Roadrunner Skrevet 22. april 2014 #761 Del Skrevet 22. april 2014 Så koselig med et plutselig treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2014 Forfatter #762 Del Skrevet 23. april 2014 Ja, det var veldig koselig. I dag kan jeg dessverre ikke servere Jeg har servert frokost til Turbo. Men selv må jeg holde meg langt unna alt som kalles mat og drikke fram til fastende blodprøver er tatt. For sikkerhets skyld skal jeg ta prøvene på legesenteret i bygda. Og her er det ingen åpen kafé så tidlig på dagen. Men heldigvis så fint vær at det er greit å kjøpe mat og iskaffe i butikken, og spise ute på en benk. Turbo er forøvrig i storform i dag. Så langt har hun drept en tøffel og en sokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. april 2014 #763 Del Skrevet 23. april 2014 Mårnings! Håper blodprøvene er fine og at du får en fin tur innom bygda (tross litt dårlig kafemulighet så tidlig). Her skiftes det skydekke i dag, og det er noen dråper innimellom. Men helt greit i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2014 #764 Del Skrevet 23. april 2014 Å... iskaffe! Hadde en prat om iskaffe med husets herre i morges, etter at vi begge to hadde lest om dette på godt.no. Så fikk jeg tanken: Hva om man tar sjokoladesaus i et glass, legger i en kule vaniljeis, og heller over litt sterk kaffe, presskanne eller noe. Lurer på om det ville blitt godt? Det er tross alt bare og prøve... Hvordan gikk legeturen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2014 Forfatter #765 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg har overlevd turen til bygda. Og er vel hjemme igjen. Det gikk kjapt på legesenteret. Og etterpå ble det medisiner, iskaffe og pizzabolle ute i sola. Og jeg kjenner at jeg må ha mer frisk luft i dag. Så om en stund tenker jeg at jeg pakker bok, drikke og sitteunderlag i sekken, og tusler ned til elva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2014 Forfatter #766 Del Skrevet 23. april 2014 Eller kanskje stikke til byen for å kjøpe nye joggesko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2014 Forfatter #767 Del Skrevet 23. april 2014 Årets joggesko er lilla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. april 2014 #768 Del Skrevet 23. april 2014 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2014 #769 Del Skrevet 23. april 2014 Superfine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2014 #770 Del Skrevet 23. april 2014 Turbo er forøvrig i storform i dag. Så langt har hun drept en tøffel og en sokk. Oi, var det til samme foten? Og må du da hinke enbent rundt resten av dagen til det blir på tide å bytte sokker? *alt man kan fundere på på en onsdag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2014 Forfatter #771 Del Skrevet 24. april 2014 God morgen. Knekkebrød og kaffe er en god start på dagen. Og når det er strålende ute også, så må man bare bli i godt humør. Turbo er også veldig fornøyd der hun ligger i vinduskarmen og maler. Sangen er nesten helt sann; jeg har ingen flittig lise. Men "nå skinner sola i vinduskarmen, og katta maler som aldri før... osv..." Grattis! Jeg er veldig fornøyd. Det var ikke så lett å finne sko i år. De adidas-skoene i min str var enten neonfarget oransje, gul/grønn (i en ubeskrivelig skitten og stygg gul/grønn farge), eller så var det goretex. Men i fjerde butikken fant jeg de lilla. Og de passet, har god demping og er lette - og i en farge jeg kan bruke som hverdagssko (jeg har ikke lyst til å gå rundt i neonfargete sko til daglig...). Superfine!! Det synes i grunnen jeg også. Oi, var det til samme foten? Og må du da hinke enbent rundt resten av dagen til det blir på tide å bytte sokker? *alt man kan fundere på på en onsdag* Føttene mine berget godt de. Tøffelen fant hun på skohylla i gangen og sokken stjal hun fra tørkestativet på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. april 2014 #772 Del Skrevet 24. april 2014 Arbeidsdagen over hvert øyeblikk! Og fredag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2014 Forfatter #773 Del Skrevet 24. april 2014 Takk for Fuggel'n. Her er konfirmasjonskortene levert og skrotten er trent. En laber økt i dag. Men jeg kan ikke forvente at alle øktene skal være like gode. Uansett har jeg trent. Nå er det en time på sofaen, før jeg skal på basar i foreningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2014 Forfatter #774 Del Skrevet 24. april 2014 Eller kanskje jeg ikke skal på basar. Altså, jeg dusja, sparkla fjeset, tok på rene klær, fant fram et par smågevinster til basaren og tuslet til bussen. Heldigvis var jeg på holdeplassen fem minutter før bussen skulle gå. For mens jeg venta på bussen, ble jeg klar over at jeg bare kunne gå hjem igjen. Så nå er jeg hjemme i sofaen igjen. Og er svimmel, småkvalm og utmattet. Så fort kan den hersens fatiguen (utmattelsen) komme ramlende over meg. Og når de anfallene kommer får jeg alltid lyst på potetgull. Jeg kunne nesten drept for en pose potetgull nå. Men jeg orker ikke dra på butikken... *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. april 2014 #775 Del Skrevet 24. april 2014 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. april 2014 Forfatter #776 Del Skrevet 24. april 2014 Takk, Fuggel'n. Det går bra så lenge jeg holder meg i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. april 2014 #777 Del Skrevet 24. april 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. april 2014 Forfatter #778 Del Skrevet 25. april 2014 God morgen. Nok en dag med strålende Gjøre det mest nødvendige inne, også blir det å komme seg ut på tur. Hva jeg skal vet jeg ikke enda. Får se hva det blir til. Hadde vært moro å ta en tur på alternativmessa. Men jeg tror jeg skal holde meg i bygda i dag... men hvem vet hva en impulsiv sau finner på... Formen kjennes ihvertfall litt bedre enn den var i går. Men det vil vise seg når jeg begynner å røre på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 25. april 2014 Forfatter #779 Del Skrevet 25. april 2014 En halv time vasking, en halv time lese bok ute i sola, en halv time vasking, en halv time lese bok i sola... Nå er det rent nok til helga. Og nå skal jeg på utflukt. Håper jeg kommer lenger enn til bussen i dag... Det er nysgjerrig-Sauen som skal på tur. Vertinna er borte i helga, og har lånt bort leiligheten til en indianer og en eskimo. De to har stand på alternativmessa. Snakket litt med eskimoen i formiddag. Og jeg ble så nysjerrig at jeg må på messe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 25. april 2014 #780 Del Skrevet 25. april 2014 En indianer og en eskimo faktisk, ikke dårlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå