Gå til innhold

Nyfjøset.

Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Daria skrev (6 minutter siden):

Jeg ligger rundt 20 minutter på etterskudd, men haler innpå for hver reklamepause :ler: Den smakstesten er jo pervers - det eneste  smakstilsetningen popcorn skal ha er salt :regler:

Enig der :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (18 minutter siden):

Hva jeg synes om tanken på peanøttsmør-is med bacon skal jeg ikke si høyt... :fnise: 

Peanøtt-is er godt - bacon er godt, men 2 gode ting kan bli forferdelige sammen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (3 minutter siden):

Men jeg kjenner at det hadde vært godt med en is i dag… :sikle: 

Den tanken  streifet meg også - og jeg har flere varianter i fryseren... :dobbelis:

Men Daniel :strix: Han har kanskje litt tvilsomme smaker, men han har jo sjarm så det holder. Ikke minst er han deilig avslappet, usentimental og lite selvhøytidelig. 

Skravla skrev (2 minutter siden):

Peanøtt-is er godt - bacon er godt, men 2 gode ting kan bli forferdelige sammen. :ler:

Jeg liker peanøtter, men fortrinnsvis i sin naturlige form (som med popcorn - bare tilsett salt). Peanøttsmør er en hel annen historie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (41 minutter siden):

At peanøttis er godt tror jeg på. Peanøtter er jo godt å strø oppå is :sikle: Men bacon til is høres virkelig ikke godt ut… 

Maskinfører skrev (39 minutter siden):

Ble is fra isbilen idag 🙂

:sikle:

Roadrunner skrev (36 minutter siden):

Jeg ser MC fra tirsdag :sjenert:

Skal ikke røpe noen resultater 🤐

Daria skrev (35 minutter siden):

Den tanken  streifet meg også - og jeg har flere varianter i fryseren... :dobbelis:

Men Daniel :strix: Han har kanskje litt tvilsomme smaker, men han har jo sjarm så det holder. Ikke minst er han deilig avslappet, usentimental og lite selvhøytidelig. 

Jeg liker peanøtter, men fortrinnsvis i sin naturlige form (som med popcorn - bare tilsett salt). Peanøttsmør er en hel annen historie...

Jeg har også flere varianter i fryseren. Jeg bare diskuterer med badevekta… :sjenert: *trening igjen i morgen*

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den problemstillingen slipper jeg  - jeg har ikke badevekt :ler: Men det endte med te og kjeks i stedet :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (54 minutter siden):

At peanøttis er godt tror jeg på. Peanøtter er jo godt å strø oppå is :sikle: Men bacon til is høres virkelig ikke godt ut… 

:sikle:

Skal ikke røpe noen resultater 🤐

Jeg har også flere varianter i fryseren. Jeg bare diskuterer med badevekta… :sjenert: *trening igjen i morgen*

Ja var god den 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens treningsøkt med motbakkeintervall overlevd. :nigo: 

Og nå MC direkte :nigo: La oss håpe Aldo ryker. Og fram til da kunne godt noen bedt ham kneppe skjorta, for det er ikke sexy med halvåpen skjorte… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (19 minutter siden):

Jeg kan dele det håpet...

Ante meg det… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var voldsomt som det skulle grines i dag - selv synes jeg resultatet var til å gråte av :sur: Men kan jeg ønske meg en runde hvor alle må ut av komfortsonen? -Aldo får ikke lage italiensk, Sarah ikke indisk, Tommy ikke asiatisk og Billie ikke dessert...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Det var voldsomt som det skulle grines i dag - selv synes jeg resultatet var til å gråte av :sur: Men kan jeg ønske meg en runde hvor alle må ut av komfortsonen? -Aldo får ikke lage italiensk, Sarah ikke indisk, Tommy ikke asiatisk og Billie ikke dessert...

Veldig enig i alt… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...