Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Ja, jeg må gjøre det. Satser på mye kondisjonstrening framover. Det er jo bakteriefloraen på treningssenteret som gjør at jeg ikke får trent noe der. Men gå tur kan jeg jo, bare jeg ikke finner på noe tull slik at stingene ryker...

Kjøp deg en skritteller, så kan du konkurrere litt med deg selv på gåinga, fram til du kan trene normalt igjen. :) Du får en på Clas Ohlson for 60 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuggel'n: alle ord om sol er klart og tydelig trukket tilbake. :opplyser: Kom ikke lenger enn til kjøpesenteret før himmelens sluser åpnet seg.

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiralis: skritteller var kanskje noe å tenke på ja... Akkurat nå går jeg og funderer på om det er forsvarlig å bli med på en liten topptur kvelden 17.mai. Jeg har ihvertfall veldig lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handleturen gikk greit. Fire nye topper er kjøpt. :jepp:

Også fikk jeg med meg ei venninne. Liksom litt koseligere å ta mange hvilepauser når man har noen å skravle med.

Største utfordringene var å gå trapper. Det er en megatrapp fra bussholdeplassen til kjøpesenteret. Det kjentes i sårene ja... Men det får man tåle for å få tak i nye topper. Jeg kan jo ikke gå rundt i de utslitte fillene jeg har fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

:regn: Innedag i dag. :jepp:

Og det er greit det. Har litt husarbeid som skulle vært gjort. Blir nok gjort på den enkle måten. Men jeg må få det litt triveligere her til 17.mai. :jepp:

Også har jeg jo noen kort som venter på å bli laget. :nigo:

Dermed er topptur unnagjort, altså :fnise:

:jepp: Tok fire topper på en gang jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du sende meg adressen din?

Hvem vet hva som kan dukke opp i postkassa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED DAGEN! :flagg:

Her er vi tidlig oppe på nasjonaldagen, Turbo og jeg. Jeg har vært ute og lagt duk på hagebordet. Og Turbo er ute på jakt. I går prøvde hun seg på fuglejakt. Hun var sjanseløs, og det håper jeg hun fortsetter å være. Jeg synes små-pip-pipene skal få leve i fred for stripete pelsdyr...

Ellers er planene for dagen relativt planløse. Akkurat nå føles det helt ok å sitte her i ull-stillongs og nattskjorte og se på TV. :jepp: Det er flere år siden jeg har fulgt sendingene til NRK på nasjonaldagen. Og jeg elsker å sitte i egen stue og se barnetog, høre diverse innslag fra forskjellige deler av landet, høre korpsmusikk. I år er det også innslag fra hjemtraktene mine. :hjerte: Og ja, jeg kan ikke fordra å stå som sild i tønne i byen for å se på toget der. De siste årene har jeg jo stått i kassa i kaféen på foreningen. Og det er en super måte å feire på. Men i år kan jeg ikke gjøre det. Så da koser jeg meg foran skjermen. :bolledeig:

Så får vi se hva dagen bringer ellers. Kanskje drar jeg til byen etterhvert. Det skal være feiring med hornmusikk og taler og diverse moro i ettermiddag. Men jeg vet ikke om jeg har lyst til å bytte ut ull-longsen med skjørt og pene sko.

Hei, kan du sende meg adressen din?
Hvem vet hva som kan dukke opp i postkassa....

Oi, så spennende. Sender en PM med en gang jeg... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott hjemme-17. mai. :)

Her har jeg sovet lenge, vi har spist pavlova og gubben er på sykkeltur. blir vel en tur til sentrum i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble hjemme-17.mai på oss, også. Formen er så som så, og det frister ikke å kaste seg ut i sentrumskaoset som visstnok er enda verre enn det pleier å være på 17. mai.

Mangler brus, så jeg må ta meg en tur på bensinstasjonen. Så blir det grilling og kos hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløvt her også, sofa, tv og grilling. Håper du koser deg! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koser meg. Masse interessant historisk på tv. Og masse stemning, hornmusikk og sånt hjemme i egen stue. Har bare ikke energi til kaoset i byen. Og jeg har god mat her hjemme. Ettervert blir det torsk til middag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Jeg håper dere alle hadde en fin nasjonaldag. :jepp:

Jeg skal ihvertfall ikke klage på min. Veldig rolig, men det er greit sånn som formen er for tiden. Jeg blir veldig sliten når jeg er i store folkemasser med mye skravling. Det er en form for støy som bare suger energien ut av meg for tiden. Så da er det best å holde seg hjemme på sånne dager. :jepp:

Og hjemmedag blir det nok i dag også. Kanskje en liten rusletur utpå dagen. Men det vil tiden vise. Får vel prøve meg på en dusj og litt sårskift igjen i dag. Ellers blir det nok en date med Mr.Lahlum tenker jeg. Også litt tv og radio. Ja, også har jeg en jobb å gjøre i scrapperiet. Jeg skal lage 80 kjøleskapsmagnet-hjerter til foreningens vårsamlinger for kvinner.

Har også kost oss. :)

Det er bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I går hadde vi en veldig varm og fin sommerdag. Og jeg håper det blir like bra i dag. :jepp:

Turbo er forlengst ute på oppdagelsesferd. Småfuglene kvitrer, radioen holder meg med selskap her inne og livet kjennes i grunnen ganske bra ut. :jepp:

Planene for dagen er som vanlig litt uklare. Jeg har noen ærend som skulle vært gjort. Men om det blir gjort i dag er en smule usikkert. Jeg har avtale om en kaffedate denne uka, men vet ikke hvilken dag det blir. Satser på at det passer slik at jeg kan gjøre ærend samtidig.

I går fikk jeg tatt første treningsturen etter møtet med kjøttskjæreren. Og det gikk veldig greit. Så det blir forhåpentligvis en tur i dag også. :jepp:

Jeg koste meg i går, og skal kose meg noen dager til :fnise:

Jeg så et bilde på fb ja. Nyt dagene. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...