Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Liker også Mr.Lahlum :opplyser:

Men liker også Mr.Kepler som jeg har selskap av for tiden :jepp:

Kanskje Mr.Kepler må sjekkes ut etter at jeg er ferdig med Mr.Lahlum. :lur:

Men det blir lenge til det, altså. Jeg ser for meg et langt forhold til Lahlum først. Jeg har tross alt bare kommet halvveis i første krimboka hans. Og jeg har planer om å lese alle... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du hadde helt rett. Historien om Bob ble ekstra fin når jeg var i London :)

*sitter i skyene på vei hjem*

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Var dautrøtt i går kveld, sovnet tidlig og våknet altfor tidlig i dag. Ble liggende og lese et par timer, før ryggen mente at det var på tide å røre på seg. Og morragretten er jeg. Har egentlig ingen grunn til å være det, men er det likevel... :roll: Ja-ja, det går seg kanskje til når jeg får i meg en stor dose koffein...

Du hadde helt rett. Historien om Bob ble ekstra fin når jeg var i London :)
*sitter i skyene på vei hjem*

Så bra. Den historien er jo rørende når man sitter i ei bygd utenfor Trondheim også. Men jeg regner med at det var veldig spesielt å sitte i London med den boka. Fine-fine Boben. :strix:

Og velkommen hjem til gamlelandet igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Håper morragrettenheten (nytt ord?) forsvinner snart og at det blir en fin lørdag og påskeaften! :klem:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper morragrettenheten (nytt ord?) forsvinner snart og at det blir en fin lørdag og påskeaften! :klem:

:sol:

Takk. :klem:

Er fremdeles gretten, og tror ikke det går over før jeg finner på noe å gjøre. Egentlig er jeg lei av påskeferien jeg. Gleder meg til tirsdag, for da åpner fysikalske igjen. :jepp: Og :sol: har jeg ikke. Derimot har jeg :regn:

*tusler ut på badet, og gjør meg klar til en busstur til byen, så får vi se om dagen blir bedre når jeg kommer meg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flaks kan man jo ha. Gikk forbi Domkirka og oppdaget at det snart er orgelmeditasjon der. Det er ikke det dummeste en sau kan fylle tiden med... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelig stund i Domkirka. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er der oftere...

Nå er jeg hjemme igjen. Får finne fram boka mi igjen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lei foppall etter at eksen min så på det døgnet rundt. Min elskede (kliss klass) har heldigvis ikke behov for å se alt som går. RBK-kamper har naturligvis høy prioritet (det følger jo jeg også med på), og en og annen Chelsea-kamp.

En fra heimbygda mi omkom forresten i ulykken i Sunndalsfjella. Triste greier.

Så grusomt med rasene. :tristbla:

Men ...

Chelsea! :strix:

Nydelig stund i Domkirka. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke er der oftere...

Nå er jeg hjemme igjen. Får finne fram boka mi igjen. :jepp:

Å, så fint!

Håper du har hatt en flott påskeaften! :hjerte:

:klem:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskemorgen. :kaffekopp:

Et vakkert budskap lyder fra radioen. Sangtimen er aldri vakrere enn påskemorgen. Jeg er veldig glad jeg har påskebudskapet i hjertet.

I dag går det selvsagt ingen buss som gjør det mulig å komme seg til gudstjeneste. Men heldigvis er det tv-gudstjeneste fra en kirke jeg kjenner godt. Og med en prest og en artist jeg kjenner.

Senere i dag får jeg vel lage meg lunsj med varmt rundstykke og nykokt egg. Skulle vel egentlig hatt det til påskefrokost. Men med det samme jeg har stått opp klarer jeg ikke ordne med sånt. Så da ble det den vanlige koppen med pulverkaffe og tre knekkebrød med ost. Så får jeg gjøre litt mer ut av lunsjen. Får prøve å gjøre det beste ut av dagen. Ja, også skinner sola i dag. Så da bør det være mulig å komme seg ut litt.

Ja, også ble jeg ferdig med første del av den parterte boka mi i går. Så da kommer jeg vel igang med del to i dag. Kanskje blir det varmt nok til å sitte ute og lese.

Å, så fint!

Håper du har hatt en flott påskeaften! :hjerte:

:klem:

Takk, fine loffen. :klem:

Jeg kan nok ikke si at jeg hadde noen fin påskeaften. Akkurat den timen i Domkirka var nydelig. Resten av dagen var bare ensom og kjedelig. Men sånn blir det gjerne for den som ikke har noen familie. Av årets aftener er det kun julaften jeg feirer sammen med noen. Alle de andre (nyttårsaften, påskeaften, pinseaften, st.hans, olsok...) feires i ensomhet. Og ja, det er ensomt... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Løva. :klem:

Noe bra er det dog. Jeg har gått tur i nydelig vær. :sol: Og jeg gikk monsterbakken for første gang på to år. Jeg kom meg ned til elva, satt der en stund og så på endene. Også gikk jeg bakken opp igjen. Tungt, varmt og slitsomt. Men veldig fornøyd med å ha klart det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lades det opp til et par monsterbakker i morgen, har planer om en langtur i skogen med ei venninne. Kan bli interessant *pust pes*

Men først: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langtur høres herlig ut, Fuggel'n. :jepp:

Spørs om jeg ikke må prøve meg på monsterbakken igjen i morgen også. Det gjør så godt å få rørt seg litt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor tidlig våken i dag også. Jeg skulle gjerne sovet lenge jeg, men skrotten er visst innstilt på A for tiden. Ja-ja, knekkebrødene smaker godt i dag også de. :jepp:

Turbo har fått frokosten sin (våtfor) og er veldig fornøyd. Hun ligger i vinduskarmen, maler og koser seg i solvarmen. Nydelige pusen min. :hjerte:

I dag har jeg tenkt å gjøre ferdig konfirmasjonskortene, slik at jeg får levert dem i morgen. :jepp: Også får jeg prøve meg på monsterbakken igjen. Det er veldig vakkert nede ved elva når sola skinner.

Ja, også holder jeg på å glemme at jeg var på vekta i dag. Og sannelig har jeg gått ned 200g iløpet av påska. :vekt:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også holder jeg på å glemme at jeg var på vekta i dag. Og sannelig har jeg gått ned 200g iløpet av påska. :vekt:

:hoppe: Grattis!!!

Jeg var også på vekta og ser ut til å ha kommet noenlunde "uskadet" gjennom påsken. Akkurat det samme som da jeg dro på jobbreise for to uker siden. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig kan jeg dra på trening igjen. Det er ryggen glad for. :hoppe:

Men før jeg skal dit må jeg et ærend i byen.

I går ble det påskas andre tur ned og opp monsterbakken. Jeg ruslet så langt jeg kom langs stien ved elva også. Det var knallfint fram til stien var dekt med is (da fant jeg det tryggest å snu). Også satt jeg en stund på benken der nede. Vakkert og stille - og strålende :sol:

Vel hjemme tok jeg med meg kurvstolen og boka mi ut på terassen. Og sannelig ordnet det seg slik at Turbo fikk tre timer ute i frisk luft også. Det var kos det. :catmilk: Og en dag både jeg og nabo'n er hjemme, skal vi gjøre et nytt forsøk på å slippe de to kattene våre sammen. Håper det går bedre enn de forrige gangene de har møttes. Men vi fant ut at vi får gjøre det når vi begge er hjemme, i tilfelle en av kranglefantene må til dyrlege etterpå. Men storepus virker ikke fullt så hissig lenger, så vi øyner håp om at det kan gå bra. Hadde vært fint om begge kunne få være utekatter.

:hoppe: Grattis!!!

Jeg var også på vekta og ser ut til å ha kommet noenlunde "uskadet" gjennom påsken. Akkurat det samme som da jeg dro på jobbreise for to uker siden. :nigo:

Så bra. Det viser jo at livsstilsendringen din virker. :klappe:

:klemmer:

:klemmer:

Hverdagen plutselig tilbake :natti:

Vil sove mer... Vil være ute... Er trøtt...

Litt påfyll? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får krysse fingrene for at pusene deres går fint sammen til slutt. Jeg skulle gjerne hatt mine to ute litt.. men der jeg er nå så går det minst fire forskjellige puser rundt huset.. og jeg er nok vel litt mye hønemor... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er oddsene for å møte en KG-venn fra en annen by på Nordre gt midt på dagen en helt vanlig tirsdag? :daane:

Snart på veg til bygda igjen for å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...