Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Prøver å se for meg denne :sno: -greia, men det føles uvirkelig. Fremdeles høy skogbrannfare og :sol: her... Dog ikke like varmt, men klager ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nett, jeg har nett. :danser:

Håper favorittsauen min har hatt en finfin dag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø her også, ikke mye, men fortsatt nok til å fylle newsfeeden min på FB. ;)

M&p skal til din by i morgen, er en smule misunnelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Tiddelibom-drittvær i dag også. :sno::sukk:

Og inne har jeg en pelskledd tornado som gjør sitt ytterste for å rasere stua. Status så langt er en knust lysestake. :bond:

Gårdagen ble fantastisk fin. Veldig trivelig på foreningskaféen. Og en helt fantastisk konsert. :strix:

I dag har jeg lyst til alt annet enn det jeg bør gjøre. Det står husarbeid på programmet. Og det står trimtur og kortlaging på lista over det jeg har lyst til. Så får dagen vise hva det ender opp med. :ler:

Prøver å se for meg denne :sno: -greia, men det føles uvirkelig. Fremdeles høy skogbrannfare og :sol: her... Dog ikke like varmt, men klager ikke!

Tro meg, det føles uvirkelig her også - selv om jeg ser hvite filler ramle fra himmelen. :sukk:

Snø?! Huff og huff.

Ja, huff og huff.

Jeg har nett, jeg har nett. :danser:

Håper favorittsauen min har hatt en finfin dag. :klemmer:

Så bra at du er på nett igjen. :klemmer:

Og dagen min ble veldig fin. :jepp:

Snø her også, ikke mye, men fortsatt nok til å fylle newsfeeden min på FB. ;)
M&p skal til din by i morgen, er en smule misunnelig...

Åh, jeg skulle ønske du var med foreldrene dine hit i dag. Hadde vært så utrolig moro å se deg igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nett, jeg har nett. :danser:

Håper favorittsauen min har hatt en finfin dag. :klemmer:

Er det bare meg som leste favorittsauSen? :klo:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ikke jeg ;)

Har det like tørt som fuglen, men -2.5 grader i dag tidlig... Tror ikke plantene likte det helt..

Håper huset står enda, til tross for tornadopus :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Iløpet av den timen jeg har vært våken, har jeg rukket å observere at det har kommet både :sno: og :regn: fra himmelen. Jeg har spist frokost. Og prøvd å finne ut litt mer om instagram, som jeg forvillet meg inn på i går kveld.

Ja, også har jeg sjekket tv-programmet. Blir mye musikk i dag. Både MGP og DDE. :digge:

Utover det har jeg ikke store planer i dag. Burde kanskje vært ute på trimtur. Men jeg er ikke overbevist om at jeg orker. Blir nok tv og bok i dag. *trøtt og lat*

Er det bare meg som leste favorittsauSen? :klo:
:sjenert:

Du er isåfall ikke den første her på forumet som har kalt meg SauSen. :fnise:

:ler: Ikke jeg ;)

Har det like tørt som fuglen, men -2.5 grader i dag tidlig... Tror ikke plantene likte det helt..

Håper huset står enda, til tross for tornadopus :fnise:

:klemmer:

Joda, huset står. :ler:

Her er det :sno: i dag også. Nabo'n kjøpte planter til terrassen i går. Får håpe de overlever fram til 17.mai...

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det :sno: i dag også. Nabo'n kjøpte planter til terrassen i går. Får håpe de overlever fram til 17.mai...

Høres ut som bare isroser duger der i gården.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiser vi bort resten av helga. Forsinket bursdagsgave fra gubben - spa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndagsmorgen. :kaffekopp:

:sno: tiddelibom i dag også. :sukk:

Trøster meg med at snøen heldigvis ikke legger seg. Det blir et hvitt teppe innimellom, men det forsvinner nesten like fort som det kommer.

I går ble det laget to kort, og jeg ser for meg at det fort kan bli ett eller to i dag også. :jepp:

Ellers blir det nok litt tv i dag også. Ja, også må jeg sette av litt kvalitetstid til Mr.Lahlum. Dessuten kommer frisøren min på besøk. :bolledeig: Nå føler jeg at det ser ut som jeg har en sopp på toppen av hodet. Så det skal bli veldig godt å få en frisyre igjen.

Høres ut som bare isroser duger der i gården.... ;)

Ja, enten det, eller så bør vi kjøpe plastblomster... :fnise:

I dag reiser vi bort resten av helga. Forsinket bursdagsgave fra gubben - spa! :)

Kos deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyklipt og fin. :sexy:

Utrolig kjekt å ha en frisør i familien. :bolledeig:

Ellers har jeg ikke kommet igang med noen kort i dag. Har blitt sittende ved pc'n og jobbet med noen bilder jeg skal bruke på kommende kort.

Ja, også har jeg brukt masse tid på å mimre over gamle mgp-minner. :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Innom og ønsker en fin søndagskveld i fjøset.

Takk for det. Søndagen og søndagskvelden har vært fin den. Er ikke helt fornøyd med måten magen oppfører seg på. Men det kan jeg ikke gjøre stort med. Får bare ta det med ro, og satse på at det er noe som går fort over. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Heldigvis relativt bra i magen i dag. :)

Og ute er det faktisk :sol::bolledeig:

Jeg skal på trening i dag. Og vurderer faktisk om jeg skal GÅ dit. Akkurat nå ser det ut som en god idé å ta oppvarminga utendørs. :jepp:

Utover det står det oppvask, klesvask, Mr.Lahlum og kanskje litt scrapping på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

:sol::strix:

Gårdagen ble bare surr og rot med avtaler som ble kansellert, nye avtaler inngått, nye kanselleringer, nye avtaler (fysioterapeuten hadde problemer med å få timeplanen sin til å gå opp). Så til slutt dro jeg til byen for å møte ei venninne. Og da hadde busskortet mitt et illebefinnende. Så da måtte jeg innom atb for å fikse det. Og da rakk jeg ikke å dra innom Biltema, som jeg egentlig skulle... Ja-ja, det ble kjempekoselig når jeg først møtte venninna mi, og ble med hjem til henne for å spise pizza og lære litt mer om kortmakerkunsten...

Så i dag blir det vel slik jeg trodde gårdagen skulle bli. Ihvertfall står det time hos fysioen på timeplanen. Også må jeg innom legesenteret før trening. Nye prøver som må taes. Legen prøver å finne ut hvorfor magen min er sånn dust så ofte...

Lille Turbo holdt forresten på å dø av sult da jeg sto opp. Tenk matskåla hadde blitt helt tom iløpet av natta. Det er krise det... "MJAAAAU MJAUUU MJAU HYYYYYL" :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper dagen i dag har vært litt ryddigere.
Her går det i møter, jobb og mer møter, og jeg møter vel snart meg selv i døra. Err'e mulig? :klo:

Snart spinning - lurer på om kortet mitt på treningssenteret fungerer fremdeles? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på treningssenteret i dag. Ble litt svetting på tredemølla. :duskedame:

Ironisk nok så kunne jeg vært ute i skogen i dag, siden det silregner og jeg slipper pollendritten, men så er det en smule uvørent å jogge i skogen med disse festlige progressive brillene.. :eeeh: og med masse vann på glassene i tillegg. Hadde gått på trynet tvert. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn! :kaffekopp:

I dag er det grått ute. Men man kan vel ikke vente annet etter to fantastiske vårdager med strålende sol.

Forøvrig kan jeg med sikkerhet meddele at det er vår nå. Den lukta som brer seg over bygda nå er ikke til å ta feil av. *har ingen planer om utendørs tørking av klær* :fnise:

Gårdagen ble en veldig fin dag. Lite kø på legekontoret, kjempefin treningsøkt og to kort produsert. Ja, og en Turbo som oppførte seg pent. :jepp:

Og planene for denne dagen er i grunnen veldig lik gårdagens. Må en tur innom legesenteret i dag også. Og jeg skal på trening. Ja, og jeg klør i fingrene etter å få laget et barselkort jeg har bestilling på.

Håper dagen i dag har vært litt ryddigere.
Her går det i møter, jobb og mer møter, og jeg møter vel snart meg selv i døra. Err'e mulig? :klo:

Snart spinning - lurer på om kortet mitt på treningssenteret fungerer fremdeles? :klo:

Gårdagen ble veldig ryddig for meg. :jepp:

Håper kortet ditt virket, slik at du fikk syklet noen mil. :duskedame:

Jeg har vært på treningssenteret i dag. Ble litt svetting på tredemølla. :duskedame:

Ironisk nok så kunne jeg vært ute i skogen i dag, siden det silregner og jeg slipper pollendritten, men så er det en smule uvørent å jogge i skogen med disse festlige progressive brillene.. :eeeh: og med masse vann på glassene i tillegg. Hadde gått på trynet tvert. :P

Så bra at du kom deg på trening igjen. Det gjør så godt for både kropp og sjel å få produsert noen endorfiner. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør så godt for både kropp og sjel å få produsert noen endorfiner. :klemmer:

Kan noen sende noen endorfiner herover? *utslitt etter trening* :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...