Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvor frisøren min var i dag… *skamklipt og går i hi til det vokser ut igjen* :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (6 minutter siden):

Skjønner ikke hvor frisøren min var i dag… *skamklipt og går i hi til det vokser ut igjen* :grine: 

Oi! Hva skjer? Skikkelig sommersveis? :trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

Oi! Hva skjer? Skikkelig sommersveis? :trøst:

Jepp… Ble litt for kort rundt ørene… Bare å håpe det gror fort ut igjen… :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ikke noe bedre i dag… :grine:  Venter på at frisøren åpner, slik at jeg kan ringe og klage. Ikke at jeg tror det er noe de kan gjøre (lime på hår kan de nok ikke). Men jeg forventer ihvertfall en god rabatt på neste klipp… 

Også får jeg ta en tur på det store kjøpesenteret, og se om jeg finner et hodeplagg som kan brukes framover (uten at jeg føler meg som en klovn)… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, er det virkelig så ille? 

Vet det ikke hjelper hva andre sier om du føler det slik selv, men det KAN jo være at andre ikke legger merke til det? 

:trøst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det hjelpe å klippe det enda litt kortere? Eller farg det i en skikkelig knallfarge - da vil ingen legge merke til hvordan det er klippet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke klippes kortere. Det er ikke mulig uten å barbere… Men frisøren ville prøve å farge det. Jeg har ikke den store trua, men gir det en sjanse i morgen…. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dagens trening. :trene: Og snart klar for en ny runde i frisørens hender… :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det ble litt bedre… Men langt fra bra. Og mer kan ikke gjøres før det vokser ut igjen. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: :kaffekopp: Kaffekopp nr 1 er tømt, og nr 2 er fylt opp. Og jeg kjenner dette blir en fin dag, selv om jeg våkna altfor tidlig. Sove lenge er oppskrytt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro meg opp av senga mest fordi jeg syntes jeg burde rett før 11 :plystre: Jeg skal ikke påstå at jeg sov så lenge, men hvor klar og våken jeg var kan nok også diskuteres :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken siden rundt 06 her - søvn er oppskrytt. Lite folk i frokostsalen da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våken 04.30 jeg. Men holdt meg i senga til eselet hadde stått opp og satt på kaffetrakteren… :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (På 21.6.2023 den 17.49):

Takk, det ble litt bedre… Men langt fra bra. Og mer kan ikke gjøres før det vokser ut igjen. :sukk:

Altså, jeg la ikke merke til noe som helst feil. Du så helt fin ut på håret. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (21 timer siden):

Altså, jeg la ikke merke til noe som helst feil. Du så helt fin ut på håret. 

Du så vel ikke hvordan det er klipt bak ørene… Der er det virkelig ikke bra… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må husmora vekkes til live i dag. Leiligheten har en standard jeg absolutt ikke er komfortabel med… :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...