Daria Skrevet fredag kl 15:53 #5401 Skrevet fredag kl 15:53 Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp... Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert
Dallandra Skrevet søndag kl 11:15 #5402 Skrevet søndag kl 11:15 Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt.
Sauen Shaun Skrevet mandag kl 09:02 Forfatter #5403 Skrevet mandag kl 09:02 Man holder stand på verandaen når man ikke er hos venner på landet. Det er deilig i skyggen. Farris og går ned i store mengder. Væskebalanse er viktig har jeg lært. Og leselysten ser ut til å være tilbake. Godt over halvveis med boka mi nå.
Sauen Shaun Skrevet mandag kl 09:06 Forfatter #5404 Skrevet mandag kl 09:06 Daria skrev (På 25.7.2025 den 17.53): Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp... Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert Mange år siden jeg har brukt så mye kjole som i sommer. I varmen er jeg helt enig i at romslige kjoler i lette stoffer er det beste å gå i. Og han med bøtta har vært tilbake med bøtta. Dallandra skrev (21 timer siden): Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt. Ja, jeg tror også det er forbudt. Men det er ikke alle som bryr seg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå