Daria Skrevet 25. juli #5401 Skrevet 25. juli Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp... Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert
Dallandra Skrevet 27. juli #5402 Skrevet 27. juli Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt.
Sauen Shaun Skrevet 28. juli Forfatter #5403 Skrevet 28. juli Man holder stand på verandaen når man ikke er hos venner på landet. Det er deilig i skyggen. Farris og går ned i store mengder. Væskebalanse er viktig har jeg lært. Og leselysten ser ut til å være tilbake. Godt over halvveis med boka mi nå.
Sauen Shaun Skrevet 28. juli Forfatter #5404 Skrevet 28. juli Daria skrev (På 25.7.2025 den 17.53): Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp... Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert Mange år siden jeg har brukt så mye kjole som i sommer. I varmen er jeg helt enig i at romslige kjoler i lette stoffer er det beste å gå i. Og han med bøtta har vært tilbake med bøtta. Dallandra skrev (21 timer siden): Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt. Ja, jeg tror også det er forbudt. Men det er ikke alle som bryr seg om det.
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober Forfatter #5405 Skrevet 14. oktober Dagens nødvendige husarbeid er gjort. Og dårlige nyheter er mottatt. Nå drar jeg til byen, og spiser trøstemat sammen med ei venninne…
Dallandra Skrevet 14. oktober #5406 Skrevet 14. oktober Spooky. Jeg satt akkurat og svarte på brevet fra deg og tenkte at det var ikke mye å se til deg her inne, og nå har du vært innom!
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober Forfatter #5407 Skrevet 14. oktober Dallandra skrev (2 timer siden): Spooky. Jeg satt akkurat og svarte på brevet fra deg og tenkte at det var ikke mye å se til deg her inne, og nå har du vært innom! Jeg har nok vært litt «tause Birgitte» her inne ei stund nå. Innom og leser, uten å legge igjen så mange spor. Jeg har bare vært så sliten (mye fatigue) at det i grunnen har vært litt uoverkommelig å legge igjen kommentarer. Men de siste par dagene har vært litt bedre. Så kanskje det snur litt snart…
Roadrunner Skrevet 14. oktober #5408 Skrevet 14. oktober Veldig koselig å se deg innom her igjen i alle fall!
Sauen Shaun Skrevet 19. oktober Forfatter #5409 Skrevet 19. oktober Roadrunner skrev (På 14.10.2025 den 21.58): Veldig koselig å se deg innom her igjen i alle fall! Takk-takk Det er jo koselig å innom her også. Og nå kjennes det ut som at formen er stigende. Litt påfyll av Levaxin og folat har hjulpet en hel del. Det er ikke bare tåke i topplokket lenger. Så det er bare å håpe at det fortsetter slik.
Sauen Shaun Skrevet 21. oktober Forfatter #5410 Skrevet 21. oktober Jeg synes at han som skapte meg kunne vært litt rausere når han ga meg hår… Jeg er lei av de tynne og pistrete greiene jeg har på toppen - og som frisørene sjelden klarer å klippe skikkelig. Følte meg fin da jeg gikk ut fra frisøren i går, men begynte nesten å grine når jeg skulle føne og stelle det selv i dag. *har ny time torsdag*
Daria Skrevet 21. oktober #5411 Skrevet 21. oktober (endret) Legg om stilen og begynn med turban? Endret 21. oktober av Daria
Roadrunner Skrevet 21. oktober #5412 Skrevet 21. oktober Sauen Shaun skrev (57 minutter siden): Jeg synes at han som skapte meg kunne vært litt rausere når han ga meg hår… Jeg er lei av de tynne og pistrete greiene jeg har på toppen - og som frisørene sjelden klarer å klippe skikkelig. Følte meg fin da jeg gikk ut fra frisøren i går, men begynte nesten å grine når jeg skulle føne og stelle det selv i dag. *har ny time torsdag* Huff, så trasig! Utrolig kjipt når man ikke er fornøyd, men krysser fingrene for at frisøren kan justere så det blir mer brukanes. Og viktig at det blir noe DU blir fornøyd med i din hverdag, ikke noe frisøren må stelle for at man skal se ok ut...
Sauen Shaun Skrevet 11. november Forfatter #5413 Skrevet 11. november Frisøren klarte å få klipt det sånn at jeg er så fornøyd jeg kan bli. Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg klarte å dra på kurs i helga. Og ikke bare at jeg var på kurs - jeg klarte også å få noe faglig ut av det. Det er lenge siden hodet har fungert så godt.
Daria Skrevet 11. november #5414 Skrevet 11. november Så deilig. Godt å være fornøyd med utsiden, men enda bedre at innsiden fungerer skikkelig
Sauen Shaun Skrevet 11. november Forfatter #5415 Skrevet 11. november Daria skrev (25 minutter siden): Så deilig. Godt å være fornøyd med utsiden, men enda bedre at innsiden fungerer skikkelig Ja, det beste er at hodet begynner å virke igjen
Roadrunner Skrevet 11. november #5416 Skrevet 11. november Fungerende hode liker vi! Hvordan er formen ellers?
Sauen Shaun Skrevet 11. november Forfatter #5417 Skrevet 11. november Formen ellers er ustabil, men jeg føler at arbeidskapasiteten er litt større. Eselet slipper å gjøre nesten alt husarbeidet nå (det har han vært nødt til i perioder det siste året).
Sauen Shaun Skrevet torsdag kl. 15:03 Forfatter #5418 Skrevet torsdag kl. 15:03 Ting ville absolutt vært enklere hvis jeg husket å skru på hjernen før jeg dro på handletur… Jeg skulle ha ny lyslenke til verandaen, og klarte å kjøpe en som går på batteri… *må tilbake og bytte før jeg kan henge den opp*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå