Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Morn-morn. :kaffekopp:

I dag skulle jeg egentlig vært på trening, men det blir det ikke noe av. I dag er fatiguen (utmattelsen) såpass ille at det ikke er aktuelt å trene. Ingen vits å presse kroppen på en sånn dag. Jeg må en liten tur til byen. Men det blir bare ned for å gjøre et par helt nødvendige ærend. Jeg MÅ hente mer medisiner. Og jeg MÅ hente noe for minstesøster. Men bortsett fra det blir det sofa i dag. :jepp:

Turbo har derimot ikke noe snev av fatigue en gang. Der er det full fart med fluejakt i vinduskarmen. :ler:

Å, nå fikk jeg lyst på... alt! :sikle:

Det var veldig godt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen :kaffekopp:

Kjipt at det er slik, men viktig at du passer på og tar hensyn :)

Turbo høres helt fantastisk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at det er slik, men viktig at du passer på og tar hensyn :)

Turbo høres helt fantastisk ut!

God morgen. Og takk for :kaffekopp:

Jeg tar det ikke så tungt om jeg må stå over en treningsøkt pga sykdommen. Jeg er i grunnen veldig overrasket over at treninga har gått så greit som den har gjort. Og kjenner meg i fin form i dag også, bortsett fra at jeg ikke eier energi. Og da er det bare å ta det med ro. Det er sånt som kommer og går hos meg...

Turbo ja... Hun er en fantastisk katt. Jeg blir mer og mer overbevist om at hun har en liten hjerneskade. Men det gjør ikke noe. Hun er herlig som hun er. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bomtur til byen. Det jeg skulle ordne for minstesøster fikk jeg ikke hentet. Og medisiner fikk jeg ikke hentet, for legen hadde glemt å sende inn resepten min. :roll:

Men jeg fikk meg en tur innom foreningen og skravlet litt. Og det ble visst chips og cola hos McDonald's også. :sjenert:

Men nå er jeg hjemme hos Turbo igjen. :catmilk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende med sånt som man ikke får ordnet som tenkt..

Ha en koselig kveld.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn-morn. :kaffekopp:

I dag skal jeg ikke prøve å ordne noe som helst. Så da blir det ihvertfall ikke bomtur noe sted. :fnise:

I dag har jeg tenkt å være hjemme hele dagen. Mulig jeg tar en rusletur etterhvert. Litt frisk luft kan gjøre godt. :jepp:

Utover det håper jeg som vanlig på fredager å få vasket litt her hjemme. Jeg liker ikke at hybelkaninene har fest her i helgene. Jeg vil ha fred og ro når det er helg. :jepp: Også har jeg et navnedagskort som burde blitt ferdig snart. Samt at jeg har noen bursdagskort som må bli ferdige snart. Så jeg har litt å gjøre i kortmakeriet. Men jeg får liksom ikke fred til å kose meg med kortene før jeg har jaget ut hybelkaninene. Jeg skjønner ikke at de kaninene kan forstyrre så mye som de gjør...

Også gleder jeg meg til i morgen kveld. Da er det første tv-sending fra årets Finnmarksløp. :hund:

Det er så irriterende med sånt som man ikke får ordnet som tenkt..

Ha en koselig kveld.

:klem:

Takk. :klem: Kvelden ble fin den. Jeg fikk fikset det jeg skulle for minstesøster via nettet i går kveld. Og deretter ble det som vanlig TV, WF, Turbo og sofa. Det er jammen meg action i livet mitt for tiden... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hybelkaniner kan virkelig være kjipe og oppmerksomhetssyke ja! :sukk: Mine har plaget meg ei stund nå, men siden jeg visste det ble litt rot og dill i går, så har jeg utsatt og utsatt. Men i går kveld fikk jeg endelig svingt støvsugeren, så nå er alt så meget bedre. Burde tørket støv og vasket litt her og der også, men får da være måte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er veldig lite oppmerksomhetssyke - jo mindre jeg bryr meg om dem, jo mer fornøyde er de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ihvertfall kommet igang med jakta her. Men det er så utrolig mange hybelkaniner her. Så det tar litt tid å få dem ut. Men Sauen er på krigsstien nå. Og har ingen planer om å gi meg før de hersens kaninene er ute av huset. :rasende:

Men litt mat må jeg ha. Et lite pizzastykke fra i går er grei lunsj. Kjapt og enkelt. Dessuten får jeg da vasket opp asjetten den lå på i kjøleskapet. :nigo:

:kaffekopp:

Hybelkaniner kan virkelig være kjipe og oppmerksomhetssyke ja! :sukk: Mine har plaget meg ei stund nå, men siden jeg visste det ble litt rot og dill i går, så har jeg utsatt og utsatt. Men i går kveld fikk jeg endelig svingt støvsugeren, så nå er alt så meget bedre. Burde tørket støv og vasket litt her og der også, men får da være måte på.

Ja, sånne kaniner er virkelig ekle når de først bestemmer seg for å plage menneskene de har flyttet inn hos. :sukk:

Men godt at du fikk ut de fleste av dine i går da. Og jeg regner med at det ble veldig bra hos deg, etter at den andre jobben ble gjort i går. :jepp:

Min er veldig lite oppmerksomhetssyke - jo mindre jeg bryr meg om dem, jo mer fornøyde er de :fnise:

Tror de kaninene dine er av en annen rase enn de som stadig okkuperer leiligheten min. For mine er virkelig ekle... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hybelkaniner.... :fnise:

Her i heimen oppdages det tidvis en levedyktig bestand av hybelulv. :)

God helg sauen! :hug:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe annet som er litt skummelt er den gryteretten som står til koking nå. Jeg tror Sauen har vært en smule raus med krydderet i dag... *forbereder meg på å spytte flammer utover kvelden*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maten ble ikke så sterk som fryktet. Den var sterk, men veldig god. :sikle:

*mett og fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Og gratulerer med dagen alle søstre. :blomst:

I dag går ferden til byen igjen. Det er foreningskafè med markering av kvinnedagen. Jeg gleder meg. Jeg vet det er dyktige og spennende mennesker som skal fortelle om kvinnekamp før og nå. En svært historieinteressert dame skal ta for seg kvinnekampen i et historisk perspektiv. Og en indisk kvinne skal ha et innlegg. Jeg vet ikke hva hun skal snakke om. Men jeg har en anelse...

Turbo blåser derimot fullstendig i kvinnedagen. Hun har løpetid, og tenker ikke på annet enn mannfolk for tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer med dagen til deg også! Så spennende med foredrag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunstig katt lånes med glede bort til hun er normal igjen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...