Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å komme igang med vaskinga. :sjenert:

Men jeg har fått bestilt en togbillett, handlet litt scrappeutstyr på nettet (opphørssalg må utnyttes), slarvet med ei venninne på chat... :fnise:

Litt mat nå, så får jeg prøve å komme igang... :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig telefonsamtale! :hoho: Forresten så er Norsk Tipping veldig vant til at folk ikke tror dem når de ringer. ;)

Arbeidslysten her er også helt fraværende. Ett døgn etter at gubben dro på sykkelhelg, så er leiligheten ganske bombet. Skjønner ikke det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var liksom telefonsamtalen sin det. :flau:

Fikk spadd fram nok arbeidslyst til at leiligheten ser ganske presentabel ut. Måtte liksom få orden på alt i dag. Regner med at kveldens gjest også kommer til å ta en titt innom soverommet. :lur: Så det nytter ikke å hive rotet inn der heller på sånne dager.

Men nå er det bare igjen å ordne klart et ostefat, så kan gjesten komme. Gleder meg. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Ny dag og nye muligheter. Blir nok en tur på gudstjeneste i dag, tenker jeg. :jepp:

Også skal jeg si hadet til to gode venner som skal flytte fra byen. :grine:

Men aller først skal jeg nyte noen rolige timer med radio, pc og :kaffekopp:

Kvelden i går forsvant så fort. Timene flyr når man har trivelig besøk. Det ble mye skravling om kort, scrapping, strikking, ferie, framtidsplaner, familiene våre (vi er barndomsvenner og kjenner hele familien til hverandre)... :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært utrolig fin. :bolledeig:

Og nå er planene for resten av dagen veldig klare.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, jeg glemte et punkt på lista over planene for ettermiddagen og kvelden: :sjokolade:

*i kveld nekter jeg å telle kalorier*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Har hatt en fin helg. Og tror det er en fin uke som venter. :jepp:

Litt usikker på dagens planer. Egentlig hadde jeg tenkt meg en tur til andre siden av byen. Det er flyttehjelpdugnad hos ei venninne. Ikke at jeg får lov til å gjøre så mye, men jeg er invitert til å være med på den sosiale biten (les: spise suppe og skravle). Men jeg er ikke helt sikker på om jeg skal dra, eller om jeg skal være hjemme i dag.

Også er det bare to og en halv uke til jeg reiser til Fuggelland. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!

Her er det småtrøtt mandag, men foreløpig :sol: ute.

Uansett hva du bestemmer deg for så håper jeg at du får en finfin mandag i fjøset! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings, Fuggel'n. :)

Det er ikke sol her. Bare :regn:

Jeg tror jeg blir hjemme i dag. Kose masse med kattene, tenker jeg. Nabo'n er på ferie. Så jeg passer kattene deres også denne uka. Og der inne er det tre vanvittig søte små nøster som løper rundt i stua. *smelt* Tenkte jeg skulle prøve å få tatt noen fine bilder av nøstene. Det hadde vært fint til kortene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må en liten tur i butikken. Men hva i all verden skal jeg finne på til middag? :klo:

*matlei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regninger er betalt. Har sett litt på billetter, men ikke kjøpt enda. Må tenke litt. Vurderer å ta en overnatting eller to i Oslo på veg hjem igjen... Men det er litt avhengig av når evt kjentfolk i hovedstaden er hjemme. Skal jeg først stoppe der, så er det jo koselig å treffe kjentfolk... Det er i såfall rundt 25.juli det er snakk om at jeg dumper ned i byen... *hint-hint*

Jeg har ingen planer da foreløbig, hverfall (men det er tross alt ferie, så her gis ingen garantier :fnise: ), så et treff burde la seg gjøre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Har vært oppe et par timer nå. Har spist frokost, sluppet ut Turbo og grublet litt over dagens gjøremål. Og fått unna en del nødvendige (og en del mindre nødvendige) gjøremål på nett.

Jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skal ha hjemmedag. Eller om jeg skal ta en tur til byen. Martnan begynner i dag. Egentlig er ikke jeg så veldig glad i sånne arrangementer. Pleier å være for mye folk og for mye juggel å få kjøpt. Bondens marked er den fineste delen av markedet. Og jeg kommer som regel hjem igjen med en pose lakris eller noe sånt. Men likevel ender jeg som regel med å ta en tur for å se hvert år... :fnise:

Jeg har ingen planer da foreløbig, hverfall (men det er tross alt ferie, så her gis ingen garantier :fnise: ), så et treff burde la seg gjøre :jepp:

Jeg har kommet så langt i planleggingen at jeg har billett fra hovedstaden til Trondheim den 24.juli. Men jeg har ikke kjøpt billett fra Fuggelland til hovedstaden enda. Vakler litt i forhold til om jeg skal koste på meg en natt eller to i hovedstaden, eller om jeg skal ta hele reisen på samme dag. Men jeg får vel bestemme meg iløpet av få dager nå... Men om jeg tar hele reisen på samme dag, så blir det nok et par timer på Oslo S, så da hadde et lunsjtreff vært veldig koselig... :jepp:

*beslutningsvegring*

:kaffekopp:

Mårnings!

Takk for :kaffekopp:

*slurp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og plutselig hadde jeg visst planer for dagen. Om noen timer skal jeg til gastroskopi. :omg:

Ja-ja, greit for meg at andre avbestiller. Jeg vil gjerne få unna den undersøkelsen så fort som mulig jeg. Jeg tviler på at det kommer noe særlig nytt ut av den, og da blir det nye ventelister før neste undersøkelse. En gang i tiden må det forhåpentligvis komme et svar på hva som plager magen min (jeg tipper at svaret finnes i tarmene et sted).

*ikke mer mat eller drikke før kl 14*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle inn til nabo'n kanskje. Det er vel noen små pelsdyr som skal ha stell. Storepus skal nok ut for å lufte seg (Turbo kom akkurat inn - de kan jo ikke være ute samtidig...). Og de tre søte små må beundres litt i dag også. Noe så nydelig som kattunger finnes knapt... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er herlige! :strix:
Men farlig å omgås - kan fort ramle nedi ei litt stor lomme... :sjenert:

Trøtt fuggel i dag... *vrak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Rolig start på dagen i dag. Og det trenger jeg etter dagen i går. Den ble både forvirrende og slitsom.

Jeg ruslet en tur på Martnan. Tenkte jeg skulle finne bursdagsgaver til søstrene mine der. Men det var litt for mye plastik-fantastik der. Jeg kjøpte en mini panfløyte til minstesøster. Og det var visst alt jeg kjøpte. Billig martnad for meg i år... Ja, og jeg brukte nesten to timer der...

Ellers ble dagen preget av forvirring rundt mage og kosthold. Legen mente ganske sikkert at jeg har irritabel tarm (så da er jeg nærmere et svar på mageproblemene). Jeg må gjennom et par undersøkelser til før jeg får diagnosen. Men legen mente jeg kom til å få en bedre sommer hvis jeg allerede nå la om kostholdet litt. Jeg fikk en liste over ja-mat og nei-mat. Og der havnet en av mine beste proteinkilder på nei-listen... Så etter en god samtale med legen ble vi enige om at jeg skal prøve å bli kjøtteter igjen. Så får vi se hvordan det går...

Mat er vanskelige greier... Men veldig gode greier... :sikle:

I dag går ferden til niese. Hårklipp står på programmet. :sexy:

Kattunger er herlige! :strix:
Men farlig å omgås - kan fort ramle nedi ei litt stor lomme... :sjenert:

Trøtt fuggel i dag... *vrak*

Ja, kattunger er herlige. Ingen fare for at de ramler nedi lommene mine da. Jeg har nok med Turbo. Orker ikke en til som klatrer i gardinene... :ler:

Men jeg gleder meg til å gå inn for å ta morgenstellet hos nøstene. Tre nydelige små langhårete nøster som løper rundt inne hos nabo'n. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...