikke fordi noen av dem er vanskelige, men fordi det krever en konstant tilstedeværelse og oppmerksomhet jeg ikke er vant til - vanligvis kan jeg jo vase rundt og være litt halvsløv hjemme... Godt at de sovnet greit - det gjør det mye enklere. Enig i dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. november 2014 Forfatter #1479 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) God morgen. Egentlig er det godt å ha med storebror i tillegg når jeg skal passe minsten. Han er såpass stor nå at det er hjelp i ham. Han kan se etter lillebror mens jeg er på do eller ute med søpla (jeg synes det er greit å få drittbleier rett ut i søpla...). Og han er flink til å leke med lillebror også. Så helt greit å ha dem begge samtidig. Men ja, det henger i kroppen enda. Slitsomt å være barnevakt... I går ble det tur til byen. Veldig koselig på mandagsklubben. Mye likt med mandagsklubben i Trondheim, men snittalderen er nok noe høyere her. Jeg følte med veldig ung der... Men det blir nok å gå dit senere også. Dessuten fant jeg fine gardiner i går. Ensfargete røde med maljer. Tror stua mi blir fin til jul i år. I dag kommer minstesøster for å hjelpe meg med litt vasking. Har liksom ikke fått gjort skikkelig rent her etter flyttinga. Blir litt kattevask når jeg gjør rent selv. Knærne er ikke så glad i for mye bøy og tøy. Så godt å få litt skikkelig hjelp. Endret 4. november 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. november 2014 #1480 Del Skrevet 4. november 2014 Godt du fikk en fin tur til byen i går Jeg var en tur på Ikea etter jobb i går (ikke dumt med laksemiddag til 55 kroner ), og en tur innom litt butikker på kjøpesenteret etterpå. Så hjem til støvsuger og sofa. Ikke overflod av energi for tida, men godt for alt som er gjort - og satser på at energinivået er stigende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå