Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

En verden dekt av "melis" var ikke det jeg ventet å stå opp til. Men-men, sånn er det. Og da får man bare ta det som en sau. :jepp:

Jeg er ihvertfall våken. Drikker :kaffekopp: spiser knekkebrød (og jeg mener bestemt at kanelknekkebrød ikke kommer til å bli favoritten) og hører på radio. Turbo er ferdig med frokosten og morgentrimmen, og holder nå på med grundig stell av pelsen.

Ellers har jeg sjekket kontoen, og oppdaget at jeg har fått en overføring fra Norsk Tipping. Jeg har vunnet hele 30kr. :hoppendeglad:

I dag står det egentlig trening på programmet. Men det er noe rusk i skrotten. Så jeg tror jeg står over dagens økt. Kjipt, men fornuftig. Jeg må bare prøve å slå ihjel den samvittigheten som forteller meg at jeg burde vært på trening i dag også... Med tanke på at jeg skal i bursdag og spise kake i kveld, så burde jeg vel trent... Men jeg skal ikke under noen omstendighet trene meg syk...

I går gjorde jeg veldig lite. Jeg skifta på senga og tok oppvasken. Utover det ble det sofa, sofa og sofa... :fnise:

Krysser fingrene for at det hele var en dårlig aprilspøk i går! :jepp:

Jeg er redd det ikke var spøk... Det er et eller annet som gjør skrotten misfornøyd for tiden... Jeg antar at det er noen basselusker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du bruke din nyervervede formue til? :fnise:

Sannelig om jeg vet. Kanskje jeg skal være litt ekstra raus og kjøpe en boks luksusmat til Turbo... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsiktig nå - ikke gi henne eksklusive vaner... :ler:

Kanskje det er smartere å kjøpe en brus til meg selv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer visst ikke i gang med noe i dag. Prøve å piske meg selv ut en liten tur kanskje. Skulle vært en tur på kjøpesenteret. Jeg har fremdeles et skrikende behov for nye klær. Det er liksom så lite av det i skapet som passer for tiden. Og det er salg både hos KappAhl og Lindex nå... Og jeg tror humøret har godt av en luftetur nå. Kjenner at jeg blir litt smådeppa av å sitte her og kjenne på at jeg burde trent (men skrotten er ikke i stand til det i dag).

*tusle ut på badet for å kline litt sparkel i trynet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Usj, basililer er noe herk!

Håper du får litt frisk luft, og synes det er veldig klokt å skippe trening.

Kroppen trenger ikke ekstra belastning når det er basiller på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Fuggel'n. :klem:

Det ble tur til kjøpesenteret. Men det var ikke energi til noe særlig shopping. Så jeg kom hjem igjen med noen scrappeark og to taperuller. :fnise:

Nå blir det hvile fram til jeg skal i bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan øyensynlig ikke lese i dag, leste: "to tapetruller" og lurte fælt på hva du skulle pusse opp... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan øyensynlig ikke lese i dag, leste: "to tapetruller" og lurte fælt på hva du skulle pusse opp... :sjenert:

Jeg leste også "to tapetruller".

*går for å pusse brillene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

:sol: skinner, Turbo leker og Sauen drikker kaffe. En fin start på dagen det.

Og jeg har en mistanke om hva mine magebasiller kommer av. En tanke slo meg i går. For jeg bruker vannkoker og pulverkaffe til vanlig (har gjort det i minst et år). I helga tok jeg fram kaffetrakteren, renset den og brukte den når jeg hadde selskap. Siden har jeg brukt den, for jeg tenkte det var smart å bruke opp traktekaffen før jeg gikk tilbake til pulverkaffen min. Og siden har jeg gått rundt med mageknip... Jeg aner en liten sammenheng der. Så i dag var det tilbake til pulverkaffe...

I dag skal jeg til byen for å spise lunsj sammen med ei venninne. Også må jeg få tak i en konfirmasjonsgave. For selv om jeg har meldt avbud til konfirmasjonen, må gutten ha gave. :jepp:

Og jeg kan øyensynlig ikke lese i dag, leste: "to tapetruller" og lurte fælt på hva du skulle pusse opp... :sjenert:

Jeg skal pusse opp noen kort. :opplyser:

Jeg leste også "to tapetruller".

*går for å pusse brillene*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjøpe kaffetrakterrens. For traktekaffe er ubeskrivelig mye bedre enn pulverkaffe. ;)

Kose deg masse i dag. Har pause nå, sitter på verandaen i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosalie: trakteren er nyrenset. Kjørte to runder med trakterrens på fredag (og fire runder med bare vann etterpå). Men nå vet jeg ikke om det er kaffen jeg reagerer på. Det er bare en mistanke jeg har...

Pause på verandaen høres herlig ut. :jepp:

Har vært strålende sol her også i dag. Nydelig dag i byen. :sol:

Spiralis: takk for gode ønsker. God helg til deg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Magen er ikke bra enda, men bedre. Og så lenge det er framgang får jeg være fornøyd.

I går hadde jeg en finfin bytur. Spiste lunsj på TGI-Fridays. Og det var en opplevelse. Jeg hadde nemlig med meg Frk.Fjern. Og hun fremkalte latter mer enn en gang. Hun er virkelig noe for seg selv den jenta. Men jeg tror knapt jeg kjenner noen som er så full av godhet som henne. Det finnes ikke snev av ondskap i henne. Tvers gjennom god.

Men kelneren der håper jeg at jeg slipper å møte flere ganger. Hvis jeg skal dit igjen og hun er på jobb, så tror jeg at jeg kommer til å finne meg et annet sted å spise. Snakk om å være overivrig på jobb. Kjenner at jeg blir irritert når jeg blir overøst av kelnerens anbefalinger før jeg i det hele tatt har fått sett i menyen selv. Dessuten tok hun det nærmest som en selvfølge at vi skulle melde oss inn i kundeklubben, for da ville vi få såååå mange fordeler (bl.a en gratis dessert). Altså, hun burde da se at jeg hadde med meg noen som ikke klarer å forholde seg til sånne sms-innmeldinger og en kelner som sikkert klemte ut av seg 1000 ord i minuttet. Frk.Fjern lever i saaaakte tempo. Og det er ganske godt synlig at hun ikke oppfatter ting på samme måte og i samme tempo som folk flest. :sur:

Nå er det vel på tide å komme seg ut av pysjen og inn i dusjen. Om et par timer går ferden til foreningen. Det er foreningskafé i dag. Blir koselig det. :jepp:

God helg! :vinke: Og håper du føler deg bedre i dag! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Takk skal du ha. :)

Magen er litt bedre. Jeg er jo ikke skikkelig syk. Har bare hatt noen dager med magesmerter.

God helg til deg også. :)

God kveld til trøndelag!
Føles det bedre med magen nå?

God morgen. :kaffekopp:

Joda, det er litt bedre. Så jeg satser på at magen blir snill igjen snart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Det ble en fin dag i foreningen i går. :jepp:

I dag var planen å dra på gudstjeneste, men slik blir det ikke. Er visst et snev av feber i skrotten i dag. Så da får man bare ta det med ro her hjemme...

:klemmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...