Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 26. mars 2014 Det var -2 her også da jeg la meg i går kveld. Men nå er det +11 i solveggen. Så jeg får nok snart se til å komme meg ut. Skrotten lengter etter frisk luft og aktivitet. Er en anelse støl etter gårdagens treningsøkt, så jeg trenger å røre meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 26. mars 2014 Det jeg skulle innom for å si var at jeg drømte om deg i natt. Aner ikke om hva, men det kom sikkert fra at jeg tenkte at jeg hadde så lyst en tur til din by før jeg la meg i går. Da synes jeg du skal gjøre alvor av en tur til min by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. mars 2014 #623 Del Skrevet 26. mars 2014 Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 26. mars 2014 Takk Loffen. Så langt har dagen vært veldig fin. Først en god og lang rusletur. Glass og metall er kastet. Og jeg hadde knapt kommet inn fra turen før jeg ble fristet til en tur til kjøpesenteret. Skravling, lunsj og litt handling gjorde seg det. Hvor lurt det var å kjøpe snop til helgens selskapeligheter i dag kan vel diskuteres... *gomletyggegomle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. mars 2014 #625 Del Skrevet 26. mars 2014 Snop lever svært kort tid hjemme hos meg. Finnes ikke viljestyrke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. mars 2014 #626 Del Skrevet 26. mars 2014 Snop går ut på dato i det øyeblikket det kommer på innsiden av døra her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #627 Del Skrevet 27. mars 2014 God morgen. Noen skyer på himmelen så langt i dag. Men sola stikker gjennom. Så det er en nydelig dag. I dag må jeg vel begynne diverse forberedelser til i morgen. Kanskje ta en runde med støvkluten. Kanskje se om det er noe av maten som kan forberedes i dag. Kanskje prøve å få bakt en kake. Når man inviterer til forsinket bursdagsfeiring er det vel forventet at man serverer kake... Men først må jeg drikke mer kaffe. Og senere i dag er det trening. Gleder meg. Snop lever svært kort tid hjemme hos meg. Finnes ikke viljestyrke... Vi har samme problem altså... *må nok kjøpe litt mer snop i dag* Snop går ut på dato i det øyeblikket det kommer på innsiden av døra her Her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2014 #628 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Er det nå jeg stolt kan fortelle at jeg kjøpte inn snop til fredag(skal ha besøk) på mandagen og det ligger i skapet helt urørt? Og det etter å ha vært gressenke siden mandag. (jeg har dog spist honnikorn, uten melk, bare som snop) Endret 27. mars 2014 av Jerle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #629 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det nå jeg stolt kan fortelle at jeg kjøpte inn snop til fredag(skal ha besøk) på mandagen og det ligger i skapet helt urørt? Og det etter å ha vært gressenke siden mandag. (jeg har dog spist honnikorn, uten melk, bare som snop) Jammen godt det finnes noen med viljestyrke. Hos meg forsvant alt av viljestyrke da jeg kom hjem fra butikken i går. Og resultatet var en solid kalorisprekk, uggen mage og behov for å kjøpe nytt snop til helgens besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2014 #630 Del Skrevet 27. mars 2014 ( Tja... viljestyrke har jeg i grunn ikke. Det er vel mer det at jeg har glemt av snopet og lagt meg ganske tidlig. Men jeg skryter ublygt allikevel. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mars 2014 #631 Del Skrevet 27. mars 2014 Er det nå jeg skal fortelle at jeg fortsatt har en liten mintsjokolade igjen fra Helsinkituren i november? Samt fire kokosboller i kjøleskapet, men de har bare ligget der siden tirsdag (og jeg var ikke hjemme i går)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #632 Del Skrevet 27. mars 2014 Godt at du klarer å spare litt på snopet ditt, Daria. Men ikke pent av deg å nevne kokosboller. Jeg trenger ikke ledes inn i fristelsen. Jeg går fint selv... *sliter litt med selvkontroll og vektkontroll for tiden* Og nå står det en mandelbunn i ovnen. Det skal bli suksessterte til i morgen. Jammen godt jeg skal trene om et par timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. mars 2014 #633 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Godt at du klarer å spare litt på snopet ditt, Daria. Men ikke pent av deg å nevne kokosboller. Jeg trenger ikke ledes inn i fristelsen. Jeg går fint selv... Godt du har litt vei å gå til butikken, da... Endret 27. mars 2014 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #634 Del Skrevet 27. mars 2014 Litt vei til butikken? Jeg går gjennom butikken på vei fra fysioen til bussen... Og ja, de har kokosboller der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. mars 2014 #635 Del Skrevet 27. mars 2014 Har erfart at viljestyrke og selvkontroll ikke fungerer i samme setning som Freia... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 27. mars 2014 #636 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg har så lyst å lage suksessterte. Fikk en hos O'hara når vi var der som vi har snakket om siden. Alle oppskrifter jeg finner har lys veldig tykk krem(på bilder i alle fall), men den jeg har lyst på har litt mer rennende krem og så ser den ikke ut som typisk smørkrem, mer mørkere. Har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #637 Del Skrevet 28. mars 2014 God morgen. Ser ut til å bli nok en dag med fint vær her i Saueland. Men denne dagen blir nok brukt innendørs. Har litt å gjøre før jeg får besøk i kveld. Men jeg er ikke stresset. Har relativt lave skuldre. Det er ikke kongen som kommer. Og skulle det finnes en hybelkanin under sofaen, så tåles det... Har erfart at viljestyrke og selvkontroll ikke fungerer i samme setning som Freia... Sliter litt der jeg også... Jeg har så lyst å lage suksessterte. Fikk en hos O'hara når vi var der som vi har snakket om siden. Alle oppskrifter jeg finner har lys veldig tykk krem(på bilder i alle fall), men den jeg har lyst på har litt mer rennende krem og så ser den ikke ut som typisk smørkrem, mer mørkere. Har du noen tips? Du får se i bloggen min (skal sende deg link på pm). Der finner du den oppskriften jeg bruker. Det viktigste i forhold til kremen er, etter min mening, å bruke meierismør i den. Margarin gir ikke samme gode smaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 28. mars 2014 #638 Del Skrevet 28. mars 2014 Ha en aldeles supersnask kveld og helg Sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. mars 2014 #639 Del Skrevet 29. mars 2014 What? Har du blogg? Viljestyrke og snop... det er to ord som ikke hører sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #640 Del Skrevet 29. mars 2014 God morgen. Det ble en veldig trivelig kveld i går. Og jeg tror alle ble mette. Ja, jeg har mer enn nok mat igjen til familien som kommer i morgen også. Beregne mengdene mat er jeg nok ikke så god til... Og enda gikk noe av det jeg tenkte å servere i søpla. Jeg pleier ikke å kaste mat, men den vegetargryta jeg kokte i går turte jeg ikke servere. Jeg brukte samme oppskrift som jeg har brukt mange ganger. Men den ble så sterk at jeg var redd jeg kom til å ta livet av folk. Den chillien jeg kjøpte sist må ha vært ekstremt sterk... Men heldigvis hadde jeg planlagt koldtbord, så jeg hadde rikelig med mat selv om jeg kastet den gryta... Fine bursdagsgaver fikk jeg også. En kjempesøt gul ildtopp i pinnsvinpotte, en potte med påskeliljer, to middagstallerkner til det nye serviset jeg har begynt å samle på, en søt påskeskål med godteri og en stor pose med hjemmebakte rundstykker og boller. Heldige meg. Ellers var vel Turbo den aller mest fornøyde i går. Da fikk hun av bodyen. Og det var som å skru på en bryter på henne. Hun har vært så rolig og grei etter operasjonen. Men i det øyeblikket hun fikk av bodyen vasket hun såret - også var det på'n igjen med løping, hopping og klatring. Etter operasjonen har hun ikke vært på bordet en eneste gang. I dag sto jeg opp til tom serviettholder - og serviettbiter utover hele stua. I dag blir det en tur til bygda. Har fått en hentelapp fra posten. Aner ikke hva det er. Så jeg mer enn en smule spent. Utover det har jeg oppvasken fra i går å kose meg med... Ha en aldeles supersnask kveld og helg Sauen! Det ble en kveld jeg lever lenge på. Det er fantastiske mennesker jeg har som venner. What? Har du blogg? Viljestyrke og snop... det er to ord som ikke hører sammen. Ja, jeg har blogg. Og jeg pleier å linke til den på fb når jeg har skrevet noe nytt der. Jeg er ikke den mest aktive bloggeren, men noen skriverier dukker opp der innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå