Gå til innhold

Nyfjøset.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oioi, hvor går ferden i dag? 

God tur! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Roadrunner skrev (5 minutter siden):

Oioi, hvor går ferden i dag? 

God tur! 

Vestover på busstur. :buss:

Skrevet

Trygt hjemme igjen. :opplyser: Og kan bare si at turen har vært fantastisk. Masse fin natur å se på, masse god mat og trivelig turfølge. :strix:

Skrevet

Så det ble ikke hermetisk tunfisk...? :fnise: 

Skrevet

Ingen hermetisk tunfisk. Derimot har jeg spist både krabbe, reker og kveite :sikle:

Skrevet

Det hørtes jo trist ut...

Skrevet

Du synes det ja… :fnise:

Skrevet

:kaffekopp: Vondt i viljen i dag. Har mest lyst til å ut på tur, men innser at det er nødvendig å få gjort litt rent i heimen… Rent sengetøy er lagt på, og det skitne sengetøyet er i vaskemaskina. Da er det bare resten igjen… 

Skrevet

Her skal favorittsengesettet på igjen etter vask. Burde i grunnen hevet noen gamle sett. Det er fullt i skapet av sånne som ikke er i bruk lenger. 

Skrevet

Her er det en del som burde vært byttet ut. Mye utvasket og slitt både av sengetøy og håndklær…

Skrevet
Cata skrev (4 minutter siden):

De har salg på Kid ;)

Det har de stadig vekk. Men det sitter fryktelig langt inne å kjøpe nytt, så lenge det gamle henger sammen… Tenker det er sånt vi kan ønske oss til jul… 

Skrevet

Jeg trenger sengetøy - jeg har slitt ut to dynetrekk i vår. Helt like, kjøpt i to-pakning for lenge siden, og det går hull på begge i samme måned. Jeg har åpenbart brukt dem jevnt :ler: 

Skrevet

Hvor mye jordbær kan man spise uten å få vondt i magen? Svaret er litt mindre enn jeg har spist nå… :sjenert: :fnise:

Skrevet

Det er et sånt spørsmål man ikke vet svaret på før det er for sent - og opphav til uttrykket om at grådighet straffer seg... :fnise: 

Skrevet

Jepp… Jeg var litt for grådig i kveld… :flau:

Skrevet

I dag skal jeg gjøre noe jeg aldri har gjort før, så det får jeg sikkert til… Har lovet å bake pizzaboller til et selskap i helga. Så da er det bare å Google en oppskrift, og satse på at det går bra… :jepp: 

Skrevet

Jeg har trua! 

Skrevet

Du har vel bakt såpass mye gjærbakst før at det ikke burde by på de store utfordringene...

Skrevet

Det ser ut til å gå bra :jepp: Fant en oppskrift på nettet, og prøvde den. Og nå står ladning nr 2 til heving. Så er det bare å håpe de ikke blir tørre etter noen dager i fryseboksen… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...