Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Ja det var det vi googlet oss fram til vi også. Så får det heller være en tur med litt mindre gåing. Satser på mer vin. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo uansett viktig med jevnlige pauser når man er på tur :Nikke: Ikke glem den gode italienske isen :is: Jeg har stadig våte drømmer om et gelateria vi fant første gang jeg var i Roma, rett ved Piazza Venezia :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

:regn: I dag er det innevær. Og jeg er glad jeg trosset dårlig form og dro på butikken i går. For det er mye våtere ute i dag enn det var da. :jepp:

Turbo klarer ikke å bestemme seg for om hun skal være ute eller inne i dag. Klokka er bare ni, jeg har vært oppe i en time, og Turbo er ute for tredje gang... :roll:

Planer i dag... Nei, det har vi ikke... Jeg holder på å lage et nytt system for lagring av stæsjet jeg bruker i kortmakeriet, så kanskje jeg fortsetter ryddinga der. Det er så greit å ha et system som gjør det mulig å finne igjen det jeg skal bruke... :jepp:

Ellers har jeg tatt av bandasjene på tre av sårene nå. Det fjerde må jeg ha en liten plasterlapp på til stingene er borte og såret grodd (det er plassert sånn at nederste kanten av BH-en kan henge seg fast i stingene). Jeg våknet tre ganger i natt av at bandasjene klødde. Så da ble det klart for meg at det var best å gå uten. :jepp:

Så koselig med busstur. :strix:

Håper inderlig at du ser at du klarer sommerturen din, men jeg skjønner at du er i tenkeboksen også! Kanskje om du utsetter, så kunne du kanskje reise sammen med noen? Vet ikke om det er noe du hadde lyst til, men det er jo en liten sikkerhet i å være flere kanskje?

Vi reiser til Roma i dag, og hjertet hopper litt når jeg skriver det. Det har ikke helt sunket inn, da det ble bestilt tur litt i hyrten og styrten for bare ca 2 uker siden. Mannen hadde bursdag i går og dette ble gaven hans, lurer på hvordan jeg skal kunne toppe den når han blir 40 neste år. :ler:

Jeg kunne godt reist sammen med noen jeg. Men jeg aner ikke hvem det evt skulle være. :vetikke:

Så jeg får nok bare planlegge ferie på egenhånd. Er man singel (med stort sett bare gifte eller samboende venner), så er man singel...

Og selvsagt håper jeg at den planlagte turen til Kreta går som planlagt. Det sitter langt inne å avbestille. Og jeg avbestiller ikke før jeg må... Men likevel går jeg og grubler over om jeg må gjøre det... Det er som sagt et vanskelig valg...

Også håper jeg dere koser dere i Roma, selv om tåa di er vond. :klemmer:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Håper du får en fin innedag i ruskeværet. Jeg er veldig glad for at du har sendt sola hitover! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er ikke jeg som har sendt sola sørover. Jeg skulle gjerne hatt den her jeg... Men du får nyte den. Med de hektiske dagene du har for tiden unner jeg deg sol og varme. :klem:

Her har jeg akkurat vært ute og skilt to slåsskatter, og fisket inn en dyvåt og møkkete Turbo. Ser ut til at begge er uskadde. Så vi slipper dyrlegeregninger denne gangen også. Og nå tenker jeg Turbo får holde seg inne resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg måtte nok sette på nye bandasjer likevel. Jeg får bare klø fram til stingene er borte. Stingene henger seg fast i klærne. Heldigvis bare to dager til de skal taes nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg måtte nok sette på nye bandasjer likevel. Jeg får bare klø fram til stingene er borte. Stingene henger seg fast i klærne. Heldigvis bare to dager til de skal taes nå. :jepp:

*ser for meg mumieinnsurret sau*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler høyt!

Vi fikk nye vinduer i går. Så her går det i støvsuging, vasking og å få ting på plass igjen. Har fått vasket på steder jeg sjelden vasker, som bak kjøleskap og komfyr og under senga (rammemadrass).

Ellers er jeg den heldige vinner av elveblest over store deler av kroppen. Fy, som det klør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, god frokost, sovende Turbo og snart Sangtimen på radio. Joda, fin start denne søndagen også. :jepp:

Om noen timer skal jeg på gudstjeneste. Deretter har jeg ingen planer. Får se hva dagen bringer...

Gårdagen forsvant egentlig bare. Jeg fikk ryddet litt i alt scrappe-rotet mitt. Men så ble jeg lei av ryddinga, og laget et kort istedet. Måtte være litt kreativ også. :jepp:

:fnise: Ikke langt unna sannheten...

Ler høyt!

Vi fikk nye vinduer i går. Så her går det i støvsuging, vasking og å få ting på plass igjen. Har fått vasket på steder jeg sjelden vasker, som bak kjøleskap og komfyr og under senga (rammemadrass).

Ellers er jeg den heldige vinner av elveblest over store deler av kroppen. Fy, som det klør!

Æsj, elveblest er bare dritt. Det klør noe helt desperat. Håper det går fort over. :kose:

Og ellers syns jeg dette blogginnlegget er helt fantastisk:

http://monstersnupp.blogg.no/1400780846_22052014.html?c=1400931117428

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag går turen til legesenteret igjen. Endelig skal stingene bort. :jepp:

Og i kveld er det mandagsklubb. Hva jeg skal gjøre mellom der er noe uklart. Men jeg finner nok på noe (jeg holder f.eks på med den femte krimboka til Lahlum). :jepp:

Gårdagen ble veldig fin. Etter gudstjenesten ble jeg med et vennepar hjem. Noen timer med skravling og en tur på pizzarestauranten rett ved der de bor. Og vips var det blitt kveld før jeg kom hjem til Turbo igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Cata. :fnise:

Jeg er ikke mumie lenger. Men jeg skal visst gå med sårteip noen uker framover. Det gjør visst at arrene blir finere.

Nå sitter jeg og venter på at bussen hjem går. Koselig kveld på mandagsklubb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig morgenstund her i Saueland. Lokalsendinger på radio, kaffe i koppen, ridderost på knekkebrødene og lykkelig Turbo ute i :sol:

Så er spørsmålet hva dagen skal brukes til? Jeg burde vasket her, men er ikke sikker på om jeg har lyst til å gjøre det jeg burde. En maskin eller to med klær må vaskes. Men utover det tror jeg Mr.Lahlum får mest oppmerksomhet i dag. Også kanskje jeg tar en rusletur i ettermiddag. Kanskje... Kan-skje...

"Fra mumie til gavepakke"

Jepp, forbedring :hoppe:

:ler: Ja, stor forbedring. Og om en uke får jeg begynne å løfte vekter igjen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal prøve å ta det pent når jeg begynner å trene igjen. Har ikke tenkt å få et nytt opphold pga at jeg er uforsiktig. :)

I dag har jeg forøvrig vært ute nesten hele dagen. Og kan rapportere om en sau som har fått farge. :nigo:

Hvilken farge trenger man vel ikke snakke særlig om... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Ser ut til at det blir utedag i dag også. :sol: Hybelkaninen får bare leve det gode liv inne. Jeg bruker ikke sånne dager på husarbeid. :riste: Men i dag skal Sauen sitte i skyggen... :ler:

Jeg ser for meg at jeg bør ta fram symaskina snart. Men det blir ikke før i kveldinga i såfall. Jeg har noen bukser jeg tenker å forandre til capri og shorts. Siden vekten er i forandring, har jeg ikke lyst til å bruke masse penger på nye klær nå. Så jeg skal prøve å forandre litt på noen bukser som er litt for store...

Jeg har ikke sjekka værmeldinga for helga enda. Men jeg skal på tur lørdag og søndag. Og trenger noen klær som ikke ser ut som potetsekker... :fnise:

Øyh? Råååååsasævvvv?

:blink:

:jepp: Så lekker så... :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råsa gavepakkesau høres flott ut. :jepp:

Hurra for at du snart kan trene igjen, også håper jeg virkelig du kan dra på Kretaferien din!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...