Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skattepenger her også. Og så dukker vel feriepengene opp i morgen. :hoppe:

:hoppe: Blir kjekt det, når dere snart reiser på tur til det store Ytlandet.

Får ikke feriepenger jeg. Men fem store lapper fra Skatteetaten er feriepenger godt nok for meg. En del av de lappene blir nok liggende igjen på ulike steder i Fuggelland. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for å pakke veska og komme seg avgårde til niese. Får bruke bittelitt av skattepengene på å rusle innom bakeriet og kjøpe noe godt til vesla. Regner med at det er frokosttid for henne når jeg kommer. :jepp:

Mesteparten av skattekronene mine havner på kontoen til Skravla... :ler:

:ler: Sånn kan det gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skattepenger og feriepenger på konto - ikke feil altså! :nigo:

Håper det løser seg med tarm/mage-trøbbelet ditt, Sauen og at legen kan bli enig med seg selv om hva som er viktigst og hva som vil fungere best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skattepenger her også i dag. Hele 1350 kr Tror jeg det var. Godt mannen fikk mye mer som jeg kunne stikke av med ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Nok en tidlig og rolig morgen, med frokost, kaffe, radio og pc. Jeg har vært oppe i snart en time nå, og allerede har været skiftet flere ganger. Jeg håper det snart bestemmer seg for at det skal være sol i dag. :jepp:

Gårdagen ble veldig fin. Det er koselig med litt kvalitetstid sammen med niese. :hjerte: Og hjemme hos henne bor mammaen til Turbo. Så det ble masse kattekos også. Ja, og litt vofsekos også. Det bor en stor polarhund der også (ikke akkurat av det rolige slaget - hun er en tenåring med masse energi). Og etter at jeg hadde spist, skravlet, blitt frisert og kost med pus og vofs, gikk ferden videre til bestisen. Så ble det mer skravling... Ja, det ble en fin dag. :jepp:

I dag blir det visst en tur til på Martnan. Ei venninne er gressenke noen dager, og trenger litt aktivisering. Så da blir det en rusletur på Torvet, og sikkert en matbit ett eller annet sted i byen. Også må jeg få kjøpt batterier til vekta mi. Jeg får ikke sjekket min ukentlige BMI før jeg har nye batterier...

Skattepenger og feriepenger på konto - ikke feil altså! :nigo:

Håper det løser seg med tarm/mage-trøbbelet ditt, Sauen og at legen kan bli enig med seg selv om hva som er viktigst og hva som vil fungere best.

Aldri feil med ekstra penger på konto. :nigo:

Jeg håper også at jeg får en mage som fungerer litt bedre snart. Begynte forsiktig med kjøtt igjen i går. Da spiste jeg ost og skinke på lunsjen min. Og det smakte fantastisk godt. Jeg er en smule stiv i leddene i dag, men det får jeg bare leve med. Heller litt stive ledd enn vond mage...

Skattepenger ankommet her også. 7000 kr nærmere status "gjeldfri". :nigo:

:nigo:

Skattepenger her også i dag. Hele 1350 kr Tror jeg det var. Godt mannen fikk mye mer som jeg kunne stikke av med ;):lur:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skikkelig morgensau om dagen jo! (en sau kan vel ikke være morgenfugl? :klo: )

Koselig å lese om fine dager i fjøstraktene :strix:

Kvalitetstid med venner og familie er gull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har visst blitt en morgensau. :jepp: Også er jeg helt bevisstløs når klokka bikker 21 om kveldene... :sjenert:

Og ja, jeg har fine dager nå. Jeg trives med livet, slik det er nå (hvis vi ser bort fra kranglemagen). Jeg har fremdeles noen grep å ta for å få det enda finere. Men det er ting jeg kan jobbe med, og som jeg er veldig motivert for å jobbe med. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har visst blitt en morgensau. :jepp: Også er jeg helt bevisstløs når klokka bikker 21 om kveldene... :sjenert:

Høres veldig kjent ut... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig kjent ut... :natti:

Ja, jeg har skjønt at vi har en forholdsvis lik døgnrytme for tiden. Natteranglere? Nei, ikke vi to... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forøvrig bestilt togbilletter for ferien nå. Og det blir bare fire timer i hovedstaden. Jeg håper det er noen som har tid og lyst til å møte meg for å spise lunsj. Jeg ankommer Oslo s den 23.juli kl 10.05 og reiser derfra kl 14.27. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt en fin dag i byen. Koselig å møte venninne og skravle. :)

Også er det ufattelig godt å komme hjem til sofaen igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ny regnværsdag med nye muligheter. En liten tur til kjøpesenteret. Må ha litt mat til helga, påfyll av medisiner og bursdagsgave til mini-nevø. Ellers har jeg noen kort som skulle vært laget, noen klær som skulle vært vasket, noe oppvask som skulle blitt tatt... Ja-ja, vi får se hva dagen bringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...