Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #1061 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg trekker forøvrig tilbake alt jeg sa om regnværsdag. For nå er det strålende *strax klar for kjøpesenteret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. juni 2014 #1062 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg nekter å forholde meg til skattepenger som tilbakebetales. Selger restskatten min på 1025kr til høystbydende over 2000kr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #1063 Del Skrevet 27. juni 2014 Har kjøpt mat, hentet medisiner, kjøpt leke og klær til mini på mindre enn en time. Sitter nå fornøyd på bussen hjem igjen. Gleder meg til å ha resten av dagen hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. juni 2014 Forfatter #1064 Del Skrevet 27. juni 2014 MarianneE: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. juni 2014 #1065 Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Jeg nekter å forholde meg til skattepenger som tilbakebetales. Selger restskatten min på 1025kr til høystbydende over 2000kr....Unnskyld, men Godt å se at du har galgenhumor. Hjemme fra jobb. I morra skal vi kjøre norn timer nordover for å se på pappa hoppe ut av et fly. Det er det eneste han ønsker seg til 60-årsgave, så da får han tandemhopp. Endret 27. juni 2014 av Rosalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. juni 2014 #1066 Del Skrevet 27. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. juni 2014 Forfatter #1067 Del Skrevet 28. juni 2014 God morgen. og vind i dag. Jeg klarte å bli solbrent på halsen i går. Så i dag blir det ekstra tjukt lag med solkrem. Ikke planer om jeg har tenkt å sitte inne. Det er tross alt I går kom jeg på at jeg kunne invitere ADHD på besøk i dag. Hun er gressenke i helga. Så da får jeg ta bussen ned til kjøpesenteret, handle inn til en god lunsj og litt enkel middag (hadde jeg bare visst hva jeg skal finne på til middag...). Også møter jeg henne ved kjøpesenteret for å ta samme buss hjem til meg igjen. Unnskyld, men Godt å se at du har galgenhumor. Hjemme fra jobb. I morra skal vi kjøre norn timer nordover for å se på pappa hoppe ut av et fly. Det er det eneste han ønsker seg til 60-årsgave, så da får han tandemhopp. Hurra for pappa'n din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #1068 Del Skrevet 29. juni 2014 God morgen. Stille søndagsmorgen i Fjøset. Og ja, som vanlig koser jeg meg på søndagsmorgenen. Det er ukas fineste dag det. Da er det så mye fin musikk på radioen. *koser meg* Senere i dag går ferden til lillesøster. Der skal det spises kake til ære for at hun snart fyller 40. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #1069 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Vente på buss er kjedelig. Endret 29. juni 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #1070 Del Skrevet 30. juni 2014 God morgen. I dag er eneste planen jeg har å lese av strømmåleren. Utover det skal jeg bare ta ting som de kommer. Har tenkt å være hjemme hele dagen. Hvis jeg ikke finner på noe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #1071 Del Skrevet 30. juni 2014 *rap* Godt med en matpause. Effektivitet i kortmakeriet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. juni 2014 #1072 Del Skrevet 30. juni 2014 Nå begynner det å bli på tide med ferie... Hatt narkolepsidvaledag i dag, heldigvis begynner ferien på fredag. På søndag tar vi båten til Danmark, og kjører deretter sørover mot Belgia og Frankrike. Det skal bli digg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #1073 Del Skrevet 1. juli 2014 God morgen. Nå synes jeg været snart kan innse at Sauen har et stort behov for og varme... I dag skal jeg og regnjakka på bytur. Må innom foreninga en tur. Lokalet var utleid i helga, og da pleier det å være en utfordring å få lydanlegget til å virke etterpå. Det er alltid noen klåfingra som er borti og gjerne kobler noen ledninger litt annerledes og skrur litt på knottene på miksepulten... Og bestisen og jeg har ansvaret for torsdagens arrangement. Greit å sjekke lyden i dag - i tilfelle vi må innhente assistanse for å få det tilbake til normalen... At jeg skal ha talen på torsdag - og enda ikke skrevet et eneste ord - det snakker vi ikke så høyt om... Nå begynner det å bli på tide med ferie... Hatt narkolepsidvaledag i dag, heldigvis begynner ferien på fredag. På søndag tar vi båten til Danmark, og kjører deretter sørover mot Belgia og Frankrike. Det skal bli digg! Håper dagene fram til ferien går fort og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 1. juli 2014 #1074 Del Skrevet 1. juli 2014 Sent innom i dag, men er vel fremdeles bedre sent enn aldri? Eller? Trøtt som en sokk, sagt høyt at jeg skal trene i dag, og så ut og spise etterpå. Må mentalt forberede meg på å ikke sette meg fast i sofaen på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. juli 2014 #1075 Del Skrevet 1. juli 2014 Håper anlegget ikke bydde på for store utfordringer... Mye bedre form i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #1076 Del Skrevet 2. juli 2014 God morgen. i dag blir det noen timer ute for min del. Ser for meg at jeg skal sitte ute på terassen, drikke juice - og kanskje komme igang med talen jeg skal holde i morgen. I ettermiddag blir det en tur til foreningen. Må dekke bord, og pynte lokalet til morgendagens arrangement. Også skulle jeg snart vært innom en butikk for å kjøpe ny jeans til ferien... Men det blir ikke i dag... Sent innom i dag, men er vel fremdeles bedre sent enn aldri? Eller? Trøtt som en sokk, sagt høyt at jeg skal trene i dag, og så ut og spise etterpå. Må mentalt forberede meg på å ikke sette meg fast i sofaen på veien Bedre sent enn aldri ja. Hvordan gikk det? Kom du deg på trening? Håper anlegget ikke bydde på for store utfordringer... Mye bedre form i dag. Neida, gikk greit med anlegget. Var selvsagt ikke noe liv i det da jeg skrudde det på. Men etter litt leting fant jeg en løs plugg, og et hull den passet inn i. Og noe sier meg at en eller annen hadde vært forutseende nok til å dra ut den pluggen bevisst, for å hindre at miksebordet ble leketøy for små korpsmusikanter (lokalet ble brukt som overnattingssted for et skolekorps). Det var nemlig strømtilgangen til miksebordet som var dratt ut... Godt at formen var bedre i går. Håper du får gode dager fram til ferien nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 2. juli 2014 #1077 Del Skrevet 2. juli 2014 Nyt sola Sauen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #1078 Del Skrevet 3. juli 2014 God morgen. Her er det atter Men aldri så galt at det ikke er godt for noe. Kanskje jeg klarer å bli sittende ved pc'n lenge nok til at talen min blir ferdig. Jeg skal tross alt holde den i kveld... Ellers er det bare en uke til jeg vender snuten mot Fuggelland. Nyt sola Sauen Takk, det gjorde jeg i går. I dag søker jeg ly for regnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. juli 2014 #1079 Del Skrevet 3. juli 2014 Litt regn her også i dag, men skal visst lysne etterhvert. Tror egentlig naturen her hadde trengt noen dager til med regn, kommet altfor lite i forhold til den lange tørkeperioden det har vært. Enkelte trær er jo allerede gule i løvet... :kaffekopp: Her trengs krutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #1080 Del Skrevet 3. juli 2014 Talen min er ferdig. Og Turbo er ute og leter etter trøbbel. Hun får stadig juling hun. Sånn er det å være minst av kattene i nabolaget. Matmor sitter liksom bare og venter på å høre hyl og skrik... Litt regn her også i dag, men skal visst lysne etterhvert. Tror egentlig naturen her hadde trengt noen dager til med regn, kommet altfor lite i forhold til den lange tørkeperioden det har vært. Enkelte trær er jo allerede gule i løvet... :kaffekopp: Her trengs krutt... Tørke er vi ikke plaget med her i distriktet for tiden. Men jeg håper at dere blir ferdig med vanninga før jeg kommer sørover på ferie. Jeg trenger masse sol og varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå