Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Og plutselig var husmora på shopping :sjenert: Vasking av klær, og planlegging av tur til helga, avslørte et behov for ny bukse. 
Jeg tok med fire bukser inn i prøverommet. Den første passet, så da gadd jeg ikke prøve flere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En tilnærming jeg kan bruke på andre ting (pc, telefon og den slags), men ikke klær... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er varmt og klamt bruker jeg ikke mer tid i prøverommet enn nødvendig. Og jeg skulle jo bare ha en helt vanlig olabukse… :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva trenger man for en langhelg i hovedstadsområdet (med tanke på værmelding og et ønske om lett bagasje)? Sauen har reist for lite, og er ute av trening. :bond: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det  er jo du som vet hvilke kleskoder og aktivitetsplaner som er aktuelle, men jeg ville tatt med en regnjakke og litt  solide sko - det kan bli vått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannavstøtende jakke og paraply er pakket. Joggesko holder nok. :jepp: Kleskoden er for min del capri og T-skjorte. Men hvor mange skift trenger sauen som stadig søler på seg? :fnise: Og burde man ha med langbukser og cardigan i tillegg? Tror jeg satser på at jeg klarer meg uten…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (På 26.6.2023 den 7.54):

Du så vel ikke hvordan det er klipt bak ørene… Der er det virkelig ikke bra… 

Det må medgis jeg ikke kikket bak ørene, men det gjør knappest noen andre heller - med potensielt unntak av Esel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

:veslejenta: Sofadag i dag. Det sier skrotten klart fra om… 

Overtrent sau? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok på med en tur til sentrale strøk? Det pågår interne forhandlinger om en liknende dag her - hodets argumenter om fint vær faller så langt for relativt døve ører...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cata skrev (37 minutter siden):

Overtrent sau? :fnise:

Lett forkjølt sau… :forkjølet:

Daria skrev (16 minutter siden):

Det tok på med en tur til sentrale strøk? Det pågår interne forhandlinger om en liknende dag her - hodets argumenter om fint vær faller så langt for relativt døve ører...

Nei. :risterpåhodet: Mistenker at jeg har plukket med meg noen basselusker et eller annet sted de siste dagene… :sur: 

Cata skrev (15 minutter siden):

Sofa har da ingenting med pent vær å gjøre. #beinapåbordet

Kroppen bryr seg dessverre ikke om været… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kroppen helt fin, været ditto og jeg akter likevel å holde sofa med selskap. (BookBites har den effekten på min lyst til å forflytte meg utendørs...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cata skrev (Akkurat nå):

Her er kroppen helt fin, været ditto og jeg akter likevel å holde sofa med selskap. (BookBites har den effekten på min lyst til å forflytte meg utendørs...) 

Og da er det så bra at du er fri til å gjøre akkurat det du vil i dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

Og da er det så bra at du er fri til å gjøre akkurat det du vil i dag :jepp:

Nemlig, det er en av gledene ved helg. Blir muligens å tusle en liten tur på senteret og se om jeg finner en halvanstendig lett ytterjakke til en rimelig pris. Jeg har vet et par anledninger når det ikke har vært sol savnet å ha noe annet enn vattert vest å ha på meg utendørs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk Sauen stablet seg på beina ei lita stund. Så nå er det ihvertfall støvsugd her. Og det var det man fikk gjort i dag. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuging kvalifiserer til god dagsinnsats her i huset, det er en av de tingene jeg synes er mest krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...