Gå til innhold

Nyfjøset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp...

Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert :ler:

Skrevet

Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt. 

Skrevet

Man holder stand på verandaen når man ikke er hos venner på landet. Det er deilig i skyggen. Farris og :kaffekopp: går ned i store mengder. Væskebalanse er viktig har jeg lært. :nigo: Og leselysten ser ut til å være tilbake. Godt over halvveis med boka mi nå. :strix: 

Skrevet
Daria skrev (På 25.7.2025 den 17.53):

Bikini er et antrekk for strand, hage og hytte. Jeg sliter dessuten litt med å skjønne at det er så behagelig å gå rundt i, selv når man har null begrep om anstendighet og grunnleggende sosial koder - når det er så varmt foretekker jeg lette, luftige tekstiler som både skjermer litt mot sola og skaper bevegelse i luften rundt meg, ikke de minste, klammeste og mest tettsittende plaggene jeg kan tenke meg. Litt som hun sim vandret forbi i solsteiken iført glinsende svart treningstights og -topp...

Men poeng til mannen med bøtta for å være løsningsorientert :ler:

Mange år siden jeg har brukt så mye kjole som i sommer. I varmen er jeg helt enig i at romslige kjoler i lette stoffer er det beste å gå i. :jepp: 

Og han med bøtta har vært tilbake med bøtta. :jepp: 

Dallandra skrev (21 timer siden):

Ja det er mye man skal se. Å la bilen stå og gå på tomgang mener jeg dessuten er forbudt. 

Ja, jeg tror også det er forbudt. Men det er ikke alle som bryr seg om det. :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...