Roadrunner Skrevet 1. mars 2014 #501 Del Skrevet 1. mars 2014 Imponerende av begge to! Bøyer meg i støvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 1. mars 2014 #502 Del Skrevet 1. mars 2014 Kreta ja, det tipper jeg skal bli deilig! Har aldri vært der, så du får komme med fyldig referat etterpå, kanskje turen bør gå dit en gang?? Slanker meg ikke jeg heller, i dag har det blitt både potetgull og sjokolade Det er jo helg Fått meg ny pysjamas i dag også, kjøpt i "vanlig" butikk Og med sauer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #503 Del Skrevet 2. mars 2014 God morgen. Stille søndagsmorgen for Turbo og Sauen. Mat på fatet for oss begge. Vann i skåla hennes og kaffe i koppen min. Sangtimen på radio. Og vakker soloppgang ute (jeg overser glatt at vinduene burde vært vasket). Joda, man kunne hatt det verre. Om et par timer må jeg begynne å ordne meg til bytur. Det er søndag og kirkedag. Og etter Gudstjenesten har jeg tenkt meg hjem for å se gårdagens Hver gang vi møtes. I går kveld så jeg Mesternes mester. *Sauen TV-slave* Så flinke dere er!! Imponerende av begge to! Bøyer meg i støvet! Kreta ja, det tipper jeg skal bli deilig! Har aldri vært der, så du får komme med fyldig referat etterpå, kanskje turen bør gå dit en gang?? Slanker meg ikke jeg heller, i dag har det blitt både potetgull og sjokolade Det er jo helg Fått meg ny pysjamas i dag også, kjøpt i "vanlig" butikk Og med sauer på Jeg gleder meg til turen dit ja. Jeg har jo aldri vært utenfor Skandinavia. Så det er et sjumilsteg for meg. Regner med at det blir rapporter både her og der etter den turen ja. Men når det er sagt, så har jeg masse is i magen enda. For hvis jeg skal kunne legge ut på en sånn tur, må helsa bedre seg betraktelig. Pr nå er jeg ikke i stand til å dra noe sted. Jeg vet ikke om jeg kommer meg til sørvestlandet i konfirmasjon i mai heller. Ikke vet jeg om jeg kommer meg sørover i minstesøsters 30-årsfest i sommer heller... Jeg er bedre nå enn jeg var for en måned siden. Men det er langt igjen til jeg kan leve noe som ligner et vanlig liv. Fremdeles er jeg den som går hjem først når jeg er i selskap, fremdeles sier jeg nei-takk til det meste som skjer både i foreningen og i venneflokken. Jeg MÅ ha mange timer hjemme hos sofaen min. Så vi får se hva som skjer framover... Men pysj med sauer på ønsker jeg meg. Og den følelsen å kunne gå i vanlige butikker for å kjøpe klær er bare helt herlig. Den har jeg også følt på i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #504 Del Skrevet 2. mars 2014 Fin gudstjeneste, trivelig kirkekaffe og sjokoladehandel... Det er dagen så langt. Nå er det snart middag. Også skal jeg se tv og spise sjokolade resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #505 Del Skrevet 3. mars 2014 God morgen. I dag er Sauen tidlig oppe - og har smurt seg niste!!! For første gang i år skal jeg gjøre noe som ligner på en jobb. Jeg har lovet å være med og sortere ting på et av foreningens eksternlager. Lageret skal tømmes. Og jeg har vært med på lignende jobb før, så de lurte på om jeg kunne hjelpe til litt. Ikke at jeg skal gjøre så mye (de vet jo at jeg ikke orker stort). Men det kan gjemme seg forskjellige småting der som jeg kan bruke i kortmakeriet mitt. Og i tillegg har jeg lov til å plukke hvis jeg finner klær i riktig størrelse. Ja, og jeg får også ta med meg det som gullungene mine kan bruke. Så jeg skal egentlig ikke jobbe så mye. Jeg skal bare følge med på at systemet blir rett. Også skal jeg se om det er noe jeg kan bruke. Så får vi se om ryggsekken min er tom eller full når jeg kommer hjem i ettermiddag... Og i kveld er det mandagsklubb. Det er årets mest spennende tema der i kveld. Så dit SKAL jeg. Ja, det var jeg som ønsket meg akkurat det temaet. Så jeg har vel en viss grad av møteplikt også. Så får jeg bare psyke meg opp til en hissig Turbo når jeg kommer hjem i kveld. Hvis jeg har vært veldig mye borte en dag, så tar hun hevn når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 3. mars 2014 #506 Del Skrevet 3. mars 2014 Høres ut som om du må stålsette deg til henvgjerrig Turbo i kveld ja Håper du får en finfin mandag, og ikke sliter deg helt ut. Og det vanker kanskje en rolig dag i morgen så du har mulighet til å hente deg inn litt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mars 2014 #507 Del Skrevet 3. mars 2014 Lykke til med hektisk dag og hvengjerrig Turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #508 Del Skrevet 3. mars 2014 Hjemom for å sette fra meg noen småting jeg fant til gullungene. Også er det bare å dusje og komme seg avgårde igjen. Kjenner godt at jeg ikke er vant til lange dager nå. Men det går greit. Og Turbo er grei nå. Så gjenstår det å se hvordan humøret er når jeg kommer hjem i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #509 Del Skrevet 3. mars 2014 Som antatt har Turbo gitt klar beskjed om at jeg har vært for mye borte i dag. Hun biter... Men kvelden har vært veldig fin, så da får jeg bare finne meg i litt hevn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2014 #510 Del Skrevet 4. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #511 Del Skrevet 4. mars 2014 God formiddag. Sauen har alt vært oppe noen timer. Men har brukt tiden til å få unna noe viktig papirarbeid. Ellers er planene for dagen en aldri så liten treningsøkt. Torsdag lærte jeg at det er dumt å spise for lite før trening. Så nå knasker jeg i meg noen ekstra knekkebrød med laks. Og satser på at jeg holder litt bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. mars 2014 #512 Del Skrevet 4. mars 2014 Innom og hilser på i fjøset. Litt mat før trening er veldig lurt - presterer litt bedre da Håper tirsdagen er snill med sauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #513 Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) Takk Fuggel'n! Tirsdagen har vært snill den. Holdt hele treningsøkta i dag. Så nå er det en hummerfarget, svett og sliten sau som sitter på bussen hjem. Nå skal latskapen dyrkes. Endret 4. mars 2014 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #514 Del Skrevet 5. mars 2014 God morgen! Nå syntes Turbo at det var på tide at den late mamma'n kom seg opp av senga altså. Mjaaau-mjaaaau-klorepådøra-mjaaauuu-klorepådøra-mjaaau... Ja-ja, jeg får mer ut av dagen når jeg står opp tidlig... Og nå sitter jeg og hører på lokalnyhetene på radio. Den radiosendinga blir godt kompet av et villdyr som raser rundt på gulvet og leker med en tom knekkebrødpakke. I dag tror jeg det kommer frisør på besøk. Så når jeg har fått i meg frokosten og kaffen, skal jeg skynde meg og få farget håret. Veldig greit å være ferdig med det før vesla kommer. Jeg må bare våkne først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mars 2014 #515 Del Skrevet 5. mars 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #516 Del Skrevet 5. mars 2014 Takk! Påfyll passet bra nå. Håret er farget og oppvasken er tatt. Ja, og vaskemaskina er igang. Så nå gjenstår det å se om vesla kommer i dag. Jeg er ihvertfall klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. mars 2014 #517 Del Skrevet 5. mars 2014 Burde hatt noe farge i håret mitt også... Kanskje kjøpe på vei hjem i dag? Eller vente til etter turen kanskje? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2014 #518 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) Nyklippet sau i dag altså! Endret 5. mars 2014 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. mars 2014 Forfatter #519 Del Skrevet 5. mars 2014 Her er det nyklipt sau nå ja. Kjempekos med niesebesøk også. Blir liksom både nytte og kos når jenta kommer for å klippe tanta si. At jeg har gått på en kalorismell er en helt annen sak. Brus og boller og kaker hører med når hun er her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mars 2014 #520 Del Skrevet 5. mars 2014 Å, nå fikk jeg lyst på... alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå