Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #4961 Del Skrevet 8. juli 2023 Daria skrev (4 minutter siden): Støvsuging kvalifiserer til god dagsinnsats her i huset, det er en av de tingene jeg synes er mest krevende. Her og… Det er kjempetungt å støvsuge. Men i dag fant jeg ut at det var mer slitsomt (for hodet ihvertfall) å ligge på sofaen og se på hybelkaninene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2023 #4962 Del Skrevet 8. juli 2023 Hodet mitt har ikke sånne skrupler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #4963 Del Skrevet 8. juli 2023 Daria skrev (2 minutter siden): Hodet mitt har ikke sånne skrupler Hadde ikke jeg heller før jeg fikk fisefin nabo som gjerne kommer uanmeldt på besøk… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2023 #4964 Del Skrevet 8. juli 2023 Sauen Shaun skrev (50 minutter siden): Her og… Det er kjempetungt å støvsuge. Men i dag fant jeg ut at det var mer slitsomt (for hodet ihvertfall) å ligge på sofaen og se på hybelkaninene. Jeg vet du har robotstøvsuger i hus... Just sayin' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #4965 Del Skrevet 8. juli 2023 Cata skrev (14 minutter siden): Jeg vet du har robotstøvsuger i hus... Just sayin' Robot og jeg er ikke venner… Han spiser tepper og jeg får han ikke til å slutte med det… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2023 #4966 Del Skrevet 8. juli 2023 Sauen Shaun skrev (1 minutt siden): Robot og jeg er ikke venner… Han spiser tepper og jeg får han ikke til å slutte med det… Stakkar, han kan få vondt i magen. Kostomlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #4967 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg får være robot selv… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. juli 2023 #4968 Del Skrevet 8. juli 2023 Jeg minner om uttrykket donkey work... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #4969 Del Skrevet 8. juli 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg minner om uttrykket donkey work... Han tar sin del av husarbeidet, men støvsuginga er min jobb pga hans hjerteflimmer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #4970 Del Skrevet 11. juli 2023 Utrolig hvor lang tid potetene må koke når man er sulten… Gleder meg til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2023 #4971 Del Skrevet 11. juli 2023 Det hender (senest i går) at potetene serveres litt hardere enn de ideelt sett burde vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #4972 Del Skrevet 11. juli 2023 Jeg klarte å holde ut til potetene var ferdig kokte… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2023 #4973 Del Skrevet 11. juli 2023 Men alt annet var jo ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2023 Forfatter #4974 Del Skrevet 11. juli 2023 Daria skrev (1 time siden): Men alt annet var jo ferdig... Sånt skjer… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juli 2023 Forfatter #4975 Del Skrevet 18. juli 2023 God morgen. Her ble man vekket av tidenes mest irriterende flue kl 05.30… Men man er oppdatert på Symesterskapet. Og i dag er siste dag med feriegjester som må underholdes/aktiviseres. Og nei, jeg har ikke invitert dem i år heller. Men for dem blir det visst ikke skikkelig sommer uten at de har besøkt meg Gjett om jeg gleder meg til i morgen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 18. juli 2023 #4976 Del Skrevet 18. juli 2023 Hold ut - det er snart "i morgen"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #4977 Del Skrevet 19. juli 2023 Roadrunner skrev (21 timer siden): Hold ut - det er snart "i morgen"! Jeg holdt ut. Og i dag er «i morgen» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 19. juli 2023 #4978 Del Skrevet 19. juli 2023 Sauen Shaun skrev (55 minutter siden): Jeg holdt ut. Og i dag er «i morgen» Hurra! Gikk det greit i går? Håper det blir en finfin "i morgen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juli 2023 Forfatter #4979 Del Skrevet 19. juli 2023 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Hurra! Gikk det greit i går? Håper det blir en finfin "i morgen" Jada, det gikk greit. Jeg klarte å få lagt inn hviletid mellom slagene. Planene for «i morgen» er å piske igang husmora. Det må gjøres litt her i dag. Også venter det noe koselig og sosialt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #4980 Del Skrevet 20. juli 2023 Planlagt hviledag i dag. Ikke fordi jeg må, bare fordi jeg har lyst på en dag med fred og ro. Eneste aktiviteten på programmet i dag er en tur på biblioteket for å hente ei bok jeg gleder meg til å lese (og da kjører eselet meg ned, og venter i bilen de fem minuttene det tar å hente boka). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå