Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Altinn sjekket. :nigo:

Da er det bare å vente til pengene tikker inn på kontoen min. Hadde vært kjekt om de kom før helga. For Obs-bygg har tilbud på maling ut uka (hvis ikke får jeg låne møbelpengene til skattepengene kommer)...

Blir deilig med et par uker i Fuggelland, da. Og Bob Dylan... Herlig!

Ja, Bob Dylan! :strix:

Blir koselig med Sauen på disse trakter! :hoppe:

Jeg gleder meg veldig til å komme sørover nå. :hoppe: Og gleder meg veldig til å se deg igjen. :hoppe:

Også må jeg innom den butikken du viste meg sist jeg var der... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men altså, før det blir noen misforståelser - det er ikke jeg som skal betale malinga til stua. Men jeg skal legge ut, og får trekke det fra på husleia utover høsten (vertinna er ikke spesielt rik hun heller). :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ny regnværsdag her i Saueland. Blæh! Jeg vil ha tilbake sommeren...

Men bortsett fra det er humøret godt. Det skjer så mye positivt for tiden, og det gjør godt. :bolledeig:

Turbo er ute nå. Men når hun er inne blir hun mer og mer kosepus. Merker at hun blir mer voksen og rolig. Og det er deilig. Det er langt mellom de gangene hun henger i gardinene, biter meg eller raser tulling rundt i stua nå. Også vil hun veldig gjerne ligge ved siden av meg når hun sover. :hjerte:

Hva denne ubrukte dagen skal brukes til er litt uklart enda. Kanskje blir det trening. Men jeg er litt usikker på hvor lurt det er å trene i dag. Skrotten er ikke helt samarbeidsvillig. Men vi får se hvordan det utvikler seg.

Selv om sydenturen ble avlyst, så ble jeg glad av å lese her inne! :klemmer::smilbla:

:hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg klarte å legge igjen medisinene mine hjemme i dag. Så da har jeg kommet meg gjennom arbeidsdagen på store mengder sukker - eneste som kan ha en viss oppkvikkende effekt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånt er kjedelig, Rosalie. Eller ikke bare kjedelig. Glemte medisiner er krise - ihvertfall for meg. Håper du får hentet deg inn igjen raskt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke trening i dag. Noen ganger er det lurt å lytte til kroppen. :jepp:

Så da ble det en liten tur til Staples for å kjøpe konvolutter. Og jeg tror det hoppet noen andre småting oppi handlekurven min også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

:regn::fryser:

I dag blir det stort sett hjemmedag. Har noen planer i kortmakeriet mitt. Ja, også blir det nok litt husarbeid... Og i ettermiddag blir det en tur til Felleskjøpet. Naboen og jeg skal avgårde for å fylle opp lageret med kattesand og kattemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvasken er tatt og et kort er kreert. :jepp:

Ja, og Turbo har vært ute og fått litt juling igjen. Store hannkatter er visst farlige. Ihvertfall kom hun som en rakett da jeg åpnet døra for å se hva som foregikk. Hannkatten bråsnudde da han fikk se meg. Og nå sover vesla godt på teppet sitt. Blir nok inne resten av dagen. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på et kort til. Men noen ganger må jeg ha en tenkepause før kortet blir ferdig.

Så da ble det en dusj. Må jo sørge for å være ren og pen til jeg skal menge meg med bøndene på Felleskjøpet. :sexy:

Ostesmørbrød i ovnen. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp::Gjesp::kaffekopp:

Tungstartet sau i dag. :Gjesp:

Ble en kjekk handletur sammen med nabojenta i går. Kattesand, kattemat og nye matskåler til Turbo ble kjøpt (ja, og nabo'n kjøpte vel omtrent det samme til sin katt). Deretter kjørte vi til Obs Bygg, og kjøpte maling til stua mi. :bolledeig:

I dag har jeg egentlig mange planer, men hva det ender opp med gjenstår å se. Jeg må ihvertfall våkne før jeg prøver meg på noe. Skal betale regninger, kjøpe billetter til ferien og så har jeg noen ærend i byen. Men vi får se hvordan det går med den byturen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regninger er betalt. Har sett litt på billetter, men ikke kjøpt enda. Må tenke litt. Vurderer å ta en overnatting eller to i Oslo på veg hjem igjen... Men det er litt avhengig av når evt kjentfolk i hovedstaden er hjemme. Skal jeg først stoppe der, så er det jo koselig å treffe kjentfolk... Det er i såfall rundt 25.juli det er snakk om at jeg dumper ned i byen... *hint-hint*

Men nuh blir det bytur. :opplyser:

*se opp for sau i farta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten sau har kræsjlandet i sofaen. :veslejenta:

Nødvendig tur til byen er unnagjort. Og togbillett til Fuggelland er kjøpt. Returen står åpen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I ettermiddag:

:mobil:

-hallo

-snakker jeg med Sauen Shaun?

-ja...

-hei, jeg heter NN og ringer med en god nyhet fra NN-firma.

-jaha...hva skal dere selge meg nå?

-ingenting, jeg ringer angående den undersøkelsen du var med i for en stund siden. Den om helse og sunn livsstil. Der hovedpremien er en tur til Maldivene. Du er med blant de 30 siste, så kanskje jeg ringer deg igjen i slutten av måneden om den turen.

-hæ? Hva snakker du om?

-den undersøkelsen du deltok i for åtte måneder siden.

-det kan ikke jeg huske. Dette skjønner jeg ikke noe av.

-det er slik at dere som er blant de 30 siste er trukket ut til å få en foreløpig premie til en verdi av 700kr.

-dette tror jeg ikke noe på. Hvilke haker følger det ved dette?

-bare 79kr i porto. Skal vi si at jeg sender deg premien da?

-vent nå litt... dette skjønner jeg absolutt ikke noe av... jeg husker ikke å ha deltatt i noe... hva ER dette egentlig for noe tull?

-du har vunnet omega3-kapsler for 700kr.

-omega3 vil jeg ikke ha. det vil jeg virkelig ikke ha. den premien kan du gi til noen andre.

-hehe, det er greit. det er helt frivillig om du vil ha premien. Men kanskje vi snakkes om turen til Maldivene om noen uker.

-æh, ja kanskje det...

-ha en fin kveld

-takk. Hade.

Stakkars mann. Snakk om å møte en skeptisk vinner. Og skal tro om jeg kommer til å tro på det hvis jeg vinner tur til Maldivene. :hoho:

Og etter nærmere ettertanke, så tror jeg faktisk det stemmer at jeg svarte på noen spørsmål på nettet en gang for lenge siden. Men jeg kommer sikkert aldri til å tro på det om jeg vinner. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig forestille meg hvordan en samtale med Norsk Tipping vil utarte seg ja... Jeg kommer sikkert ikke til å tro dem før pengene er inne på konto, og da kommer jeg sikkert til å trippelsjekke at det virkelig er jeg som har vunnet... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellers kan jeg opplyse om at karamellisert popcorn er veldig godt, men kvalmende søtt i store mengder. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Innom og ønsker en god kveld og helg i fjøset :klem:

Takk for det. Ønsker det samme for deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Har vært oppe i snart en time, og det har allerede skiftet mellom strålende sol og heftige regnbyger flere ganger. Nå synes jeg det snart kan stabilisere seg på sol. :jepp:

Ytterdøra står på gløtt, for jeg orker ikke slippe Turbo ut og inn hele tiden. I det øyeblikket sola stikker fram skal hun ut. Og i det sekundet himmelens sluser åpner seg henger hun i sprossene på vinduet og hyler for å få komme inn...

I dag står det :husarbeid: på programmet. I kveld kommer det besøk, så da er det best å få shinet kåken litt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...