Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #4901 Del Skrevet 7. juni 2023 Onsdag er treningsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni 2023 #4902 Del Skrevet 7. juni 2023 Her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni 2023 #4903 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg har trent innsikten, det kan også være ganske slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juni 2023 #4904 Del Skrevet 7. juni 2023 Daria skrev (1 time siden): Jeg har trent innsikten, det kan også være ganske slitsomt... Akkurat det tviler jeg ikke litt på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #4905 Del Skrevet 7. juni 2023 Daria skrev (3 timer siden): Jeg har trent innsikten, det kan også være ganske slitsomt... Tror tabata er lettere enn den treninga du har hatt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. juni 2023 #4906 Del Skrevet 7. juni 2023 Mulig ettervirkningene vil sitte i lenger også - men du har nok brent flere kalorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2023 Forfatter #4907 Del Skrevet 7. juni 2023 Daria skrev (1 time siden): Mulig ettervirkningene vil sitte i lenger også - men du har nok brent flere kalorier Du er kanskje inne på noe der… Men så gjenstår det å se hvor mange kalorier jeg putter innpå før kvelden er over. Er redd det ikke blir noe kaloriunderskudd i dag Snart klar for kaffeselskap… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #4908 Del Skrevet 11. juni 2023 Typisk at man sover dårlig natta før man har en lang dag med mye arbeid foran seg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2023 #4909 Del Skrevet 11. juni 2023 Mer !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #4910 Del Skrevet 11. juni 2023 (endret) Cata skrev (5 timer siden): Mer !! Takk, har fått kvoten av både og kalorier i dag… *stappmett* Endret 11. juni 2023 av Sauen Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. juni 2023 Forfatter #4911 Del Skrevet 12. juni 2023 Ferdig trent, og venter på skyss til neste avtale. Men siden skyssen min står fast i trafikken (pga ulykke), så er jeg litt usikker på om jeg rekker neste avtale. Og jeg rekker nok ikke å skifte ihvertfall, for klut, håndkle og skiftetøy ligger i den bilen som ikke kommer forbi ulykkesstedet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #4912 Del Skrevet 13. juni 2023 Jeg skjønner ikke vitsen med å våkne kl 06.00 når man ikke har en eneste avtale hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 13. juni 2023 #4913 Del Skrevet 13. juni 2023 Sauen Shaun skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner ikke vitsen med å våkne kl 06.00 når man ikke har en eneste avtale hele dagen. Var da ikke meningen å smitte deg med disse tidlige morgenene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. juni 2023 Forfatter #4914 Del Skrevet 13. juni 2023 Roadrunner skrev (37 minutter siden): Var da ikke meningen å smitte deg med disse tidlige morgenene... Det er så mangt som smitter via KG… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #4915 Del Skrevet 17. juni 2023 God morgen Fin dag i går, med bursdagsfeiring hos barnebarn. I dag blir det pynting av kake (litt spent på hvordan det blir å lage smørkrem i varmen…). Også er det avgårde i helgens andre bursdag. Denne gang en 80-årsdag. Ikke lett å holde noen diett denne helga… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2023 Forfatter #4916 Del Skrevet 17. juni 2023 Smørkremen oppførte seg pent. Men er litt furten for at sjokoladeglasuren ble litt for tykk, så den slo sprekker da jeg tok av kakeringen. Men ikke noe å gjøre med. Nå er det hvile fram til selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 17. juni 2023 #4917 Del Skrevet 17. juni 2023 Kaka så kjempefin ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #4918 Del Skrevet 18. juni 2023 I dag slapp jeg vekke vekkeklokka. Men var helt sikker på at det var mandag da jeg våkna. Så jeg lå vel ti minutter og lurte på hvordan jeg skulle orke trening i dag - før jeg med lettelse innså det var søndag… Roadrunner skrev (11 timer siden): Kaka så kjempefin ut! Takk. De som smakte på den sa den var god og (jeg smakte ikke selv)… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. juni 2023 #4919 Del Skrevet 18. juni 2023 Sauen Shaun skrev (1 time siden): Men var helt sikker på at det var mandag da jeg våkna Verre om det hadde vært andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2023 Forfatter #4920 Del Skrevet 18. juni 2023 Godt å komme hjem Cata skrev (9 timer siden): Verre om det hadde vært andre veien. Absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå