Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Nyt knallværet! Var fint her også i går, og fikk vært ute noen timer (dog med en malekost i handa og ryggen til sola). I dag er det mer grått, og småvått, men tror det skal være relativt kortvarig. Er klar for mer finvær, gjerne mot helgen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har dukket opp noen skyer her også. Men temperaturen er perfekt for å sitte ute og lese bok. Noen planer tar smått form. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en super dag i finværet! :)

Jeg har kommet til meg selv igjen etter 17.mai. Blir jo helt utslitt av sånne dager. Men det ble en veldig fin dag, med koselig båttur og alt. :smilbla:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skyene forsvant igjen. Og det ble en deilig formiddage ute. Ble sittende noen timer sammen med Mr.Lahlum. :sol:

Ja, og Turbo fikk også noen fine timer ute i nydelig vær. :hjerte:

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en kjapp bytur. Måtte på Panduro for å få tak i magneter. Også fikk jeg fornyet busskortet mitt og handlet litt mat. Tenkte jeg skulle kose meg med en is også, mens jeg venta på bussen hjem. Men det rakk jeg ikke. For dama før meg i køen hos atb ble aldri ferdig... Ja-ja, jeg får spise is i morgen istedet... :jepp:

Så deilig!

:)

Ja, godværsdager er herlig. :)

Ha en super dag i finværet! :)

Jeg har kommet til meg selv igjen etter 17.mai. Blir jo helt utslitt av sånne dager. Men det ble en veldig fin dag, med koselig båttur og alt. :smilbla:

:klemmer:

Godt at du har fått henta deg inn igjen. Og det virket som dere hadde en fin dag ja. Koselig å få melding fra deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor har tydeligvis fått seg ny hammer, og den testet han nå i ettermiddag med dunder og brak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også, helt vilt som det lyner rundt her nå. Det har jo holdt på i timesvis. Burde ikke hatt på TV og mac muligens. Men begge er klare for utskiftning..

:icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Her er det nok en varm og nydelig dag. :sol:

Og jeg har planer om å lese ferdig boka mi ute i dag. :jepp:

Utover det skal jeg bli ferdig med kjøleskapsmagnetene. Tenker å få levert dem i kveld. Da skal jeg en liten tur i foreningen. Og før den tid må jeg dusje og skifte på sårene. Jeg tenkte å gjøre det i går, men utsatte det til i dag. Legen har satt en grense på dusjing og sårskift til maks tre ganger i uka (sårene skal ha mest mulig ro). *klør*

Ellers er det mye grubling for tida. Jeg må ta et vanskelig valg. Og for en sau med beslutningsvegring er ikke det enkelt... :roll:

Tor har tydeligvis fått seg ny hammer, og den testet han nå i ettermiddag med dunder og brak.

Han slo ikke hardt nok til at jeg hørte ham. Så hammeren er nok ikke av beste kvalitet... :fnise:

Her også, helt vilt som det lyner rundt her nå. Det har jo holdt på i timesvis. Burde ikke hatt på TV og mac muligens. Men begge er klare for utskiftning..

:icon_lol:

Jeg drar ut både tv og pc og det meste annet så snart jeg hører hammeren... *pyse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt vanskelig valg som må tas? :klem:

Håper du finner et godt svar til slutt...

Fin dag her, men blir full fart fra rett etter jobb og til kveldinga. Håper bare jeg rekker alt! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valg er ikke alltid lett å ta, men lytt til hjertet og magefølelsen din, der ligger svaret for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Ny strålende dag her. :sol: Og jeg har ingenting som må gjøres i dag. Jeg bør ta oppvasken og jeg bør vaske klær. Men jeg MÅ ikke... Og jeg har en ekstrem lyst til å kose litt med Mr.Lahlum ute på terassen i dag også. :strix:

Også fikk jeg akkurat sms om at niese kommer innom sent i ettermiddag. Go'jenta mi. :hjerte:

Gårdagen ble helt fantastisk. Skulle på en liten samling i foreningen. Og etterpå var det noen som foreslo :kaffekopp: og :is: i byen. Jeg tror jeg lo mer i går kveld enn jeg har gjort siste måneden tilsammen. Snakker om herlig gjeng. Og Sauen var ikke hjemme før midnatt...

Og takk for alle gode :klemmer: Det er ikke så veldig alvorlig det vanskelige valget jeg grubler over. Det er bare litt vanskelig å bestemme seg, selv om jeg innerst inne vet hva som er mest fornuftig. Det er ikke verre enn at framgangen rent helsemessig går mye senere enn jeg trodde i januar. Og ukene fram til planlagt sydentur går veldig fort. Så noe sier meg at jeg bør utsette den turen til våren. Pr. i dag er jeg ikke sterk nok til å legge ut på en sånn tur alene. Det vil være mye mer fornuftig å ta ferie i hjemlandet denne sommeren. Da har jeg tross alt norske leger og norske sykehus innen rekkevidde hvis jeg skulle trenge det. Og ikke minst har jeg kjent bakterieflora og kjent mat å forholde meg til (infeksjoner er det jeg frykter mest i forhold til sydenturen). Samt at jeg har kjentfolk i nærheten hvis jeg skulle trenge hjelp. Så det spørs om det ikke blir tur på hytta til lillesøster og tur til Fuggelland istedet. Men hjertet er ikke helt enig med fornuften enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Dagen i går forsvant så altfor fort. Trivelig ute på terrassen sammen med Mr.Lahlum og Turbo det meste av dagen. Og trivelig besøk av niese på ettermiddagen. :bolledeig:

Og dagen i dag kommer sannsynligvis til å forsvinne så fort den også. Bare en drøy halvtime til jeg må tusle til bussen. Jeg skal være ved foreningen før kl 9. For kl 9 starter en buss som skal til Røros. Og jeg gleder meg stort til å se igjen fjellbygda. Det var der jeg tilbragte mitt aller første år på hybel. :hjerte: Og en hel dag sammen med foreningsfolk er jo koselig.

Turbo er derimot ikke like fornøyd med dagens planer. For at jeg skal bort hele dagen betyr at hun må være inne hele dagen. MJAAAUUUUUU...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse på Bergstaden. Herlige byen. :strix:

Her ble det brå start på dagen. Kl litt over 7 begynte det å bråke noe infernalsk. Naboen over oss får nye vinduer. I morra er det vår tur. Så da må man være ferdig påkledd, senga må være flytta etc til kl 0700. Grøss... Men blir digg med nye vinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Fantastisk dag i går. Trivelig reisefølge, behagelig buss, masse vakker natur og masse god mat. Jeg lever lenge på den turen. Da vi stoppet ved en utrolig vakker foss var jeg så nær himmelen jeg kan komme her på jorda. Å komme ut av bussen, kjenne fjellufta, se den flotte og mektige fossen og høre bruset fra den... :strix:

Og planene i dag er ingen. Ikke skal jeg vaske, ikke skal jeg gjøre noe spesielt... Bare gjøre det jeg har lyst til når jeg orker. Ja, jeg er sliten etter turen. Men lykkelig sliten. :)

Kos deg masse på Bergstaden. Herlige byen. :strix:

Her ble det brå start på dagen. Kl litt over 7 begynte det å bråke noe infernalsk. Naboen over oss får nye vinduer. I morra er det vår tur. Så da må man være ferdig påkledd, senga må være flytta etc til kl 0700. Grøss... Men blir digg med nye vinduer.

Jeg koste meg hele dagen i går. :strix:

Håper det blir bra hos dere med nye vinduer. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig med busstur. :strix:

Håper inderlig at du ser at du klarer sommerturen din, men jeg skjønner at du er i tenkeboksen også! Kanskje om du utsetter, så kunne du kanskje reise sammen med noen? Vet ikke om det er noe du hadde lyst til, men det er jo en liten sikkerhet i å være flere kanskje?

Vi reiser til Roma i dag, og hjertet hopper litt når jeg skriver det. Det har ikke helt sunket inn, da det ble bestilt tur litt i hyrten og styrten for bare ca 2 uker siden. Mannen hadde bursdag i går og dette ble gaven hans, lurer på hvordan jeg skal kunne toppe den når han blir 40 neste år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil også til Roma....

Vel... jeg gleder meg veldig, men det kan være jeg har klart å brekke ei tå. Passer jo fint til en tur der man bruker bena hele tiden. Så nå har jeg og en kollega teipet tåa mi(snille dama som hjalp meg, vet ikke hvor lyst jeg har til å ta i andre sine tær), lege og røntgen rekker jeg ikke og jeg utsetter ikke turen.

Jepp, da kuppet jeg visst litt her i nyfjøset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt, er det sjelden man tar røngten av tær uansett, det er stort sett bare å tape dem opp. Blir sikkert en bra tur likevel :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...